Ilse is grappig! Heel erg leuk vind ik haar.quote:
Nee joh, die Marjolein is toch veel mooier.quote:Op zondag 14 november 2010 20:24 schreef Franneh het volgende:
[..]
Melissa mag wel winnen van mij hoor
Marjolein heeft veel meer karakter vind ik.quote:Op zondag 14 november 2010 20:26 schreef Migwi het volgende:
[..]
Nee joh, die Marjolein is toch veel mooier.
Ja, beetje klein, maar ach, ze moeten eens van dat lange scharminkel topmodel beeld af =)
Die gaat winnen.quote:
Erm. Nee, dat denk ik niet.quote:Op zondag 14 november 2010 20:27 schreef pumpkinsoup het volgende:
HAHAHAHAH. Ik denk dat iedereen fan is van mij
dat ben ik met je eens, maar ik vind Melissa wel serieuzer en een mooi hoofd hebben. Marjolein is een leuke meid en zeker niet lelijk, maar geen model hoofd vind ik.quote:Op zondag 14 november 2010 20:26 schreef Migwi het volgende:
[..]
Nee joh, die Marjolein is toch veel mooier.
Ja, beetje klein, maar ach, ze moeten eens van dat lange scharminkel topmodel beeld af =)
nee florisquote:
Heet jij Ilse, of snap ik t nou niet?quote:Op zondag 14 november 2010 20:27 schreef pumpkinsoup het volgende:
HAHAHAHAH. Ik denk dat iedereen fan is van mij
Ik ook niet, dat gemekker.quote:
Neeee dat zei stefano :'Dquote:Op zondag 14 november 2010 20:28 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Heet jij Ilse, of snap ik t nou niet?
Ik wou net zeggenquote:Op zondag 14 november 2010 20:28 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Heet jij Ilse, of snap ik t nou niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |