quote:Op zondag 14 november 2010 21:33 schreef tralalala het volgende:
Uitmelken over 3 afleveringen dus...
Die ene staat er al inquote:Op zondag 14 november 2010 21:33 schreef TheKC het volgende:
Nu klopt er helemaal niks meer van de stats
nee, de vorige moest eig 117 zijn..quote:Op zondag 14 november 2010 21:33 schreef TheKC het volgende:
Nu klopt er helemaal niks meer van de stats
hoe gaat het met hem? en met jou?quote:Op zondag 14 november 2010 21:33 schreef teamlead het volgende:
ben ik weer"even" met pa aan de telefoon gehangen
yup, waarvan 2 afleveringen vooral bestaan uit terugblikken op de vorige afleveringenquote:Op zondag 14 november 2010 21:33 schreef tralalala het volgende:
Uitmelken over 3 afleveringen dus...
zoek ff wat afleiding met onsquote:Op zondag 14 november 2010 21:33 schreef teamlead het volgende:
ben ik weer"even" met pa aan de telefoon gehangen
Met zijn G-star shirt en iPodquote:Op zondag 14 november 2010 21:34 schreef WcPot het volgende:
Peter eerst alle verre plaatsen op noemen waar hij allemaal is geweest
mwah.. redelijk wel. We zijn nog wat verdoofd van alle drukte van de afgelopen week. Ben wel blij dat hij de dag vandaag redelijk goed is doorgekomen. Scheelt toch weer wat zorgenquote:
Die kans is 99% ja.quote:Op zondag 14 november 2010 21:34 schreef teamlead het volgende:
[..]
yup, waarvan 2 afleveringen vooral bestaan uit terugblikken op de vorige afleveringen
Nee, voor Interpolquote:Op zondag 14 november 2010 21:35 schreef Karina het volgende:
Het observatieteamPeter denkt dat hij bij de CIA werkt of zo.
Je hebt het wel over Peter! Interpol werkt voor hemquote:
Mij ook ja!quote:Op zondag 14 november 2010 21:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
deze hele moordzaak is langs me heen gegaan eigenlijk..
Idem Dittoquote:Op zondag 14 november 2010 21:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
deze hele moordzaak is langs me heen gegaan eigenlijk..
quote:Op zondag 14 november 2010 21:36 schreef Maraca het volgende:
[..]
Je hebt het wel over Peter! Interpol werkt voor hem
ja ik denk dat ze daar zo aan gaan beginnen ..quote:Op zondag 14 november 2010 21:35 schreef teamlead het volgende:
euhm... oke.. Dinges is gevonden. Maar waarom zochten we hem?
quote:Op zondag 14 november 2010 21:36 schreef Maraca het volgende:
[..]
Je hebt het wel over Peter! Interpol werkt voor hem
oke, eerste week is altijd heftig he,echt een rollercoaster aan emoties/gebeurtenissen..quote:Op zondag 14 november 2010 21:35 schreef teamlead het volgende:
[..]
mwah.. redelijk wel. We zijn nog wat verdoofd van alle drukte van de afgelopen week. Ben wel blij dat hij de dag vandaag redelijk goed is doorgekomen. Scheelt toch weer wat zorgen
Ja graag.quote:Op zondag 14 november 2010 21:37 schreef teamlead het volgende:
Kan iemand Rudolf bellen en vragen waar dit in vredesnaam over gaat?
Met een rietje!quote:Op zondag 14 november 2010 21:37 schreef Karina het volgende:
Ze dronk Bacardi Cola, wat een leuke toevoeging
Sluikreclame voor bacardi?quote:Op zondag 14 november 2010 21:37 schreef Karina het volgende:
Ze dronk Bacardi Cola, wat een leuke toevoeging
ja, vandaag wel. Tot en met gisteren was het veel geregel en gedoe en natuurlijk heel emotioneel. Het is net alsof het sinds vandaag "goed" is ofzo.quote:Op zondag 14 november 2010 21:36 schreef roos85 het volgende:
[..]
oke, eerste week is altijd heftig he,echt een rollercoaster aan emoties/gebeurtenissen..
fijn dat hij de dag redelijk goed is doorgekomen! trek je het zelf wel?
Je zou het bijna denken.quote:Op zondag 14 november 2010 21:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Sluikreclame voor bacardi?
Eerder een verkapte zie mij baco drinkenquote:Op zondag 14 november 2010 21:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Sluikreclame voor bacardi?
Hij is gay natuurlijk.quote:Op zondag 14 november 2010 21:39 schreef teamlead het volgende:
nee natuurlijk niet. Je bent duikinstructeur, vrouwen willen je.. je kiest er 1 uit en gaat daar alleen slapen
oke, iig nog veel sterktequote:Op zondag 14 november 2010 21:38 schreef teamlead het volgende:
[..]
ja, vandaag wel. Tot en met gisteren was het veel geregel en gedoe en natuurlijk heel emotioneel. Het is net alsof het sinds vandaag "goed" is ofzo.
Maar dat kan morgen natuurlijk weer helemaal anders zijn
dat vond ik ook zo vreemdquote:Op zondag 14 november 2010 21:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
een EHBO cursus maar wel een handboek?
die er vervolgens over spammenquote:Op zondag 14 november 2010 21:43 schreef WcPot het volgende:
Volgens mij boeit niemand dit. Er zitten nu alleen nog maar Fokkers! te kijken
wacht maar, peters confrontaties zijn genadeloosquote:
het slachtoffer is Nederlandsquote:
Eth ware yo doin!quote:Op zondag 14 november 2010 21:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
wacht maar, peters confrontaties zijn genadeloos
of met gifquote:Op zondag 14 november 2010 21:43 schreef teamlead het volgende:
niet eens messteken, wurgen of overhoop schieten maar death by bathroomfloor ?
Nee Joranquote:Op zondag 14 november 2010 21:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Dus die kale is de dader?
quote:
Samen met die chinees.quote:Op zondag 14 november 2010 21:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hij staat bij een willekeurig graf ter decoratiequote:
De Koreaan! Liefdes rivalen!quote:Op zondag 14 november 2010 21:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
quote:Op zondag 14 november 2010 21:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hij staat bij een willekeurig graf ter decoratie
Hehequote:Op zondag 14 november 2010 21:45 schreef tralalala het volgende:
Deepak reed zeker in die Pickup truck
dat jaquote:Op zondag 14 november 2010 21:45 schreef teamlead het volgende:
[..]
aflevering 2 gaat alleen over "de nacht in de cel" natuurlijk. Zulk onrecht moet breed uitgemeten worden en aan de kaak worden gesteld. Die schande moet van alle kanten worden belicht. Misschien heeft Beth er nog wel een mening over
quote:Op zondag 14 november 2010 21:47 schreef teamlead het volgende:
goed.. niet zo'n hele goede lijkschouwing dus...
ja, een ritalinnetje ofzoquote:Op zondag 14 november 2010 21:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
kan toch dat ze een pil heeft gemikt en normale cola dronk
dat dusquote:Op zondag 14 november 2010 21:48 schreef Karina het volgende:
Gewoon een ongeluk en een niet zo een slimme lijkschouwer.
jij ook alquote:Op zondag 14 november 2010 21:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou zeg, ik zit te trillen van spanning.
om er vervolgens mee te pronkenquote:Op zondag 14 november 2010 21:49 schreef Karina het volgende:
Peter zoekt gewoon zaken uit waarbij hij mag reizen, Aruba, Honduras, Australie, als het maar ver weg is.
En dat is primaquote:Op zondag 14 november 2010 21:49 schreef Karina het volgende:
Peter zoekt gewoon zaken uit waarbij hij mag reizen, Aruba, Honduras, Australie, als het maar ver weg is.
euh.. wat kijk jij?quote:
welkom jannekequote:
En die neger ken ik ergens van, maar ik kan er maar niet opkomen waarvan.quote:Op zondag 14 november 2010 21:53 schreef roos85 het volgende:
dit is ook zo'n irritante kut reclame, die van tuc he
Goede vragen!quote:Op zondag 14 november 2010 21:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
welkom janneke
Hoe oud ben je
Waar kom je vandaan
Mogen we je tieten zien?
quote:Op zondag 14 november 2010 21:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
welkom janneke
Hoe oud ben je
Waar kom je vandaan
Mogen we je tieten zien?
quote:Op zondag 14 november 2010 21:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
welkom janneke
Hoe oud ben je
Waar kom je vandaan
Mogen we je tieten zien?
Maar die informatie staat toch allemaal wel in je grote boekquote:Op zondag 14 november 2010 21:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
welkom janneke
Hoe oud ben je
Waar kom je vandaan
Mogen we je tieten zien?
Ik weet toch niet precies wie deze janneke is?quote:Op zondag 14 november 2010 21:55 schreef TheKC het volgende:
[..]
Maar die informatie staat toch allemaal wel in je grote boek
dat moet je wel weten hoorquote:Op zondag 14 november 2010 21:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik weet toch niet precies wie deze janneke is?
balenquote:Op zondag 14 november 2010 21:55 schreef tralalala het volgende:
Ze wou eigenlijk in het 3fm topic posten denk ik
http://forum.fok.nl/user/history/221376
vieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeessssssssssssssss manquote:
zijn strakke style is cool. Jammer dat hij zijn leren jasje niet meer draagtquote:
welnee.. 1 shot van 3 minuten ofzoquote:Op zondag 14 november 2010 21:58 schreef Injetta het volgende:
Peter heeft dus uren bij dat graf gestaan?
Van Alberto geleend.quote:Op zondag 14 november 2010 21:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
waarom filmen ze eigenlijk met een handicam ofzo
Dat is spannenderquote:Op zondag 14 november 2010 21:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
waarom filmen ze eigenlijk met een handicam ofzo
ja, dat snap ik ook niet zo goed. Waarom is hij verdacht en niet zij?quote:Op zondag 14 november 2010 21:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
hoezo medeplichtig, ze had het net zo goed zelf kunnen hebben gedaan toch
mss omdat het een vrouw is?quote:Op zondag 14 november 2010 22:00 schreef teamlead het volgende:
[..]
ja, dat snap ik ook niet zo goed. Waarom is hij verdacht en niet zij?
net zo vage zooi als die lijkschouwingquote:Op zondag 14 november 2010 22:00 schreef teamlead het volgende:
[..]
ja, dat snap ik ook niet zo goed. Waarom is hij verdacht en niet zij?
des te meer reden om haar eens kritisch te ondervragen.quote:
quote:Op zondag 14 november 2010 22:01 schreef donald_dick het volgende:
avvontuurlijk, reislustig en freaking lelijk
een engel met een b ervoorquote:
quote:Op zondag 14 november 2010 22:01 schreef teamlead het volgende:
[..]
des te meer reden om haar eens kritisch te ondervragen.
Misschien over deze moord?quote:Op zondag 14 november 2010 22:03 schreef Maraca het volgende:
Hey.. die man heb ik eens bij P&W gezien
De hondquote:Op zondag 14 november 2010 22:03 schreef donald_dick het volgende:
wat ligt er dood in de achtergrond
Dat zullen we volgende week wel zienquote:Op zondag 14 november 2010 22:03 schreef donald_dick het volgende:
wat ligt er dood in de achtergrond
Dat is irritant ja.quote:Op zondag 14 november 2010 22:03 schreef Doler12 het volgende:
Kut vogels mijn valkparkiet draait door!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |