straks krijg ik een reageerverbod dus ik kijk wel uit!quote:Op zondag 14 november 2010 20:56 schreef Waalwijker het volgende:
3rdRock, je moet nu weer effe klagen dat ze de cam niet verplaatsen.
Nee, wat is er dan?quote:Op zondag 14 november 2010 21:00 schreef Waalwijker het volgende:
Had ik al gezegd dat de nieuwe layout bagger is?
de oude was bagger.....dit is de nieuwe...quote:Op zondag 14 november 2010 21:00 schreef Waalwijker het volgende:
Ik heb hem goedgekeurd, vind hem nu top!!quote:Op zondag 14 november 2010 21:00 schreef Waalwijker het volgende:
quote:Op zondag 14 november 2010 21:00 schreef Waalwijker het volgende:
Zat ze financieel zo omhoog dan?quote:Op zondag 14 november 2010 21:09 schreef 3rdRock het volgende:
een vriendin van mn ex heeft wel eens haar kamer met sex betaald......
nja, volgens mij gaf ze haar geld liever uit aan noodzakelijke dingen als stappen....quote:
owja, lekker noodzakelijk ookquote:Op zondag 14 november 2010 21:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, volgens mij gaf ze haar geld liever uit aan noodzakelijke dingen als stappen....
ik ga ook echt niet met mijn huisbaas naar bed! als hij nou een lekkere meid was...maar neequote:Op zondag 14 november 2010 21:13 schreef minthy het volgende:
[..]
owja, lekker noodzakelijk ook
Als ik de huur niet meer kan betalen, zoek ik wel naar andere mogelijkheden!
Dan nog. Al was mijn verhuurder het lekkerste ding op aarde, dan nog niet. Ik heb nog een greintje eigenwaarde, dat hou ik graag over!quote:Op zondag 14 november 2010 21:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ga ook echt niet met mijn huisbaas naar bed! als hij nou een lekkere meid was...maar nee
en als ik je nou zou betalen?quote:Op zondag 14 november 2010 21:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Dan nog. Al was mijn verhuurder het lekkerste ding op aarde, dan nog niet. Ik heb nog een greintje eigenwaarde, dat hou ik graag over!
als ik iemand zocht, dan hoeft hij er niet voor te betalen. ies graties!!!quote:
mocht je een keer iemand zoeken....quote:Op zondag 14 november 2010 21:16 schreef minthy het volgende:
[..]
als ik iemand zocht, dan hoeft hij er niet voor te betalen. ies graties!!!
ik zoek nooit, op de een of andere manier word ik altijd gevonden... Ben net zo'n straathondjequote:Op zondag 14 november 2010 21:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mocht je een keer iemand zoeken....
waar kan ik je vinden?quote:Op zondag 14 november 2010 21:18 schreef minthy het volgende:
[..]
ik zoek nooit, op de een of andere manier word ik altijd gevonden... Ben net zo'n straathondje
quote:Op zondag 14 november 2010 21:19 schreef 3rdRock het volgende:
Gerard is een held!! En Domien is een zaadstengel!!![]()
voor woonplaats zie mn twitter. Maar nogmaals, ben niet op zoekquote:Op zondag 14 november 2010 21:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
waar kan ik je vinden?
en een reply ergens op de 3FM-site: Gerard je bent een held!! En Domien is een zaadstengel!!![]()
nee, maar je wil gevonden worden!quote:Op zondag 14 november 2010 21:20 schreef minthy het volgende:
[..]
voor woonplaats zie mn twitter. Maar nogmaals, ben niet op zoek
en de foto van dat meisje die dit zegt ziet er echt uit als iemand van hoogstens 12quote:ik heb het al heel vaak gedaan!!!!
alleen tongen is het lekkerst
zoenen met iemand anders geslachtsdeelte is ook heerlijk!!!!
xxxx
ik wil het niet, maar af en toe gebeurt het gewoonquote:Op zondag 14 november 2010 21:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, maar je wil gevonden worden!
ja lieve Alors, zo gaat dat tegenwoordig......en allemaal door dat vieze internet!quote:Op zondag 14 november 2010 21:21 schreef alors het volgende:
wtf, ik was even op de site van Spangas ( een serie voor kinderen van een jaar of 11-16) En toen zag ik dit op dat forum staan
[..]
en de foto van dat meisje die dit zegt ziet er echt uit als iemand van hoogstens 12![]()
![]()
ja, je bent zieligquote:Op zondag 14 november 2010 21:22 schreef minthy het volgende:
[..]
ik wil het niet, maar af en toe gebeurt het gewoon
Jup, ben benieuwd !quote:
hoe laat komt dat op TV?quote:Op zondag 14 november 2010 21:25 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jup, ben benieuwd !. Begreep dat een aantal Ajax supporters de bus al hebben opgewacht
. Borst is er ook weer bij #vuurwerk.
Ja, ik vermaak me als PSV'er altijd prima bij dat programma.quote:Op zondag 14 november 2010 21:25 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jup, ben benieuwd !. Begreep dat een aantal Ajax supporters de bus al hebben opgewacht
Ja eindelijk weer Hugo, zonder hem is het maar saai...quote:Op zondag 14 november 2010 21:25 schreef -Hans- het volgende:
[..]
lolquote:Op zondag 14 november 2010 21:25 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Ja, ik vermaak me als PSV'er altijd prima bij dat programma.
not
Helemaal mee eensquote:Op zondag 14 november 2010 21:26 schreef alors het volgende:
[..]
Ja eindelijk weer Hugo, zonder hem is het maar saai...
mmm...sjek en hugo of klaas en miranda.....quote:
Ik zou het wel weten, ondanks dat ik Studio Voetbal het meestje subjectieve programma van tv-nederland vind.quote:Op zondag 14 november 2010 21:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mmm...sjek en hugo of klaas en miranda.....
t zou nog sneuer zijn als t nepUggs waren.quote:
Nouja ik vind het ook een beetje een ongeloofwaardig verhaal, maar om daar nu zulke smilies bij te plaatsen vind ik weinig smaakvol.quote:
Klopt. Heb er ook eentje in de klas zitten. 280 FUCKING EURO'S!quote:Op zondag 14 november 2010 21:39 schreef miieejj het volgende:
[..]
die krengen kosten meer dan 100 euro..
Waaromquote:Op zondag 14 november 2010 21:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Klopt. Heb er ook eentje in de klas zitten. 280 FUCKING EURO'S!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |