se sittuh so lekkah!quote:
wtf moet je daar nou mee?quote:Op zondag 14 november 2010 21:40 schreef 3rdRock het volgende:
tepeldopjes voor onder de 10euro! briljant sinterklaasidee voor je schoonmoeder!
die kan schoonmoeder op haar tepels doen om je schoonvader te verleiden! en dan ketsen! hoppa!quote:
kan toch ook zonder van die doppies?quote:Op zondag 14 november 2010 21:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die kan schoonmoeder op haar tepels doen om je schoonvader te verleiden! en dan ketsen! hoppa!
*zucht*quote:Op zondag 14 november 2010 21:46 schreef minthy het volgende:
[..]
kan toch ook zonder van die doppies?![]()
boel gedoe...
wat zeg ik nou weer verkeerdquote:
je kan ook sloffen kopen of nep uggs.. die lopen ook lekkerquote:
ik moet er ook niet aan denken dat een evt nieuwe vriendin ineens met die dingen aankomt. ik zou me kapot lachen....quote:Op zondag 14 november 2010 21:47 schreef minthy het volgende:
[..]
wat zeg ik nou weer verkeerd![]()
Ketsen zonder dopjes gaat mij bijzonder goed af tot nu toe!
neehee, die sittuh nie so lekkah!quote:Op zondag 14 november 2010 21:48 schreef miieejj het volgende:
[..]
je kan ook sloffen kopen of nep uggs.. die lopen ook lekker
weet niet eens hoe die dingen eruit zienquote:Op zondag 14 november 2010 21:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik moet er ook niet aan denken dat een evt nieuwe vriendin ineens met die dingen aankomt. ik zou me kapot lachen....
dopjes..quote:Op zondag 14 november 2010 21:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik moet er ook niet aan denken dat een evt nieuwe vriendin ineens met die dingen aankomt. ik zou me kapot lachen....
200 euro ..quote:Op zondag 14 november 2010 21:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
neehee, die sittuh nie so lekkah!
quote:Op zondag 14 november 2010 21:49 schreef minthy het volgende:
[..]
weet niet eens hoe die dingen eruit zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.huh?quote:And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op zondag 14 november 2010 21:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
YikesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
quote:Op zondag 14 november 2010 21:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Leuk hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
huh?zo fout..
waar is die freak 11 en andere domme vragen :P
Nee hoor. Druk bezig met werkquote:Op zondag 14 november 2010 21:50 schreef minthy het volgende:
[..]
U lacht mij toch niet uit, heer Hans??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |