mischien 3fm.nl ofzo mailen .. of gerard ekdom retweeten..quote:Op zondag 14 november 2010 22:29 schreef Elusive het volgende:
* Elusive is nog steeds op zoek naar de jon bakker soundboard! en met name HUH.mp3iemand ?
Nope, ene Mark volgens mij..quote:Op zondag 14 november 2010 22:29 schreef alors het volgende:
[..]
Winston Gerstanowitsz? Die vind ik iig veel te glad...
Heb je een Android-telefoon?quote:Op zondag 14 november 2010 22:29 schreef Elusive het volgende:
* Elusive is nog steeds op zoek naar de jon bakker soundboard! en met name HUH.mp3iemand ?
nice, maar hoe maak ik er nu een .wav of mp3 van zodat ik 'm als sms-toon kan instellen?quote:Op zondag 14 november 2010 22:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
De app Giel downloaden, dan naar Soundboard, en dan staat ie er bij
Ja, weet ik niet. Heb de APK al uitgepakt, maar staan geen geluiden in...quote:Op zondag 14 november 2010 23:01 schreef Elusive het volgende:
[..]
nice, maar hoe maak ik er nu een .wav of mp3 van zodat ik 'm als sms-toon kan instellen?
HUH!_jon_bakker.mp3quote:Op zondag 14 november 2010 22:29 schreef Elusive het volgende:
ach je hebt de bron van de soundboard gevondenquote:Op maandag 15 november 2010 02:40 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
HUH!_jon_bakker.mp3
Heb het complete 'quote-pakket' hier, dus mocht iemand er verder nog een willen, u vraagt, wij draaien.
Nope, heb gewoon de complete teksten van Jon Bakker FM hier liggen. Zo'n 30 minuten in totaal.quote:Op maandag 15 november 2010 05:47 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ach je hebt de bron van de soundboard gevonden
hoe kom je er dan aan je bent toch niet de beheerder van die zenderquote:Op maandag 15 november 2010 05:55 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Nope, heb gewoon de complete teksten van Jon Bakker FM hier liggen. Zo'n 30 minuten in totaal.
Nee, ben ik inderdaad niet.quote:Op maandag 15 november 2010 05:56 schreef hole1988 het volgende:
[..]
hoe kom je er dan aan je bent toch niet de beheerder van die zender
je wilt het dus niet zeggenquote:
Lekker belangrijk.quote:Op maandag 15 november 2010 06:03 schreef hole1988 het volgende:
ik vraag me nog steeds af waar die computer in die roze koffer voor gebruikt wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |