wat is dit nouquote:
sorry....ik gooide em dicht voor ik bovenstaande gelezen hadquote:
Volgende keer beterquote:Op zondag 14 november 2010 20:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
sorry....ik gooide em dicht voor ik bovenstaande gelezen had
sorryquote:
Per ongeluk opgehangen?quote:Op zondag 14 november 2010 20:38 schreef 3rdRock het volgende:
Edwin is een beetje zenuwachtig geloof ik....
quote:Op zondag 14 november 2010 20:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
sorry....ik gooide em dicht voor ik bovenstaande gelezen had
quote:
quote:
quote:
nee, hij moest zich voorstellen aan Timur en zei: Hallo Edwin, hier is Edwin (en nu heeft ie opgehangen)quote:
maar er wel 3 kinderen van hebben.....quote:
quote:Op zondag 14 november 2010 20:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
maar er wel 3 kinderen van hebben.....
ja idd, als je er na 1 kind achterkomt okay, maar 3 kinderen en 6 jaar verder er pas achterkomen...tsjaquote:Op zondag 14 november 2010 20:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
maar er wel 3 kinderen van hebben.....
ja, dat lees je wel vaker....hoe dom/naief ben je dan?quote:Op zondag 14 november 2010 20:43 schreef alors het volgende:
[..]
ja idd, als je er na 1 kind achterkomt okay, maar 3 kinderen en 6 jaar verder er pas achterkomen...tsja
quote:Op zondag 14 november 2010 20:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Idd, dacht ik zo te horen aan het begin
dat heb je ook wel eens g......laat maarquote:
quote:Op zondag 14 november 2010 20:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat heb je ook wel eens g......laat maar
quote:
straks krijg ik een reageerverbod dus ik kijk wel uit!quote:Op zondag 14 november 2010 20:56 schreef Waalwijker het volgende:
3rdRock, je moet nu weer effe klagen dat ze de cam niet verplaatsen.
Nee, wat is er dan?quote:Op zondag 14 november 2010 21:00 schreef Waalwijker het volgende:
Had ik al gezegd dat de nieuwe layout bagger is?
de oude was bagger.....dit is de nieuwe...quote:Op zondag 14 november 2010 21:00 schreef Waalwijker het volgende:
Ik heb hem goedgekeurd, vind hem nu top!!quote:Op zondag 14 november 2010 21:00 schreef Waalwijker het volgende:
quote:Op zondag 14 november 2010 21:00 schreef Waalwijker het volgende:
Zat ze financieel zo omhoog dan?quote:Op zondag 14 november 2010 21:09 schreef 3rdRock het volgende:
een vriendin van mn ex heeft wel eens haar kamer met sex betaald......
nja, volgens mij gaf ze haar geld liever uit aan noodzakelijke dingen als stappen....quote:
owja, lekker noodzakelijk ookquote:Op zondag 14 november 2010 21:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, volgens mij gaf ze haar geld liever uit aan noodzakelijke dingen als stappen....
ik ga ook echt niet met mijn huisbaas naar bed! als hij nou een lekkere meid was...maar neequote:Op zondag 14 november 2010 21:13 schreef minthy het volgende:
[..]
owja, lekker noodzakelijk ook
Als ik de huur niet meer kan betalen, zoek ik wel naar andere mogelijkheden!
Dan nog. Al was mijn verhuurder het lekkerste ding op aarde, dan nog niet. Ik heb nog een greintje eigenwaarde, dat hou ik graag over!quote:Op zondag 14 november 2010 21:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ga ook echt niet met mijn huisbaas naar bed! als hij nou een lekkere meid was...maar nee
en als ik je nou zou betalen?quote:Op zondag 14 november 2010 21:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Dan nog. Al was mijn verhuurder het lekkerste ding op aarde, dan nog niet. Ik heb nog een greintje eigenwaarde, dat hou ik graag over!
als ik iemand zocht, dan hoeft hij er niet voor te betalen. ies graties!!!quote:
mocht je een keer iemand zoeken....quote:Op zondag 14 november 2010 21:16 schreef minthy het volgende:
[..]
als ik iemand zocht, dan hoeft hij er niet voor te betalen. ies graties!!!
ik zoek nooit, op de een of andere manier word ik altijd gevonden... Ben net zo'n straathondjequote:Op zondag 14 november 2010 21:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mocht je een keer iemand zoeken....
waar kan ik je vinden?quote:Op zondag 14 november 2010 21:18 schreef minthy het volgende:
[..]
ik zoek nooit, op de een of andere manier word ik altijd gevonden... Ben net zo'n straathondje
quote:Op zondag 14 november 2010 21:19 schreef 3rdRock het volgende:
Gerard is een held!! En Domien is een zaadstengel!!![]()
voor woonplaats zie mn twitter. Maar nogmaals, ben niet op zoekquote:Op zondag 14 november 2010 21:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
waar kan ik je vinden?
en een reply ergens op de 3FM-site: Gerard je bent een held!! En Domien is een zaadstengel!!![]()
nee, maar je wil gevonden worden!quote:Op zondag 14 november 2010 21:20 schreef minthy het volgende:
[..]
voor woonplaats zie mn twitter. Maar nogmaals, ben niet op zoek
en de foto van dat meisje die dit zegt ziet er echt uit als iemand van hoogstens 12quote:ik heb het al heel vaak gedaan!!!!
alleen tongen is het lekkerst
zoenen met iemand anders geslachtsdeelte is ook heerlijk!!!!
xxxx
ik wil het niet, maar af en toe gebeurt het gewoonquote:Op zondag 14 november 2010 21:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, maar je wil gevonden worden!
ja lieve Alors, zo gaat dat tegenwoordig......en allemaal door dat vieze internet!quote:Op zondag 14 november 2010 21:21 schreef alors het volgende:
wtf, ik was even op de site van Spangas ( een serie voor kinderen van een jaar of 11-16) En toen zag ik dit op dat forum staan
[..]
en de foto van dat meisje die dit zegt ziet er echt uit als iemand van hoogstens 12![]()
![]()
ja, je bent zieligquote:Op zondag 14 november 2010 21:22 schreef minthy het volgende:
[..]
ik wil het niet, maar af en toe gebeurt het gewoon
Jup, ben benieuwd !quote:
hoe laat komt dat op TV?quote:Op zondag 14 november 2010 21:25 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jup, ben benieuwd !. Begreep dat een aantal Ajax supporters de bus al hebben opgewacht
. Borst is er ook weer bij #vuurwerk.
Ja, ik vermaak me als PSV'er altijd prima bij dat programma.quote:Op zondag 14 november 2010 21:25 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jup, ben benieuwd !. Begreep dat een aantal Ajax supporters de bus al hebben opgewacht
Ja eindelijk weer Hugo, zonder hem is het maar saai...quote:Op zondag 14 november 2010 21:25 schreef -Hans- het volgende:
[..]
lolquote:Op zondag 14 november 2010 21:25 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Ja, ik vermaak me als PSV'er altijd prima bij dat programma.
not
Helemaal mee eensquote:Op zondag 14 november 2010 21:26 schreef alors het volgende:
[..]
Ja eindelijk weer Hugo, zonder hem is het maar saai...
mmm...sjek en hugo of klaas en miranda.....quote:
Ik zou het wel weten, ondanks dat ik Studio Voetbal het meestje subjectieve programma van tv-nederland vind.quote:Op zondag 14 november 2010 21:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mmm...sjek en hugo of klaas en miranda.....
t zou nog sneuer zijn als t nepUggs waren.quote:
Nouja ik vind het ook een beetje een ongeloofwaardig verhaal, maar om daar nu zulke smilies bij te plaatsen vind ik weinig smaakvol.quote:
Klopt. Heb er ook eentje in de klas zitten. 280 FUCKING EURO'S!quote:Op zondag 14 november 2010 21:39 schreef miieejj het volgende:
[..]
die krengen kosten meer dan 100 euro..
Waaromquote:Op zondag 14 november 2010 21:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Klopt. Heb er ook eentje in de klas zitten. 280 FUCKING EURO'S!
se sittuh so lekkah!quote:
wtf moet je daar nou mee?quote:Op zondag 14 november 2010 21:40 schreef 3rdRock het volgende:
tepeldopjes voor onder de 10euro! briljant sinterklaasidee voor je schoonmoeder!
die kan schoonmoeder op haar tepels doen om je schoonvader te verleiden! en dan ketsen! hoppa!quote:
kan toch ook zonder van die doppies?quote:Op zondag 14 november 2010 21:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die kan schoonmoeder op haar tepels doen om je schoonvader te verleiden! en dan ketsen! hoppa!
*zucht*quote:Op zondag 14 november 2010 21:46 schreef minthy het volgende:
[..]
kan toch ook zonder van die doppies?![]()
boel gedoe...
wat zeg ik nou weer verkeerdquote:
je kan ook sloffen kopen of nep uggs.. die lopen ook lekkerquote:
ik moet er ook niet aan denken dat een evt nieuwe vriendin ineens met die dingen aankomt. ik zou me kapot lachen....quote:Op zondag 14 november 2010 21:47 schreef minthy het volgende:
[..]
wat zeg ik nou weer verkeerd![]()
Ketsen zonder dopjes gaat mij bijzonder goed af tot nu toe!
neehee, die sittuh nie so lekkah!quote:Op zondag 14 november 2010 21:48 schreef miieejj het volgende:
[..]
je kan ook sloffen kopen of nep uggs.. die lopen ook lekker
weet niet eens hoe die dingen eruit zienquote:Op zondag 14 november 2010 21:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik moet er ook niet aan denken dat een evt nieuwe vriendin ineens met die dingen aankomt. ik zou me kapot lachen....
dopjes..quote:Op zondag 14 november 2010 21:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik moet er ook niet aan denken dat een evt nieuwe vriendin ineens met die dingen aankomt. ik zou me kapot lachen....
200 euro ..quote:Op zondag 14 november 2010 21:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
neehee, die sittuh nie so lekkah!
quote:Op zondag 14 november 2010 21:49 schreef minthy het volgende:
[..]
weet niet eens hoe die dingen eruit zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.huh?quote:And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op zondag 14 november 2010 21:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
YikesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
quote:Op zondag 14 november 2010 21:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Leuk hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
huh?zo fout..
waar is die freak 11 en andere domme vragen :P
Nee hoor. Druk bezig met werkquote:Op zondag 14 november 2010 21:50 schreef minthy het volgende:
[..]
U lacht mij toch niet uit, heer Hans??
ja, ik vind het ook niks.....quote:
Denk dat Sirolf ze al wel weetquote:Op zondag 14 november 2010 21:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, hoorde het vandaag. Ben benieuwd!!
heeft hij inside information? moeten we hem martelen?quote:
gielquote:Op zondag 14 november 2010 21:56 schreef Waalwijker het volgende:
Gerard, Michiel en Giel. Als dat zo is neem ik een week vrij.
waar gaat het eigenlijk over daar op de radioquote:Op zondag 14 november 2010 21:57 schreef 3rdRock het volgende:
5 december erotische sinterklaasgedichtenavond? ik zit al klaar!
psradio gaat over liefde, sex en relaties. en vandaag speciaal over betalen voor sex.quote:Op zondag 14 november 2010 21:57 schreef miieejj het volgende:
[..]
waar gaat het eigenlijk over daar op de radio
gielquote:Op zondag 14 november 2010 21:57 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Nope, ik vind dat Giel erbij hoort.
Met miranda en klaas..quote:Op zondag 14 november 2010 21:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
psradio gaat over liefde, sex en relaties. en vandaag speciaal over betalen voor sex.
maar tis nu voorbij. nu begint de EO! hoppa!
EN DAT TOT VIER UUR VANNACHT!!!!1111quote:Op zondag 14 november 2010 21:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
psradio gaat over liefde, sex en relaties. en vandaag speciaal over betalen voor sex.
maar tis nu voorbij. nu begint de EO! hoppa!
Trustequote:Op zondag 14 november 2010 21:59 schreef 3rdRock het volgende:
kinders, ik ga jullie verlaten. nog ff kijkbuizen
slaap lekker!
Niet nee?? okequote:Op zondag 14 november 2010 21:59 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Rudy is TOTAAL geen type voor het Glazen Huis.
ik meende het ook niet echt, ik vergat dezequote:
Zou mij niets verbazenquote:Op zondag 14 november 2010 21:56 schreef minthy het volgende:
[..]
heeft hij inside information? moeten we hem martelen?
quote:Op zondag 14 november 2010 22:03 schreef alors het volgende:
auw mijn ogen, ik vind die Miranda gewoon een vies wijf..
volgens mij doet gewoon douchen hoorquote:Op zondag 14 november 2010 22:03 schreef alors het volgende:
auw mijn ogen, ik vind die Miranda gewoon een vies wijf..
Ja, ik ben voor!! Ik ga er niet heen, maar volg het welquote:Op zondag 14 november 2010 22:06 schreef -Hans- het volgende:
Het zal wel weer Gerard, Veenstra worden. Doe dan ook maar Paul er bij.
Of totaal andere dj's die in het weekend te horen te zijn..quote:Op zondag 14 november 2010 22:06 schreef -Hans- het volgende:
Het zal wel weer Gerard, Veenstra worden. Doe dan ook maar Paul er bij.
wat waar..quote:Op zondag 14 november 2010 22:12 schreef alors het volgende:
oh shit die god van Valerius staat daar een beetje sneaky mooi te zijn achter Sander![]()
Probeer het ook te volgen, maar zal minder zijn t.o.v. de voorgaande jaren vanwege drukte @ work.quote:Op zondag 14 november 2010 22:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, ik ben voor!! Ik ga er niet heen, maar volg het wel
Ajb niet zegquote:Op zondag 14 november 2010 22:07 schreef miieejj het volgende:
[..]
Of totaal andere dj's die in het weekend te horen te zijn..
mischien wel miranda van holland ..
Ik ga er heen.. 99%9 procent..quote:Op zondag 14 november 2010 22:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Probeer het ook te volgen, maar zal minder zijn t.o.v. de voorgaande jaren vanwege drukte @ work.
wie dan?quote:Op zondag 14 november 2010 22:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Op RTL4 is nog een mooiboy voor je.
ik zie alleen maar vrouwen met koffertjes..quote:Op zondag 14 november 2010 22:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Geen idee, hulpje van Linda de Mol bij Miljoenenjacht.
Ik denk dat je hem wel lekker vindt
Winston Gerstanowitsz? Die vind ik iig veel te glad...quote:Op zondag 14 november 2010 22:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Geen idee, hulpje van Linda de Mol bij Miljoenenjacht.
Ik denk dat je hem wel lekker vindt
ja idd..quote:Op zondag 14 november 2010 22:29 schreef alors het volgende:
[..]
Winston Gerstanowitsz? Die vind ik iig veel te glad...
mischien 3fm.nl ofzo mailen .. of gerard ekdom retweeten..quote:Op zondag 14 november 2010 22:29 schreef Elusive het volgende:
* Elusive is nog steeds op zoek naar de jon bakker soundboard! en met name HUH.mp3iemand ?
Nope, ene Mark volgens mij..quote:Op zondag 14 november 2010 22:29 schreef alors het volgende:
[..]
Winston Gerstanowitsz? Die vind ik iig veel te glad...
Heb je een Android-telefoon?quote:Op zondag 14 november 2010 22:29 schreef Elusive het volgende:
* Elusive is nog steeds op zoek naar de jon bakker soundboard! en met name HUH.mp3iemand ?
nice, maar hoe maak ik er nu een .wav of mp3 van zodat ik 'm als sms-toon kan instellen?quote:Op zondag 14 november 2010 22:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
De app Giel downloaden, dan naar Soundboard, en dan staat ie er bij
Ja, weet ik niet. Heb de APK al uitgepakt, maar staan geen geluiden in...quote:Op zondag 14 november 2010 23:01 schreef Elusive het volgende:
[..]
nice, maar hoe maak ik er nu een .wav of mp3 van zodat ik 'm als sms-toon kan instellen?
HUH!_jon_bakker.mp3quote:Op zondag 14 november 2010 22:29 schreef Elusive het volgende:
ach je hebt de bron van de soundboard gevondenquote:Op maandag 15 november 2010 02:40 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
HUH!_jon_bakker.mp3
Heb het complete 'quote-pakket' hier, dus mocht iemand er verder nog een willen, u vraagt, wij draaien.
Nope, heb gewoon de complete teksten van Jon Bakker FM hier liggen. Zo'n 30 minuten in totaal.quote:Op maandag 15 november 2010 05:47 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ach je hebt de bron van de soundboard gevonden
hoe kom je er dan aan je bent toch niet de beheerder van die zenderquote:Op maandag 15 november 2010 05:55 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Nope, heb gewoon de complete teksten van Jon Bakker FM hier liggen. Zo'n 30 minuten in totaal.
Nee, ben ik inderdaad niet.quote:Op maandag 15 november 2010 05:56 schreef hole1988 het volgende:
[..]
hoe kom je er dan aan je bent toch niet de beheerder van die zender
je wilt het dus niet zeggenquote:
Lekker belangrijk.quote:Op maandag 15 november 2010 06:03 schreef hole1988 het volgende:
ik vraag me nog steeds af waar die computer in die roze koffer voor gebruikt wordt.
quote:06:53| Jacqueline Govaert - Big World
06:45| Destine - Down
06:35| Gloria Gaynor - I Will Survive
06:20| Pink - Raise Your Glass
Oe! Ik heb wel interessequote:Op maandag 15 november 2010 02:40 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
HUH!_jon_bakker.mp3
Heb het complete 'quote-pakket' hier, dus mocht iemand er verder nog een willen, u vraagt, wij draaien.
Ik zag hem iddquote:Op maandag 15 november 2010 07:07 schreef PeterPastoor het volgende:
Jan De Hoop heeft idd de extraweekend koffiemok voor zich staan
Olaquote:
Valt me ook nog wat tegen hopen dat het straks nog wat beter wordt.quote:Op maandag 15 november 2010 10:23 schreef oh-oh het volgende:
Ik dacht t zelfde.
Maar ik hoor ook niks leuks op de radio al de hele morgen eigenlijk
Heb hier in 040 nu 538 opstaan. Het énige verschil is de reclame af en toe tussendoor. Verder precies dezelfde muziek, zelfde dj-toontje...quote:Op maandag 15 november 2010 10:23 schreef oh-oh het volgende:
Ik dacht t zelfde.
Maar ik hoor ook niks leuks op de radio al de hele morgen eigenlijk
Ook niet veel beters dusquote:Op maandag 15 november 2010 10:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Heb hier in 040 nu 538 opstaan. Het énige verschil is de reclame af en toe tussendoor. Verder precies dezelfde muziek, zelfde dj-toontje...
Bij m'n vriendinquote:Op maandag 15 november 2010 10:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ook niet veel beters dus![]()
Wat doe je in 040?
quote:Op maandag 15 november 2010 10:32 schreef themauster het volgende:
Waarom worden die djs pas bekend gemaakt in de Coen&Sander show. Ik heb echt geen zin om me te ergeren morgen en naar die ellende te luisteren
Ah ok!quote:Op maandag 15 november 2010 10:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Bij m'n vriendin. Zometeen rijd ik weer naar 043.
quote:Op maandag 15 november 2010 10:43 schreef oh-oh het volgende:
Nah, 043 is wel the place to be he Roel
Je gaat toch niet vrijwillig in Eindhoven wonenquote:Op maandag 15 november 2010 10:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Al zie ik me ook nog wel es naar 040 vertrekken. Al heeft m'n vriendin 043 ook nog niet helemaal uitgesloten.
quote:Op maandag 15 november 2010 12:50 schreef themauster het volgende:
Maar volgens mij liggen Giel en Michiel elkaar niet zo zeker weten doe ik het niet.
Doe je een maandje 040 en een maandje 043. Ultieme polderoplossing.quote:Op maandag 15 november 2010 10:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Al zie ik me ook nog wel es naar 040 vertrekken. Al heeft m'n vriendin 043 ook nog niet helemaal uitgesloten.
C&Squote:Op maandag 15 november 2010 14:22 schreef ConscienceNL het volgende:
Tijdens welke show worden de 3 DJ's die in het Glazen Huis gaan morgen bekend gemaakt?
Hm, ik ongeveer drie kwartier geledenquote:Op maandag 15 november 2010 14:32 schreef oh-oh het volgende:
Waren wij tegelijk aan de maas aan het schieten Roel?
Ah ik net iets eerder dan, tussen 12.45 en 13.15quote:Op maandag 15 november 2010 14:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hm, ik ongeveer drie kwartier geleden.
quote:Op maandag 15 november 2010 14:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ah ik net iets eerder dan, tussen 12.45 en 13.15
quote:Op maandag 15 november 2010 14:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
. Toen zat ik nog in de auto en bij de Appie
.
quote:'Meneer, het blijkt dat uw auto verleden jaar is aangegeven als gestolen. U zult moeten wachten op de politie voor verdere instructies.'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 november 2010 14:47 schreef Paul-89 het volgende:
Domien bij de garage :
[..]Ik krijg altijd het gevoel dat Domien maar wat graag wil laten weten dat ie auto rijd e.d.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hitradio 3.
Iddquote:Op maandag 15 november 2010 15:00 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Ik krijg altijd het gevoel dat Domien maar wat graag wil laten weten dat ie auto rijd e.d.
quote:Op maandag 15 november 2010 15:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd.
Dat maar niet in het Glazen Huis komt. Dan gaat ie nóg meer naast z'n schoenen lopen. En daarbij: als ie uit het Huis komt, waait ie weg.
+1quote:Op maandag 15 november 2010 15:09 schreef Da_Sandman het volgende:
En maar afvragen waarom Domien hier niet meer komt.
Ik kruip tenminste niet al die DJ's in hun hol om reacties van ze te krijgen e.d., maar geef gewoon mijn mening.quote:Op maandag 15 november 2010 15:09 schreef Da_Sandman het volgende:
En maar afvragen waarom Domien hier niet meer komt.
Oh, dus ik kruip de DJ's in hun hol?quote:Op maandag 15 november 2010 15:15 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Ik kruip tenminste niet al die DJ's in hun hol om reacties van ze te krijgen e.d., maar geef gewoon mijn mening.
De mening van Roel? Nee hoor. Oh wacht, als we dezelfde mening hebben dan heb ík ineens de mening van Roel? Top, dat wist ik nog niet, cool!quote:Op maandag 15 november 2010 15:16 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Oh, dus ik kruip de DJ's in hun hol?
Je geeft overigens de mening van Roel, niet je eigen mening. Maar dat gebeurt hier ook regelmatig.
Net als dat ik nog niet wist dat ik in de hol van DJ's kruipquote:Op maandag 15 november 2010 15:18 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
De mening van Roel? Nee hoor. Oh wacht, als we dezelfde mening hebben dan heb ík ineens de mening van Roel? Top, dat wist ik nog niet, cool!
Lekker warm in de winter.quote:Op maandag 15 november 2010 15:21 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Net als dat ik nog niet wist dat ik in de hol van DJ's kruip.
Yup, nice!quote:Op maandag 15 november 2010 15:21 schreef oh-oh het volgende:
Ik mis Domien ook hoor![]()
Oeh ik ga dit nr steeds leuker vinden![]()
Roel, kijk es hoe mooi de lucht hier wordt
Dat zeg ik toch ook niet?quote:Op maandag 15 november 2010 15:21 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Net als dat ik nog niet wist dat ik in de hol van DJ's kruip.
Als reactie op mijn postquote:Op maandag 15 november 2010 15:15 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Ik kruip tenminste niet al die DJ's in hun hol om reacties van ze te krijgen e.d., maar geef gewoon mijn mening.
Klopt, maar dat is niet tegen jou persoon gericht. Heb jou dat ook nog nooit zien doen, dus no hard feelings.quote:
Gelukkig wel een kandidaat die ze ook daadwerkelijk goed heeft, popduels van dit niveau worden ook weleens gewonnen met 2-0 ofzoiets dergelijks.quote:Op maandag 15 november 2010 15:48 schreef Da_Sandman het volgende:
Ze worden er niet moeilijker op nee.
Ik vond hem echt dodelijk saai. Paul was toen echt de held dat jaarquote:Op maandag 15 november 2010 16:13 schreef Pino112 het volgende:
Coen is opzich ook wel leuk in het Huis
Niet meegemaakt, maar Paul lijkt me ook wel tof jaquote:Op maandag 15 november 2010 16:15 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik vond hem echt dodelijk saai. Paul was toen echt de held dat jaar
Daarom vind ik Paul,Gerard en Michiel/Giel de ideale combiquote:Op maandag 15 november 2010 16:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Niet meegemaakt, maar Paul lijkt me ook wel tof ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |