Ik begrijp het best, ik kan me heel erg in d'r vinden, en het is niet zo leuk om zo vaak van iedereen te horen dat je zo 'doods' doetquote:Op zondag 14 november 2010 20:19 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Nu je het zegt valt het wel op jaZe zegt opeens dingen en doet heel enthousiast enzo.
Eensch!quote:Op zondag 14 november 2010 20:20 schreef NouMooiNiet het volgende:
Oh die Marjolein van BNTM vind ik zo'n cool wijf he.
Ik denk alleen niet dat ze gaat winnen helaasquote:
Ik snap eerlijk gezegd ook niet waar iedereen zo'n probleem van maakt hoor. Ik denk dat het best een leuke meid is als je dr gewoon beter leert kennen. Waarschijnlijk is ze sowieso losser in 1-op-1 contact in plaats van met een groep of op tv.quote:Op zondag 14 november 2010 20:20 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ik begrijp het best, ik kan me heel erg in d'r vinden, en het is niet zo leuk om zo vaak van iedereen te horen dat je zo 'doods' doet. Dan probeer je echt zo hard mogelijk je best te doen om zo enthousiast mogelijk over te komen..
Helaas ben ik het met je eens.quote:Op zondag 14 november 2010 20:21 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Ik denk alleen niet dat ze gaat winnen helaas
Dat staat er naast, dat wordt smeren, fok!en en ook nog tv kijken tegelijkertijd!quote:
Melissa mag wel winnen van mij hoorquote:Op zondag 14 november 2010 20:24 schreef Migwi het volgende:
[..]
Helaas ben ik het met je eens.
Zal wel dat scharminkel Melissa worden.
quote:Op zondag 14 november 2010 20:24 schreef Migwi het volgende:
[..]
Helaas ben ik het met je eens.
Zal wel dat scharminkel Melissa worden.
Van mij ook! Ik sms iedere week voor Melissa!quote:Op zondag 14 november 2010 20:24 schreef Franneh het volgende:
[..]
Melissa mag wel winnen van mij hoor
Dat dus.quote:Op zondag 14 november 2010 20:16 schreef IbeBen het volgende:
Zeggen dat hij het heeft aanvaard terwijl die zit te huilen als een klein kind. Sure
lorenzoquote:Op zondag 14 november 2010 20:25 schreef shiNinG_staR het volgende:
Stefano
Ik hoop Hettie exit. En van de mannen.. als het Stefano maar niet is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |