Nou als het daaraan ligt..quote:Op zondag 14 november 2010 20:07 schreef NouMooiNiet het volgende:
ik kan ook niet tegelijk t topic volgen en tv kijken![]()
ik word oud
quote:
Lise nietquote:Op zondag 14 november 2010 20:08 schreef Migwi het volgende:
Stefano en Lise gaan er vandaag uit gok ik.
dacht ik ook jaquote:Op zondag 14 november 2010 20:09 schreef IbeBen het volgende:
Ik dacht trouwens dat die lui de hele week samen in een huis leefden ofzo?
En dan nog willen dansen en modellenwerk willen doen. Als onzekere meid.quote:Op zondag 14 november 2010 20:10 schreef -Peach het volgende:
Echt zo mooi zijn en toch onzeker, wat zit de mens ook raar in elkaar.
Beter dat dan zo'n arrogante kut die te zeker is over drzelfquote:Op zondag 14 november 2010 20:10 schreef -Peach het volgende:
Echt zo mooi zijn en toch onzeker, wat zit de mens ook raar in elkaar.
Ook niets mis mee. In dit land word je meteen arrogant bestempeld als je zeker bent.quote:Op zondag 14 november 2010 20:11 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Beter dat dan zo'n arrogante kut die te zeker is over drzelf
quote:Op zondag 14 november 2010 20:11 schreef Cee het volgende:
Pfff, zo dans ik ook door de kamer als ik blij ben. Maar dan iets minder lenig en charmant.
Ja maar geen SYTYCD kijkenquote:Op zondag 14 november 2010 20:10 schreef IbeBen het volgende:
[..]
In de trein kun je wel rustig door msn-en en Fok!ken
Dus met een beetje training doe je volgend jaar mee met de liveshows?quote:Op zondag 14 november 2010 20:11 schreef Cee het volgende:
Pfff, zo dans ik ook door de kamer als ik blij ben. Maar dan iets minder lenig en charmant.
Wij gaan voor je SMS'en!quote:Op zondag 14 november 2010 20:11 schreef Cee het volgende:
Er zit nog wel een verschil tussen assertief en arrogantquote:Op zondag 14 november 2010 20:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ook niets mis mee. In dit land word je meteen arrogant bestempeld als je zeker bent.
Een verschil dat in Nederland wel vervaagd is. Iedereen die in een talentenshow zegt dat hij zeker van zichzelf is (of zij, natuurlijk) is de volgende SMS-stemronde wegquote:Op zondag 14 november 2010 20:12 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Er zit nog wel een verschil tussen assertief en arrogant
Yep. Als cameravrouw.quote:Op zondag 14 november 2010 20:12 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Dus met een beetje training doe je volgend jaar mee met de liveshows?
amenquote:
Dan moet je niet zo huppelen. Dat doet die lul van nu ook al.quote:
quote:Op zondag 14 november 2010 20:14 schreef NouMooiNiet het volgende:
Dat dansen heeft ie niet van zn moeder
quote:Op zondag 14 november 2010 20:14 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ja lap tuurlijk wel maar voor de camera doen we net als van niet he lap!quote:Op zondag 14 november 2010 20:14 schreef JaneDoe het volgende:
zijn duie ouders daar niet eerder geweest?
Hahaquote:Op zondag 14 november 2010 20:14 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ik wou nog heel serieus reageren maar het lukt nu even nietquote:Op zondag 14 november 2010 20:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ook niets mis mee. In dit land word je meteen arrogant bestempeld als je zeker bent.
ja daar klopt iets niet iddquote:Op zondag 14 november 2010 20:16 schreef IbeBen het volgende:
Zeggen dat hij het heeft aanvaard terwijl die zit te huilen als een klein kind. Sure
Gewoon zo hard mogelijk rijden en door roodquote:Op zondag 14 november 2010 20:13 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Ja zegIk wil wel naar jou toe rijden maar dan kan ik niet kijken :p
Laten we het gezellig houden, ik hou me ook al inquote:Op zondag 14 november 2010 20:15 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ik wou nog heel serieus reageren maar het lukt nu even nietik ben nog niet helemaal wakker.
Inderdaad, echt vreselijkquote:Op zondag 14 november 2010 20:17 schreef Cee het volgende:
Waarom doen die mensen niks met de muziek? Het had ook heavy metal kunnen zijn.
quote:Op zondag 14 november 2010 20:17 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Laten we het gezellig houden, ik hou me ook al in
Ga ik daar met 200+ over de A4quote:Op zondag 14 november 2010 20:16 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Gewoon zo hard mogelijk rijden en door rood
Mja, tot nu toe geen dance for your life wat ook echt tof is.quote:Op zondag 14 november 2010 20:17 schreef Cee het volgende:
Waarom doen die mensen niks met de muziek? Het had ook heavy metal kunnen zijn.
Ik kan hier iets seksueel getint op zeggen, maar ik doe het niet.quote:
O dat is niet aardigquote:
komt wel geforceerd overquote:Op zondag 14 november 2010 20:19 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Nu je het zegt valt het wel op jaZe zegt opeens dingen en doet heel enthousiast enzo.
Ik wil dr wel wat insteken zodat ze dr mond houdt?quote:Op zondag 14 november 2010 20:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kan hier iets seksueel getint op zeggen, maar ik doe het niet.
doe nouhouquote:Op zondag 14 november 2010 20:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kan hier iets seksueel getint op zeggen, maar ik doe het niet.
Ik begrijp het best, ik kan me heel erg in d'r vinden, en het is niet zo leuk om zo vaak van iedereen te horen dat je zo 'doods' doetquote:Op zondag 14 november 2010 20:19 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Nu je het zegt valt het wel op jaZe zegt opeens dingen en doet heel enthousiast enzo.
Eensch!quote:Op zondag 14 november 2010 20:20 schreef NouMooiNiet het volgende:
Oh die Marjolein van BNTM vind ik zo'n cool wijf he.
Ik denk alleen niet dat ze gaat winnen helaasquote:
Ik snap eerlijk gezegd ook niet waar iedereen zo'n probleem van maakt hoor. Ik denk dat het best een leuke meid is als je dr gewoon beter leert kennen. Waarschijnlijk is ze sowieso losser in 1-op-1 contact in plaats van met een groep of op tv.quote:Op zondag 14 november 2010 20:20 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ik begrijp het best, ik kan me heel erg in d'r vinden, en het is niet zo leuk om zo vaak van iedereen te horen dat je zo 'doods' doet. Dan probeer je echt zo hard mogelijk je best te doen om zo enthousiast mogelijk over te komen..
Helaas ben ik het met je eens.quote:Op zondag 14 november 2010 20:21 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Ik denk alleen niet dat ze gaat winnen helaas
Dat staat er naast, dat wordt smeren, fok!en en ook nog tv kijken tegelijkertijd!quote:
Melissa mag wel winnen van mij hoorquote:Op zondag 14 november 2010 20:24 schreef Migwi het volgende:
[..]
Helaas ben ik het met je eens.
Zal wel dat scharminkel Melissa worden.
quote:Op zondag 14 november 2010 20:24 schreef Migwi het volgende:
[..]
Helaas ben ik het met je eens.
Zal wel dat scharminkel Melissa worden.
Van mij ook! Ik sms iedere week voor Melissa!quote:Op zondag 14 november 2010 20:24 schreef Franneh het volgende:
[..]
Melissa mag wel winnen van mij hoor
Dat dus.quote:Op zondag 14 november 2010 20:16 schreef IbeBen het volgende:
Zeggen dat hij het heeft aanvaard terwijl die zit te huilen als een klein kind. Sure
lorenzoquote:Op zondag 14 november 2010 20:25 schreef shiNinG_staR het volgende:
Stefano
Ik hoop Hettie exit. En van de mannen.. als het Stefano maar niet is
Ilse is grappig! Heel erg leuk vind ik haar.quote:
Nee joh, die Marjolein is toch veel mooier.quote:Op zondag 14 november 2010 20:24 schreef Franneh het volgende:
[..]
Melissa mag wel winnen van mij hoor
Marjolein heeft veel meer karakter vind ik.quote:Op zondag 14 november 2010 20:26 schreef Migwi het volgende:
[..]
Nee joh, die Marjolein is toch veel mooier.
Ja, beetje klein, maar ach, ze moeten eens van dat lange scharminkel topmodel beeld af =)
Die gaat winnen.quote:
Erm. Nee, dat denk ik niet.quote:Op zondag 14 november 2010 20:27 schreef pumpkinsoup het volgende:
HAHAHAHAH. Ik denk dat iedereen fan is van mij
dat ben ik met je eens, maar ik vind Melissa wel serieuzer en een mooi hoofd hebben. Marjolein is een leuke meid en zeker niet lelijk, maar geen model hoofd vind ik.quote:Op zondag 14 november 2010 20:26 schreef Migwi het volgende:
[..]
Nee joh, die Marjolein is toch veel mooier.
Ja, beetje klein, maar ach, ze moeten eens van dat lange scharminkel topmodel beeld af =)
nee florisquote:
Heet jij Ilse, of snap ik t nou niet?quote:Op zondag 14 november 2010 20:27 schreef pumpkinsoup het volgende:
HAHAHAHAH. Ik denk dat iedereen fan is van mij
Ik ook niet, dat gemekker.quote:
Neeee dat zei stefano :'Dquote:Op zondag 14 november 2010 20:28 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Heet jij Ilse, of snap ik t nou niet?
Ik wou net zeggenquote:Op zondag 14 november 2010 20:28 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Heet jij Ilse, of snap ik t nou niet?
dat zeg je iedere weekquote:
Nu mogen ze het niet meer zeggen he want dan gaat ie weer zeggen "Ja mar iekke zè hoooomoooo!"quote:Op zondag 14 november 2010 20:31 schreef IbeBen het volgende:
Ik doe vast een voorzet: Stefano je moet mannelijker zijn?
vind ik ookquote:Op zondag 14 november 2010 20:32 schreef pumpkinsoup het volgende:
Commentaar van Dan vind ik best overdreven
quote:Op zondag 14 november 2010 20:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Nu mogen ze het niet meer zeggen he want dan gaat ie weer zeggen "Ja mar iekke zè hoooomoooo!"
whehehequote:
Dat was je enige kans van vanavond wantquote:Op zondag 14 november 2010 20:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Shit, heb m'n cue gemist want ik kan niet Fokken en volle aandacht bij de tv houden tegelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
quote:Op zondag 14 november 2010 20:35 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Dat was je enige kans van vanavond wantfloris en solo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
Nee 50 centquote:Op zondag 14 november 2010 20:36 schreef Pheno het volgende:
En hup, weer 80 cent naar Eldrick. oh nu verlul ik mezelf.
GMTA - Ik heb vanavond patat met hamburger opquote:Op zondag 14 november 2010 20:35 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ik heb net een hamburger naar binnen lopen werken
Joh heb je net een hamburger lopen te naar binnen lopen te werken?quote:Op zondag 14 november 2010 20:35 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ik heb net een hamburger naar binnen lopen werken
Bij UPC 80.quote:
quote:Op zondag 14 november 2010 20:36 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Joh heb je net een hamburger lopen te naar binnen lopen te werken?
K heb net neonletters gezien
Nu valt het kwartje pasquote:
Ik had eigenlijk helemaal geen honger, maar ik moestquote:Op zondag 14 november 2010 20:36 schreef IbeBen het volgende:
[..]
GMTA - Ik heb vanavond patat met hamburger op
Ik zit niet zo in de hedendaagse hiphop.quote:Op zondag 14 november 2010 20:37 schreef Franneh het volgende:
[..]
Je snapt toch wel wat ik bedoelde?
quote:Op zondag 14 november 2010 20:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nu valt het kwartje pasOf 50 cent in dit geval
Frannehquote:Op zondag 14 november 2010 20:37 schreef Franneh het volgende:
Die vader van Hettie lijkt op die oprichter van de pedopartij.
quote:Op zondag 14 november 2010 20:37 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk helemaal geen honger, maar ik moest
rtl gemist laterquote:
quote:
Achtergrond bij Eddy Wallyquote:Op zondag 14 november 2010 20:38 schreef Pheno het volgende:
Hettie achter een grote artiest? Sugar Lee Hooper is toch al dood?
Gelukkig wel, kunnen we allemaal vanaf onze troon het lelijke plebs belachelijk makenquote:Op zondag 14 november 2010 20:38 schreef Cee het volgende:
Gelukkig zijn we allemaal schoonheden hier.
Flauw hoor om weer over die tanden te beginnenquote:Op zondag 14 november 2010 20:37 schreef Franneh het volgende:
Die vader van Hettie lijkt op die oprichter van de pedopartij.
niet!quote:Op zondag 14 november 2010 20:39 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Flauw hoor om weer over die tanden te beginnen
quote:Op zondag 14 november 2010 20:40 schreef JaneDoe het volgende:
zij heeft dus de broek van nel veerkamp geërfd?
sterretjequote:
Inderdaadquote:Op zondag 14 november 2010 20:41 schreef -Peach het volgende:
Hahaha niemand roept BOOEEEHHH in het publiek.
Laten we allemaal op stefano stemmenquote:Op zondag 14 november 2010 20:41 schreef IbeBen het volgende:
Hettie krijgt kutcommentaar --> Mensen doen support SMS --> Hettie blijft. Dankje Dan
Nogal ja. Stefano's huis zag er mannelijker uit...quote:Op zondag 14 november 2010 20:42 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Laten we allemaal op stefano stemmen
HAHAHAHA DIE KAMER VAN ELDRICK. WAT EEN WIJVENKAMER
Inderdaadquote:Op zondag 14 november 2010 20:42 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Nogal ja. Stefano's huis zag er mannelijker uit...
Maar de vrouwtjes zouden die kamer toch leuk vinden zei Eldrickquote:Op zondag 14 november 2010 20:42 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Laten we allemaal op stefano stemmen
HAHAHAHA DIE KAMER VAN ELDRICK. WAT EEN WIJVENKAMER
Neequote:Op zondag 14 november 2010 20:43 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Maar de vrouwtjes zouden die kamer toch leuk vinden zei Eldrick
Prachtwijk?quote:
'diamond' dan karatyquote:Op zondag 14 november 2010 20:43 schreef Cee het volgende:
Jahaaa, want Diamonds are a girl's best friend!
WIE HEEFT DIE TT DAN VERZONNEN MET ELDRICK LEEFT OP STRAAT HE HE HE?quote:Op zondag 14 november 2010 20:44 schreef Franneh het volgende:
Leuk als je boven op hem zit zie je elke keer die dochter voor je.
EN HIJ KOMT NIET VAN DE STRAAT STELLETJE FUCKERS.
ohja dat was ik hiihihihihiiiiiiiiiiiiiquote:Op zondag 14 november 2010 20:45 schreef IbeBen het volgende:
[..]
WIE HEEFT DIE TT DAN VERZONNEN MET ELDRICK LEEFT OP STRAAT HE HE HE?
stop hammer timequote:
Yevgeunia.quote:
oehahehwahahhaoaouhwhaquote:Op zondag 14 november 2010 20:45 schreef Franneh het volgende:
[..]
ohja dat was ik hiihihihihiiiiiiiiiiiii
Of z'n hotmail-adres.quote:Op zondag 14 november 2010 20:46 schreef NouMooiNiet het volgende:
Zal ie dat telefoonnummer wat wij moeten smsen ook ergens op zn lijf laten tatoeren?
geen idee. Er zat een stukje zalm tussen mijn tanden.quote:
Wordt dat niet á la Virgil rappend aangekondigd?quote:
quote:Op zondag 14 november 2010 20:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
geen idee. Er zat een stukje zalm tussen mijn tanden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |