amenquote:
Dan moet je niet zo huppelen. Dat doet die lul van nu ook al.quote:
quote:Op zondag 14 november 2010 20:14 schreef NouMooiNiet het volgende:
Dat dansen heeft ie niet van zn moeder
quote:Op zondag 14 november 2010 20:14 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ja lap tuurlijk wel maar voor de camera doen we net als van niet he lap!quote:Op zondag 14 november 2010 20:14 schreef JaneDoe het volgende:
zijn duie ouders daar niet eerder geweest?
Hahaquote:Op zondag 14 november 2010 20:14 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ik wou nog heel serieus reageren maar het lukt nu even nietquote:Op zondag 14 november 2010 20:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ook niets mis mee. In dit land word je meteen arrogant bestempeld als je zeker bent.
ja daar klopt iets niet iddquote:Op zondag 14 november 2010 20:16 schreef IbeBen het volgende:
Zeggen dat hij het heeft aanvaard terwijl die zit te huilen als een klein kind. Sure
Gewoon zo hard mogelijk rijden en door roodquote:Op zondag 14 november 2010 20:13 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Ja zegIk wil wel naar jou toe rijden maar dan kan ik niet kijken :p
Laten we het gezellig houden, ik hou me ook al inquote:Op zondag 14 november 2010 20:15 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ik wou nog heel serieus reageren maar het lukt nu even nietik ben nog niet helemaal wakker.
Inderdaad, echt vreselijkquote:Op zondag 14 november 2010 20:17 schreef Cee het volgende:
Waarom doen die mensen niks met de muziek? Het had ook heavy metal kunnen zijn.
quote:Op zondag 14 november 2010 20:17 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Laten we het gezellig houden, ik hou me ook al in
Ga ik daar met 200+ over de A4quote:Op zondag 14 november 2010 20:16 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Gewoon zo hard mogelijk rijden en door rood
Mja, tot nu toe geen dance for your life wat ook echt tof is.quote:Op zondag 14 november 2010 20:17 schreef Cee het volgende:
Waarom doen die mensen niks met de muziek? Het had ook heavy metal kunnen zijn.
Ik kan hier iets seksueel getint op zeggen, maar ik doe het niet.quote:
O dat is niet aardigquote:
komt wel geforceerd overquote:Op zondag 14 november 2010 20:19 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Nu je het zegt valt het wel op jaZe zegt opeens dingen en doet heel enthousiast enzo.
Ik wil dr wel wat insteken zodat ze dr mond houdt?quote:Op zondag 14 november 2010 20:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kan hier iets seksueel getint op zeggen, maar ik doe het niet.
doe nouhouquote:Op zondag 14 november 2010 20:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kan hier iets seksueel getint op zeggen, maar ik doe het niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |