Nou als het daaraan ligt..quote:Op zondag 14 november 2010 20:07 schreef NouMooiNiet het volgende:
ik kan ook niet tegelijk t topic volgen en tv kijken![]()
ik word oud
quote:
Lise nietquote:Op zondag 14 november 2010 20:08 schreef Migwi het volgende:
Stefano en Lise gaan er vandaag uit gok ik.
dacht ik ook jaquote:Op zondag 14 november 2010 20:09 schreef IbeBen het volgende:
Ik dacht trouwens dat die lui de hele week samen in een huis leefden ofzo?
En dan nog willen dansen en modellenwerk willen doen. Als onzekere meid.quote:Op zondag 14 november 2010 20:10 schreef -Peach het volgende:
Echt zo mooi zijn en toch onzeker, wat zit de mens ook raar in elkaar.
Beter dat dan zo'n arrogante kut die te zeker is over drzelfquote:Op zondag 14 november 2010 20:10 schreef -Peach het volgende:
Echt zo mooi zijn en toch onzeker, wat zit de mens ook raar in elkaar.
Ook niets mis mee. In dit land word je meteen arrogant bestempeld als je zeker bent.quote:Op zondag 14 november 2010 20:11 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Beter dat dan zo'n arrogante kut die te zeker is over drzelf
quote:Op zondag 14 november 2010 20:11 schreef Cee het volgende:
Pfff, zo dans ik ook door de kamer als ik blij ben. Maar dan iets minder lenig en charmant.
Ja maar geen SYTYCD kijkenquote:Op zondag 14 november 2010 20:10 schreef IbeBen het volgende:
[..]
In de trein kun je wel rustig door msn-en en Fok!ken
Dus met een beetje training doe je volgend jaar mee met de liveshows?quote:Op zondag 14 november 2010 20:11 schreef Cee het volgende:
Pfff, zo dans ik ook door de kamer als ik blij ben. Maar dan iets minder lenig en charmant.
Wij gaan voor je SMS'en!quote:Op zondag 14 november 2010 20:11 schreef Cee het volgende:
Er zit nog wel een verschil tussen assertief en arrogantquote:Op zondag 14 november 2010 20:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ook niets mis mee. In dit land word je meteen arrogant bestempeld als je zeker bent.
Een verschil dat in Nederland wel vervaagd is. Iedereen die in een talentenshow zegt dat hij zeker van zichzelf is (of zij, natuurlijk) is de volgende SMS-stemronde wegquote:Op zondag 14 november 2010 20:12 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Er zit nog wel een verschil tussen assertief en arrogant
Yep. Als cameravrouw.quote:Op zondag 14 november 2010 20:12 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Dus met een beetje training doe je volgend jaar mee met de liveshows?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |