Verhoeven.quote:Op zondag 14 november 2010 19:18 schreef Geo3kant het volgende:
Ajax heeft wel een probleem, eind van het seizoen zal Suarez en ook Stekelenburg vertrekken en dan blijft er weinig over.
Ik denk dat Ajax Steek nog het meest gaat missen van allemaal. Mounir vang het wel op, bovendien is Suarez nu gewoon een blok aan je been i.p.v. een toegevoegde waarde.quote:Op zondag 14 november 2010 19:18 schreef Geo3kant het volgende:
Ajax heeft wel een probleem, eind van het seizoen zal Suarez en ook Stekelenburg vertrekken en dan blijft er weinig over.
Als jij nou is gewoon een eind optyft dan zijn we in ieder geval al van een probleem af.quote:Op zondag 14 november 2010 19:18 schreef Geo3kant het volgende:
quote:Op zondag 14 november 2010 19:22 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Als jij nou is gewoon een eind optyft dan zijn we in ieder geval al van een probleem af.
Rustig aan johquote:Op zondag 14 november 2010 19:22 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Als jij nou is gewoon een eind optyft dan zijn we in ieder geval al van een probleem af.
Lol, zei niet eens dat ze bras spelen en je bent al aangebrandquote:Op zondag 14 november 2010 19:22 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Je bent aan het trollen, dus rot gewoon op.quote:Op zondag 14 november 2010 19:31 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Lol, zei niet eens dat ze bras spelen en je bent al aangebrand
Tsjah, zulke gasten heb je altijd.quote:Op zondag 14 november 2010 19:37 schreef Maanvis het volgende:
http://www.at5.nl/artikel(...)achten-spelersbus-op
Kansloze tokkiesquote:Op zondag 14 november 2010 19:37 schreef Maanvis het volgende:
Die wedstrijd gaat nog leuk worden, ik voel het aan mijn water.quote:Op zondag 14 november 2010 19:47 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Kansloze tokkies![]()
Maak me wel zorgen om volgende week , als ze weer zo belabberd spelen , voorspel ik een PSV - Feijenoord uitslag![]()
Gelukkig doet Ooijer niet mee , IMHO de zwakste schakel bij Ajax
0-20 ? ;dquote:Op zondag 14 november 2010 19:48 schreef Kuhly het volgende:
[..]
Die wedstrijd gaat nog leuk worden, ik voel het aan mijn water.
Ik snap niet waarom je triest probeert te doen, ''Black Cats tear Chelsea apart'''enough said.quote:Op zondag 14 november 2010 19:55 schreef YazooW het volgende:
[..]
Sunderland ja, zou denk ik op halve sterkte nog wel met 5-0 winnen van Ajax
is goedquote:Op zondag 14 november 2010 19:58 schreef OreO het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je triest probeert te doen, ''Black Cats tear Chelsea apart'''enough said.
opwachten heb ik geen problemen mee, (be)dreigen vind ik dan weer minder. Wanneer de spelers eens een deel van de passie op het veld toonden die de supporters laten zien, wordt Ajax op haar slofjes kampioen.quote:Op zondag 14 november 2010 19:46 schreef Schanulleke het volgende:
Opwachten en (be)dreigen lost de problemen zeker niet op. Ook dat zijn geen supporters.
opgewacht worden door een groepje kneuzen inclusief meisje met moncler jasquote:Op zondag 14 november 2010 19:37 schreef Maanvis het volgende:
Die mensen zitten wel elke week op tribune he maar het blijven mongolenquote:Op zondag 14 november 2010 20:09 schreef Geo3kant het volgende:
Alleen maar zingen als ze voorstaan, ga je club steunen ofzo
Dat is het enige waar ik om heb gejuich vandaag.quote:Op zondag 14 november 2010 20:14 schreef the_legend_killer het volgende:
Wel goed voor jullie dat Ooijer er niet bij is tegen PSV
Nee, heel erg jammer. Nu moet die kluns van een Alderweireld er weer in....quote:Op zondag 14 november 2010 20:14 schreef the_legend_killer het volgende:
Wel goed voor jullie dat Ooijer er niet bij is tegen PSV
hopelijk als nieuwe trainer.quote:Op zondag 14 november 2010 20:26 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Nee, heel erg jammer. Nu moet die kluns van een Alderweireld er weer in....
Wat ik dus echt niet begrijp, is dat deze jongen na een uitstekend seizoen, na een paar mindere wedstrijden direct mag banken. En waarom de Jong koste wat kost speelt, ondanks dat hij geen pepernoot raakt met Mounir voor hem. En waarom hij 433 blijft spelen, ondanks dat hij de spelers er niet voor heeft of gebruikt.
Cruijff gaat morgen genadeloos hard zijn, om vervolgens te zeggen dat hij Ajax wil gaan leiden. Hoop ik.
Napraterij...quote:Op zondag 14 november 2010 20:30 schreef peaceman het volgende:
Ik heb het niet kunnen zien, maar las dat AZ verdiend gewonnen heeft.
Ik las weer iemand roepen dat het bestuur weg moet.. maar wat gaat dat oplossen? Gaat dit elftal dan wel ineens alles winnen? Onzin... allemaal Cruijff napraterij. Die overigens tot nu toe ook alleen maar heeft gezegd wat er volgens hem niet deugd, maar niet wat er dan zou moeten veranderen. Daarbij heeft hij tot nu toe ook aangegeven dat hij niet van plan is om er zelf te gaan zitten. Tja, wat heb je er dan aan?
Atouba is eigenlijk maar een paar wedstrijden fit geweest, dus om een geblesseerde speler als 'miskoop' te bestempelen is niet echt eerlijk.quote:Op zondag 14 november 2010 20:48 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Napraterij...
Ajax is de afgelopen 10 jaar nauwelijks kampioen geworden, heeft nauwelijks iets anders hoogs bereikt en maakt jaar op jaar verlies. De selectie is groot, herbergt weinig kwaliteit en kent spelers als Tainio, Ooijer, Atouba en dergelijke met een riant salaris.
Allemaal zaken waar het bestuur zich over moet buigen, en waar ze gefaald hebben. V/d Boog is als enige niet verantwoordelijk voor deze jarenlange malaise, daar hij er niet lang zit.
Rijkaard lijkt mij geen topcoach.quote:Op zondag 14 november 2010 20:29 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
TD, en Frankie als trainer! (Rijkaard)
Rijkaard is een trainer die net zo goed is als zijn materiaal en een ploeg niet beter maakt.quote:Op zondag 14 november 2010 21:10 schreef Morendo het volgende:
[..]
Rijkaard lijkt mij geen topcoach.
quote:Op zondag 14 november 2010 21:05 schreef ValHallen het volgende:
Siem de Jong lijkt de nieuwe Richard Knopper te worden...
Het was vandaag weer eens droevig. Positioneel klopt er bijna niks, alle spelers spelen kilometers onder hun niveau of spelen wel op niveau maar kunnen domweg niet beter. Vd Wiel is geen schim meer van de speler van vorig seizoen, hetzelfde geldt voor De Zeeuw. Emanuelson is al jaren volstrekt anoniem en kleurloos maar weet zich in het 1e te handhaven omdat hij multifunctioneel is. Anita is een centrale middenvelder en geen linksback. Zag je vorig jaar al maar toen zat er veel meer schwung in en werd Ajax niet zoveel in de verdediging gedrukt. Verthongen is in potentie een hele goede verdediger maar het klikt totaal niet met opoe Ooijer die bizar genoeg steeds weer in de basis start. Lindgren is een nuttige speler maar kan in dit Ajax totaal zijn ei niet kwijt, Enoh is een balafpakker en ik zie hem heel graag bij andere clubs spelen maar ik vind hem geen Ajax materiaal. Suarez en El Ham waren weer eens onzichtbaar en het blijkt de laatste weken keer op keer dat die 2 niet samen kunnen spelen. Vanuit de jeugd stroomt er amper wat door, ondanks de positieve verhalen van 2 jaar geleden (naar verluid hadden we toen een top B1) Sulejmani komt kwaliteit tekort en je martelt Eriksen door hem steeds te laten spelen in een elftal wat voor geen meter draait.
Jaarlijks worden er spelers weggestuurd onder het mom van: die zijn niet goed genoeg. En elk jaar worden we weer keihard met de neus op de feiten gedrukt dat er genoeg van die spelers een mooie carriere opbouwen. Nu zijn we weer aan het kijken of Boerrichter niet toevallig een versterking kan zijn terwijl we hem godverdomme jaren in de jeugdopleiding hebben gehad en geen kans hebben gegeven. Jol klaagt dat we geen buitenspelers hebben terwijl Josefzoon op de bank zit en we alle fatsoenlijke buitenspelers uit de jeugd verkopen aan clubs die wel weten hoe ze met spelers om moeten gaan. We laten Lindgren gaan en kopen hem later doodleuk weer terug, we laten Elia gaan en proberen hem jaren later weer terug te kopen, we laten Boussoufa gaan en die speelt al jaren de sterren van de hemel bij Anderlecht, Maduro hebben we niet meer nodig en is nu basisspeler bij Valencia. Daarvoor in de plaats kopen we Luque, Sulejmani, Urzaiz, Gabri, Oleguer, Wielaert, Sno, Kennedy, Cvitanich, Ogararu, Atouba, Tainio, Mido, Ooijer en Bruno Silva. De enige aankopen van de afgelopen 5 jaar die de moeite waard zijn gebleken zijn Suarez enne Suarez.
Ajax speelt al 10 jaar onherkenbaar voetbal. Als er al talenten echt doorbreken worden ze voor een appel en een ei verkocht aan de eerste de beste buitenlandse club (Maxwell, VdV, Nigel, Maduro, Zlatan, Mido) en er wordt subtop en middenmoot ervoor in de plaats gekocht. Gekocht!!!
Ajax was een opleidingsinstituut waar jeugdspelers de kans kregen om zicht te ontwikkelen. Ik lees tegenwoordig vaak dat je jonge spelers rustig moet brengen terwijl je in de gouden jaren 90 dikwijls een team had staan dat gemiddeld jonger was dan de F1 van Feyenoord. Alle lef en durf is verdwenen en daarmee ook alle kwaliteit. Als jeugdspelertjes een opstandige bui hebben worden ze doodleuk weggestuurd om daarna ergens anders de sterren van de hemel te gaan spelen. Ajax is doodziek en ik ben er doodziek van...
Asl we van PSV verliezen..quote:Op zondag 14 november 2010 21:52 schreef gimme.shelter het volgende:
Helemaal eens met de analyse van ValHallen!
Maar het bestuur van Ajax ziet het echt niet en hangt huilverhalen op!!!
Goede TT he vond hem wel gepast in deze mindere periode.quote:Op zondag 14 november 2010 21:54 schreef Euribob het volgende:
''Waar we achter onze club blijven staan!''
Jongens, ik schiet er gewoon van vol.
Goedzo!. Echte Ajax-Fans hier.quote:Op zondag 14 november 2010 21:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Goede TT he vond hem wel gepast in deze mindere periode.
Als we weer eens kampioen worden zal hij wel komen feesten.quote:Op zondag 14 november 2010 21:57 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Goedzo!. Echte Ajax-Fans hier.
Trouwens Firefox1 is echt Fan af hé ?
Ik zie het niet snel gebeuren.quote:Op zondag 14 november 2010 22:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Als we weer eens kampioen worden zal hij wel komen feesten.
Ik ook niet misschien als er volgende week wordt gewonnen.quote:Op zondag 14 november 2010 22:04 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Ik zie het niet snel gebeuren.
Als je fan-af bent, ben je blijkbaar nooit fan geweest.quote:Op zondag 14 november 2010 21:57 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Goedzo!. Echte Ajax-Fans hier.
Trouwens Firefox1 is echt Fan af hé ?
ik zie het vertrek van suarez hoe gek het ook klinkt niet als een aderlating.quote:Op zondag 14 november 2010 19:18 schreef Geo3kant het volgende:
Op dit moment eerder als een verijking.quote:Op zondag 14 november 2010 22:16 schreef rednitro het volgende:
[..]
ik zie het vertrek van suarez hoe gek het ook klinkt niet als een aderlating.
Inderdaad.quote:Op zondag 14 november 2010 22:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Op dit moment eerder als een verijking.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |