Goede TT he vond hem wel gepast in deze mindere periode.quote:Op zondag 14 november 2010 21:54 schreef Euribob het volgende:
''Waar we achter onze club blijven staan!''
Jongens, ik schiet er gewoon van vol.
Goedzo!. Echte Ajax-Fans hier.quote:Op zondag 14 november 2010 21:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Goede TT he vond hem wel gepast in deze mindere periode.
Als we weer eens kampioen worden zal hij wel komen feesten.quote:Op zondag 14 november 2010 21:57 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Goedzo!. Echte Ajax-Fans hier.
Trouwens Firefox1 is echt Fan af hé ?
Ik zie het niet snel gebeuren.quote:Op zondag 14 november 2010 22:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Als we weer eens kampioen worden zal hij wel komen feesten.
Ik ook niet misschien als er volgende week wordt gewonnen.quote:Op zondag 14 november 2010 22:04 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Ik zie het niet snel gebeuren.
Als je fan-af bent, ben je blijkbaar nooit fan geweest.quote:Op zondag 14 november 2010 21:57 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Goedzo!. Echte Ajax-Fans hier.
Trouwens Firefox1 is echt Fan af hé ?
ik zie het vertrek van suarez hoe gek het ook klinkt niet als een aderlating.quote:Op zondag 14 november 2010 19:18 schreef Geo3kant het volgende:
Ajax heeft wel een probleem, eind van het seizoen zal Suarez en ook Stekelenburg vertrekken en dan blijft er weinig over.
Op dit moment eerder als een verijking.quote:Op zondag 14 november 2010 22:16 schreef rednitro het volgende:
[..]
ik zie het vertrek van suarez hoe gek het ook klinkt niet als een aderlating.
Inderdaad.quote:Op zondag 14 november 2010 22:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Op dit moment eerder als een verijking.
Gelukkig hebben we een speler als Suarez. Stekelenburg en hij zijn de enige die het 'recht' hebben om slecht te spelen.quote:Op zondag 14 november 2010 22:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Op dit moment eerder als een verijking.
Iemand gehoord wat er nou letterlijk werd gezongen/ geschreeuwd?quote:ALKMAAR - Demy de Zeeuw baalt dat hij zondag in de uitwedstrijd tegen zijn oude club AZ opnieuw de nodige verwensingen over zich heen kreeg. ,,Het is heel vervelend dat dit gebeurt, maar ik kan het niet meer terugdraaien,'' zei de Ajacied na de 2-0 nederlaag in Alkmaar. ,,Ik zal er maar mee moeten leren leven.''
De Zeeuw haalde zich een jaar geleden de woede van het AZ-publiek op de hals door enkele kritische uitlatingen in een interview. Vorig seizoen moest hij het daarom al ontgelden, maar ook nu was hij weer het mikpunt. ,,Ach ja, het was in ieder geval een stuk minder dan vorig jaar", bekeek hij het van de positieve kant. De middenvelder speelde slechts twintig minuten mee vanwege een rugblessure.
Door de nederlaag staat er veel druk op de topper van volgende week zaterdag tegen PSV. ,,Daarom is het extra vervelend dat we nu verliezen", vindt De Zeeuw. "Anders zouden we bij een overwinning op PSV weer helemaal hebben meegedaan. Nu moeten we zaterdag winnen om bij te blijven."
Wat dan? Het merendeel heeft al aangegeven dat ze hem graag zien komen.quote:Op zondag 14 november 2010 23:17 schreef ajacied4lf het volgende:
Misschien dat de supporters eens iets moeten doen om Cruijff binnen te halen.
Invloed van een supporter is groot. Het kan van alles zijn. Ga met een grote groep voor de ArenA staan, Spandoeken bij wedstrijden, noem maar op. Dit zal het proces versnellen, uiteindelijk moet er iets gebeuren.quote:Op zondag 14 november 2010 23:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat dan? Het merendeel heeft al aangegeven dat ze hem graag zien komen.
Supporters kunnen roepen en schrijven wat ze willen.quote:Op zondag 14 november 2010 23:17 schreef ajacied4lf het volgende:
Misschien dat de supporters eens iets moeten doen om Cruijff binnen te halen.
Waarom is het bij Barça gelukt? Omdat ze bij Barça de ideeën van Cruijff accepteerden. Dat moet Ajax ook eens doen.quote:Op zondag 14 november 2010 23:25 schreef rednitro het volgende:
[..]
Supporters kunnen roepen en schrijven wat ze willen.
Johan zal toch niet meer willen komen, die zal blijven schermen met "ik kwam toch 2 jaar gelden?"
en ook toen had een passant (Van Basten) meer macht dan de persoon die de jeugd moet reorganiseren.
Dus als Van Gaal niet komt, en cruijff niet ... wie dan .. Hiddink ... dat is niet eens een ajacied en ligt bovendien nog vast voor een lange tijd ..
Ik zie het somber in.
meer bewijs als het huidige Barca en de huidige wereld kampioen zijn gekneed in een Jeugd opleiding neergezet door nota bene Cruijff.quote:Op zondag 14 november 2010 23:30 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Waarom is het bij Barça gelukt? Omdat ze bij Barça de ideeën van Cruijff accepteerden. Dat moet Ajax ook eens doen.
die gaan daardoor niet weg , je zal ze prive moeten bedreigen met kogelbrieven etc , anders gaan ze echt niet weg hoorquote:Op zondag 14 november 2010 23:22 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Invloed van een supporter is groot. Het kan van alles zijn. Ga met een grote groep voor de ArenA staan, Spandoeken bij wedstrijden, noem maar op. Dit zal het proces versnellen, uiteindelijk moet er iets gebeuren.
Er is natuurlijk wel het grote verschil met Barcelona dat ze daar de goede spelers kunnen behouden en die worden hier weggekocht, zelfs talenten worden uit de jeugd gehaald, maar dat is natuurlijk al weer een jaar of 10 zo, de oplossing heb ik niet maar ze zouden misschien minder snel spelers met potentie weg moeten sturen en meerdere spelers voor dezelfde positie opleiden, het lullige is nu dat er niet ééns een linksback uit de jeugdopleiding opgesteld kan wordenquote:Op zondag 14 november 2010 23:33 schreef rednitro het volgende:
[..]
meer bewijs als het huidige Barca en de huidige wereld kampioen zijn gekneed in een Jeugd opleiding neergezet door nota bene Cruijff.
Maar van der boog en consorten zien het beter.
"tja we wachten elke maandag ochtend met gebak en koffie op de heer Cruijff maar hij komt niet"
Gewoon de druk blijven opvoeren, Jorien is uiteindelijk ook geknakt.quote:Op zondag 14 november 2010 23:59 schreef Rated_RKO het volgende:
[..]
die gaan daardoor niet weg , je zal ze prive moeten bedreigen met kogelbrieven etc , anders gaan ze echt niet weg hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |