abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 14 november 2010 @ 21:56:12 #51
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_88717302
quote:
10s.gif Op zondag 14 november 2010 21:54 schreef Euribob het volgende:
''Waar we achter onze club blijven staan!''

Jongens, ik schiet er gewoon van vol. O+
Goede TT he vond hem wel gepast in deze mindere periode.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  zondag 14 november 2010 @ 21:57:40 #52
321891 Kaasknabbeltje
TOETERTJESTOETERTJES!
pi_88717409
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 21:56 schreef heloef het volgende:

[..]

Goede TT he vond hem wel gepast in deze mindere periode.
Goedzo!. Echte Ajax-Fans hier.
Trouwens Firefox1 is echt Fan af hé ? :')
Op zaterdag 5 maart 2011 23:17 schreef Geo3kant het volgende:
Nee vriendelijke mensen zoals jou.. alles wat andere zeggen afkraken en mongool noemen en noem het maar op.. jij bent een prachtuser ^O^ :')
  zondag 14 november 2010 @ 22:00:38 #53
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_88717591
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 21:57 schreef Kaasknabbeltje het volgende:

[..]

Als we weer eens kampioen worden zal hij wel komen feesten. :')
C'est la vie
  zondag 14 november 2010 @ 22:04:36 #54
321891 Kaasknabbeltje
TOETERTJESTOETERTJES!
pi_88717844
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 22:00 schreef heloef het volgende:

[..]

Als we weer eens kampioen worden zal hij wel komen feesten. :')
Ik zie het niet snel gebeuren.
Nee vriendelijke mensen zoals jou.. alles wat andere zeggen afkraken en mongool noemen en noem het maar op.. jij bent een prachtuser ^O^ :')
  zondag 14 november 2010 @ 22:05:43 #55
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_88717919
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 22:04 schreef Kaasknabbeltje het volgende:

[..]

Ik zie het niet snel gebeuren.
Ik ook niet misschien als er volgende week wordt gewonnen.
C'est la vie
pi_88718346
quote:
Op zondag 14 november 2010 21:57 schreef Kaasknabbeltje het volgende:

[..]

Als je fan-af bent, ben je blijkbaar nooit fan geweest.
  zondag 14 november 2010 @ 22:14:53 #57
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_88718523
Net bij doordekken, Johan: "Jol is de schuldige, het bestuur ontlaat Jol niet, maar ik zie het bestuur wel eerder vertrekken dan Jol". :D
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_88718635
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 19:18 schreef Geo3kant het volgende:
Ajax heeft wel een probleem, eind van het seizoen zal Suarez en ook Stekelenburg vertrekken en dan blijft er weinig over.
ik zie het vertrek van suarez hoe gek het ook klinkt niet als een aderlating.
  zondag 14 november 2010 @ 22:23:16 #59
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_88719095
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 22:16 schreef rednitro het volgende:

[..]

Op dit moment eerder als een verijking.
C'est la vie
  zondag 14 november 2010 @ 22:25:57 #60
321891 Kaasknabbeltje
TOETERTJESTOETERTJES!
pi_88719255
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 22:23 schreef heloef het volgende:

[..]

Inderdaad.
pi_88719609
quote:
Op zondag 14 november 2010 22:23 schreef heloef het volgende:

[..]

Gelukkig hebben we een speler als Suarez. Stekelenburg en hij zijn de enige die het 'recht' hebben om slecht te spelen.
pi_88719623
quote:
ALKMAAR - Demy de Zeeuw baalt dat hij zondag in de uitwedstrijd tegen zijn oude club AZ opnieuw de nodige verwensingen over zich heen kreeg. ,,Het is heel vervelend dat dit gebeurt, maar ik kan het niet meer terugdraaien,'' zei de Ajacied na de 2-0 nederlaag in Alkmaar. ,,Ik zal er maar mee moeten leren leven.''

De Zeeuw haalde zich een jaar geleden de woede van het AZ-publiek op de hals door enkele kritische uitlatingen in een interview. Vorig seizoen moest hij het daarom al ontgelden, maar ook nu was hij weer het mikpunt. ,,Ach ja, het was in ieder geval een stuk minder dan vorig jaar", bekeek hij het van de positieve kant. De middenvelder speelde slechts twintig minuten mee vanwege een rugblessure.

Door de nederlaag staat er veel druk op de topper van volgende week zaterdag tegen PSV. ,,Daarom is het extra vervelend dat we nu verliezen", vindt De Zeeuw. "Anders zouden we bij een overwinning op PSV weer helemaal hebben meegedaan. Nu moeten we zaterdag winnen om bij te blijven."
Iemand gehoord wat er nou letterlijk werd gezongen/ geschreeuwd?
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{˛
pi_88721533
Dit is toch nie te geloven!? van Gaal die toch nog in gesprek wil gaan met Ajax, maar Ajax negeert het?!
★★★
pi_88721716
Zo hoor je dat dan ook weer.
Terwijl het niet eens zeker was of Van Gaal weer om de tafel ging met Bayern voor een contract verlening gooide R De Boer een lijntje uit en bood aan om Van Gaal eens over te halen om eens met Ajax te gaan zitten.

Geen reactie van Ajax kant.

Ze denken daar bij Ajax binnenskamers nog steeds een Europese top club te zijn en denken boven hun stand. Is het arrogantie? Wij hebben Van Gaal niet nodig?
Jan Everse heeft gelijk als hij zegt ze moeten bij Ajax eens een stapje terug doen.
Als je ziet wat er de afgelopen jaren bij Ajax is weg gelopen en wat ze aan spelers hebben afgedaan als te zwak.

Reis bijv, was niet goed genoeg.
Chadli, Dudszak is gescout en was niet goed genoeg.
Elia te licht.

Ajax is zo ziek, het moet vanaf de grond af aan weer opgebouwd worden.
Zie er maar een paar daar leiding aan geven, Van Gaal, Cruijff, Molenaar
pi_88721847
Misschien dat de supporters eens iets moeten doen om Cruijff binnen te halen. :@
★★★
  zondag 14 november 2010 @ 23:20:35 #66
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_88721980
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 23:17 schreef ajacied4lf het volgende:
Misschien dat de supporters eens iets moeten doen om Cruijff binnen te halen. :@
Wat dan? Het merendeel heeft al aangegeven dat ze hem graag zien komen.
C'est la vie
pi_88722051
quote:
Op zondag 14 november 2010 23:20 schreef heloef het volgende:

[..]

Wat dan? Het merendeel heeft al aangegeven dat ze hem graag zien komen.
Invloed van een supporter is groot. Het kan van alles zijn. Ga met een grote groep voor de ArenA staan, Spandoeken bij wedstrijden, noem maar op. Dit zal het proces versnellen, uiteindelijk moet er iets gebeuren.
★★★
pi_88722176
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 23:17 schreef ajacied4lf het volgende:
Supporters kunnen roepen en schrijven wat ze willen.
Johan zal toch niet meer willen komen, die zal blijven schermen met "ik kwam toch 2 jaar gelden?"

en ook toen had een passant (Van Basten) meer macht dan de persoon die de jeugd moet reorganiseren.
Dus als Van Gaal niet komt, en cruijff niet ... wie dan .. Hiddink ... dat is niet eens een ajacied en ligt bovendien nog vast voor een lange tijd ..
Ik zie het somber in.
  zondag 14 november 2010 @ 23:26:59 #69
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_88722235
Spandoeken met wij willen Cruyff, of Weg met het bestuur tijdens wedstrijden. Vak410 zal zoiets vast wel doen .
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_88722369
quote:
Op zondag 14 november 2010 23:25 schreef rednitro het volgende:

[..]

Supporters kunnen roepen en schrijven wat ze willen.
Johan zal toch niet meer willen komen, die zal blijven schermen met "ik kwam toch 2 jaar gelden?"

en ook toen had een passant (Van Basten) meer macht dan de persoon die de jeugd moet reorganiseren.
Dus als Van Gaal niet komt, en cruijff niet ... wie dan .. Hiddink ... dat is niet eens een ajacied en ligt bovendien nog vast voor een lange tijd ..
Ik zie het somber in.
Waarom is het bij Barça gelukt? Omdat ze bij Barça de ideeën van Cruijff accepteerden. Dat moet Ajax ook eens doen.
★★★
pi_88722502
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 23:30 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Waarom is het bij Barça gelukt? Omdat ze bij Barça de ideeën van Cruijff accepteerden. Dat moet Ajax ook eens doen.
meer bewijs als het huidige Barca en de huidige wereld kampioen zijn gekneed in een Jeugd opleiding neergezet door nota bene Cruijff.

Maar van der boog en consorten zien het beter.

"tja we wachten elke maandag ochtend met gebak en koffie op de heer Cruijff maar hij komt niet"
pi_88723286
Echt gadverdamme, die stuitende arrogantie van de Ajax top :r
Jongens, blijf maar weer telkens zeggen dat het zo goed gaat bij Ajax, binnen 5 jaar zijn we er erger aan toe dan Feyenoord als het zo doorgaat. Wat een aanfluiting..
Op donderdag 8 november 2012 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Door PSV spelen jullie nu CL :') !
pi_88723392
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 23:22 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Invloed van een supporter is groot. Het kan van alles zijn. Ga met een grote groep voor de ArenA staan, Spandoeken bij wedstrijden, noem maar op. Dit zal het proces versnellen, uiteindelijk moet er iets gebeuren.
die gaan daardoor niet weg , je zal ze prive moeten bedreigen met kogelbrieven etc , anders gaan ze echt niet weg hoor
  maandag 15 november 2010 @ 00:00:24 #74
131800 Tarado
capô de fusca
pi_88723437
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 23:33 schreef rednitro het volgende:

[..]

meer bewijs als het huidige Barca en de huidige wereld kampioen zijn gekneed in een Jeugd opleiding neergezet door nota bene Cruijff.

Maar van der boog en consorten zien het beter.

"tja we wachten elke maandag ochtend met gebak en koffie op de heer Cruijff maar hij komt niet"
Er is natuurlijk wel het grote verschil met Barcelona dat ze daar de goede spelers kunnen behouden en die worden hier weggekocht, zelfs talenten worden uit de jeugd gehaald, maar dat is natuurlijk al weer een jaar of 10 zo, de oplossing heb ik niet maar ze zouden misschien minder snel spelers met potentie weg moeten sturen en meerdere spelers voor dezelfde positie opleiden, het lullige is nu dat er niet ééns een linksback uit de jeugdopleiding opgesteld kan worden
pi_88723705
quote:
Op zondag 14 november 2010 23:59 schreef Rated_RKO het volgende:

[..]

die gaan daardoor niet weg , je zal ze prive moeten bedreigen met kogelbrieven etc , anders gaan ze echt niet weg hoor
Gewoon de druk blijven opvoeren, Jorien is uiteindelijk ook geknakt.
pi_88724028
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 00:06 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Gewoon de druk blijven opvoeren, Jorien is uiteindelijk ook geknakt.
ja , mede omdat ie prive erdoor geleden heeft
pi_88724135
quote:
Op maandag 15 november 2010 00:13 schreef Rated_RKO het volgende:

[..]

ja , mede omdat ie prive erdoor geleden heeft
Ook dat en het werk werd hem onmogelijk gemaakt. Laterna kwam hij niet meer in de Kuip, omdat de situatie zo dreigend was.
pi_88725569
Pff als je kijkt hoe we het vorig jaar deden met bijna dezelfde selectie :{ 20 goals tegen totaal, nu al 16 en 3 nederlagen totaal.. nu ook al
  maandag 15 november 2010 @ 01:22:44 #79
176940 Toitle
3x links is ook rechts.
pi_88725833
30 noobs die in iedergeval achter de bus staan :') that is the spirit.
When nothing goes right . . . go left.
pi_88725946
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 01:07 schreef j0rdiiii het volgende:
Pff als je kijkt hoe we het vorig jaar deden met Suarez in vorm :{ 20 goals tegen totaal, nu al 16 en 3 nederlagen totaal.. nu ook al
pi_88726025
Groot deel is ook te wijten aan het WK.
Die spelers zijn opgebrand, niet meer fris.
Maar des te meer kun je Jol verwijten geen inzicht te hebben dat hij voor dat beetje geld geen buitenspelers haalt.
En een spits als El Hamdaoui aantrekt.
Had dan De Ridder maar genomen, had suarez maar in de punt gezet, of zelfs De Jong.
Ja ik weet het dat heeft hij gedaan in de voorbereiding (De Jong in de spits) en dat liep niet.
Maar hij had daarop verder moeten borduren.
Had De Zeeuw, Suarez, Vd Wiel, Stekel, Maar gewoon een week of 3 vrijaf gegeven na de CL kwalificatie.
Nu des te meer blijkt hoe nodig het was.
Een gebrek aan inzicht bleek al eerder toen hij Eriksen zo in de basis kwakte tegen NAC.
Onder het moto ik breng het grote nieuwe talent wel even, we hebben een creatieve middenvelder nodig dus laat ik het bestuur even zien de eriksen te licht is en ik dus een zak met geld nodig heb?

wat de hel was zijn insteek dan?
De veel te oude Ooijer nu al 2 x rood in een wedstrijd of 8.
De jonge Alderweireld die een prima seizoen draaide is ineens niet meedogenloos genoeg meer?
Dat Ajax een 15 kilo te zware spits moet halen is al een schande, maar dan ook nog beweren na Veendam dat hij de oplossing is, maar ja weer een eigen aankoop in de vorm van El Hamdaoui er naast zetten en het stempel miskoop er door de media oplaten plakken is geen optie.
Dus modderen we maar weer verder met de uit vorm zijnde De Jong.
En offeren we iedere week een ander als niet in vorm zijnde, dan weer De Zeeuw dan weer De Jong, en vandaag weer Enoh.

En ondertussen haalt hij ook nog eens taino, terwijl jozefzoon en bonevacia weg rotten op de bank en juist nu in tijden dat het publiek schreeuw om Ajax talenten en buitenspelers en creatieve spelers brengt hij iedere week ooijer en mido.

En het bestuur dat Rommedahl en Pantelic weg stuurde koopt 4 maanden eerder nog rustig een overbodige Lodeiro.

Had ik atouba al genoemd? en terwijl Anita week in week uit schuttert in fouten mogen we raden waar Daley bllind is die het jaar ervoor nog zo geroemd werd door alles en iedereen en vooral groningen om zijn sobere maar goede mentaliteit omdat hij er toch knap week in week uit stond.

Nee weer een passant wegsturen lost niets op, maar in dit geval maakt Jol er wel een serieuze bende van.
en dus heeft het bestuur gefaald toen zij deze Jol aanstelde, wetende dat het geen trainer is die Jonge talenten beter heeft gemaakt, maar eerder een zak met geld eist dan een talent de kans geeft.

Jol heeft faal angst? En dus natuurlijk roept van der boog nu om het hards Jol wordt niet ontslagen want die zelfde Van der boog zei al met de aanstelling van Jol.
"met deze trainer gaan we breken met de traditie van de laatste jaren dat de trainers steeds geofferd worden"

Maar je kan nu toch weer geen andere conclusie trekken dat ze allemaal een faal beleid voeren en de hele bende hun spullen moet pakken.

:W Van der boog en consorten.
  maandag 15 november 2010 @ 01:36:25 #82
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_88726077
Het is weer zover. Iedereen moet oprotten en er moeten weer nieuwe mensen komen want dat werkte zo goed de laatste jaren.
#FreeHat
  maandag 15 november 2010 @ 01:44:05 #83
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_88726194
quote:
13s.gif Op maandag 15 november 2010 01:36 schreef DuvelDuvel het volgende:
Het is weer zover. Iedereen moet oprotten en er moeten weer nieuwe mensen komen want dat werkte zo goed de laatste jaren.
De supporters zijn terecht gefrustreerd dat hun Ajax naar de vaantjes gaat.

Het bestuur en de technische staf zitten als een serieschakeling aan elkaar en om de zoveel maanden verstoort een weigerend lampje de gehele kringloop.

De lampen moeten daarom samen met de kringloop vervangen worden, en dit op een zodanige manier dat de trainer niet elke week achterom hoeft te kijken...
  maandag 15 november 2010 @ 01:44:08 #84
189963 nubreektmijnklomp
vindt klompen eigenlijk kut
pi_88726197
quote:
13s.gif Op maandag 15 november 2010 01:36 schreef DuvelDuvel het volgende:
Nee, maar het begint toch wel redelijk bij een dieptepunt te komen nu.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
  maandag 15 november 2010 @ 01:47:10 #85
111382 Ofyles2
pi_88726231
quote:
9s.gif Op zondag 14 november 2010 23:56 schreef ValHallen het volgende:
Echt gadverdamme, die stuitende arrogantie van de Ajax top :r
Jongens, blijf maar weer telkens zeggen dat het zo goed gaat bij Ajax, binnen 5 jaar zijn we er erger aan toe dan Feyenoord als het zo doorgaat. Wat een aanfluiting..
De grootste fout was dat het Ajax-bestuur de club naar de beurs bracht, opdat zij dan met de grote jongens konden blijven spelen...
  maandag 15 november 2010 @ 01:49:33 #86
111382 Ofyles2
pi_88726259
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 01:22 schreef Toitle het volgende:
30 noobs die in iedergeval achter de bus staan :') that is the spirit.
Het hadden er ook meer kunnen zijn.

Ajax-supporters komen pas na 30 goede wedstrijden en vertrekken al na 3 slechte wedstrijden...
  maandag 15 november 2010 @ 01:50:46 #87
111382 Ofyles2
pi_88726273
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 22:16 schreef rednitro het volgende:

[..]

Suárez heeft nu dezelfde trekjes als Cristiano Ronaldo: Ikke, ikke, ikke, de rest mag lekker stikken...
  maandag 15 november 2010 @ 01:52:21 #88
111382 Ofyles2
pi_88726288
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 23:15 schreef rednitro het volgende:
Zo hoor je dat dan ook weer.
Terwijl het niet eens zeker was of Van Gaal weer om de tafel ging met Bayern voor een contract verlening gooide R De Boer een lijntje uit en bood aan om Van Gaal eens over te halen om eens met Ajax te gaan zitten.

Geen reactie van Ajax kant.

Ze denken daar bij Ajax binnenskamers nog steeds een Europese top club te zijn en denken boven hun stand. Is het arrogantie? Wij hebben Van Gaal niet nodig?
Jan Everse heeft gelijk als hij zegt ze moeten bij Ajax eens een stapje terug doen.
Als je ziet wat er de afgelopen jaren bij Ajax is weg gelopen en wat ze aan spelers hebben afgedaan als te zwak.

Reis bijv, was niet goed genoeg.
Chadli, Dudszak is gescout en was niet goed genoeg.
Elia te licht.

Ajax is zo ziek, het moet vanaf de grond af aan weer opgebouwd worden.
Zie er maar een paar daar leiding aan geven, Van Gaal, Cruijff, Molenaar
Dat die drie toenadering bij elkaar zoeken en zich niet laten tegenhouden door hun in de weg zittende ego's...
pi_88727901
quote:
Oproep aan alle Ajacieden

Er zijn mensen die beweren, dat ik bezig ben Ajax kapot te maken. Die begrijpen het dus niet. Het gaat er niet om de club kapot te maken, het gaat er om te voorkomen dat de club kapot wordt gemaakt. Daarom ben ik in actie gekomen. Ik herken mijn Ajax niet meer. In plaats van een club die warmte uitstraalt, is het een club vol tegenstellingen en tegenstanders geworden.

Niemand hoeft mij te vertellen hoe complex de oplossing van dit probleem is. Terwijl het op zich allemaal niet zo moeilijk is. Kijk waar de club voor staat en je ziet meteen dat binnen de vereniging het voetbal ontbreekt. Licht de Raad van Commissarissen, clubbestuur, directie en ledenraad door en iedereen begrijpt wat ik bedoel. Er zit niet één oud-eerste-elftalspeler in. Niet één!

Daarom doe ik een oproep aan alle Ajacieden om snel bij elkaar te komen om kandidaten te kiezen voor de komende ledenraadverkiezing. Op 14 december zijn 8 van de 24 leden herverkiesbaar en tot 30 november kunnen nieuwe kandidaten worden aangemeld. Er kan dan een eerste belangrijke stap worden gezet door die plaatsen in te laten nemen door Ajacieden als Marc Overmars, Tscheu La Ling, Edo Ophof, Peter Boeve, Keje Molenaar en anderen. Ik noem nu bewust deze namen, om aan te geven dat niet alle voetballers zo dom zijn als vaak nog door sommigen wordt beweerd.

Iemand als Overmars heeft toch meegeholpen om van Go Ahead Eagles één van de drie profclubs te maken, die volgens de KNVB financieel helemaal gezond zijn. Zoals Ling in Slowakije een club helemaal naar het idee van het oude Ajax heeft georganiseerd. Ook Ophof, Boeve en Molenaar hebben het maatschappelijk uitstekend gedaan en zo zijn er nog diverse anderen te noemen.

Even voor alle duidelijkheid, het gaat me er niet om alleen voetballers in de clubleiding te krijgen. Maar een betere verhouding tussen oud-spelers en specialisten op het gebied van financiën, marketing en pr zou al een stap in de goede richting zijn.

Nu zit je met de kromme situatie, dat de commissarissen en het bestuur geen topvoetbalachtergrond hebben, maar toch moeten beslissen wie er geschikt is om trainer of directeur te worden. Juist in zon geval zou de ledenraad de leiding moeten adviseren. Nu heeft dan geen zin, omdat ook in de ledenraad geen topvoetbalverstand zit.

Door nu te beginnen meer voetbal in de ledenraad te brengen, kan straks die lijn ook door de rest van Ajax worden getrokken. Bij iedere vrijgekomen functie moet dan eerst gekeken worden of een ex-voetballer beschikbaar is met tegelijk de specifieke kennis over de portefeuille die hij krijgt. Is zon type er niet, dan kan alsnog een specialist worden benoemd.

Waar het mij vooral om gaat, is dat de verhoudingen binnen Ajax anders komen te liggen. Dat er mensen wakker liggen van mijn kritiek doet me daarom weinig. Als topsporter ben je gewend aan kritiek. Omdat kritiek bedoeld is om beter te worden. Zo werkt het in de topsport, dus hoort dat ook bij een topclub het geval te zijn.
Nieuwe column van Cruijff :)
  maandag 15 november 2010 @ 08:47:44 #90
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_88728139
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 20:29 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

TD, en Frankie als trainer! (Rijkaard)
Dan moet je Ten Cate ook terughalen, anders werkt het niet.
  maandag 15 november 2010 @ 08:51:04 #91
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_88728176
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 08:47 schreef DeTolk het volgende:

[..]

Dan moet je Ten Cate ook terughalen, anders werkt het niet.
Of alleen Henk terughalen is ook een goede toch de laatste trainer waar onder Ajax een jaar constant presteerde. Maar hij had ook wel het beste team van de laatste 10 jaar onder zijn hoede. Met Stam, Davids, Sneijder, Heitinga, Babel, Huntelaar, Perez enz. Besef nu pas eigenlijk hoe goed die ploeg was en hoeveel kwaliteit er bij Ajax op dat moment rondliep.
C'est la vie
pi_88728755
quote:
Balázs Dzsudzsák

''Zal ik je eens wat vertellen: Ajax had me kunnen hebben'', gaat hij verder. ''Ik maakte in augustus 2007 mijn debuut voor de Hongaarse ploeg. We speelden een vriendschappelijke wedstrijd tegen Italië.''

''Een scout van Ajax zat voor me op de tribune. Ik speelde de wedstrijd van mijn leven, alles lukte. De back van Italië, Massimo Oddo, was nergens. We wonnen het duel met 3-1.''

''Een paar dagen later speelde ik met Debrecen in de Hongaarse competitie, weer was er iemand van Ajax. Het ging wat minder, ik was nog niet gewend aan twee zware wedstrijden in een week. Vlak daarna liet Ajax weten dat ze me nog niet goed genoeg vonden voor een overgang.

De flankspeler zag een overgang naar Ajax op dat moment zeker zitten. Natuurlijk. Ik speelde in de Hongaarse competitie, wilde hogerop. Gelukkig meldde PSV zich ruim een maand later, het was meteen rond.''
Wat zoeken ze dan? een Cristiano Ronaldo voor 2 ton?
pi_88728847
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 08:51 schreef heloef het volgende:

[..]

Of alleen Henk terughalen is ook een goede toch de laatste trainer waar onder Ajax een jaar constant presteerde. Maar hij had ook wel het beste team van de laatste 10 jaar onder zijn hoede. Met Stam, Davids, Sneijder, Heitinga, Babel, Huntelaar, Perez enz. Besef nu pas eigenlijk hoe goed die ploeg was en hoeveel kwaliteit er bij Ajax op dat moment rondliep.
Vind dat je niet moet praten over een trainers wissel.
Dat is echt onzin en heeft geen nut, weer een nieuwe trainer terwijl ten cate, van basten, koeman, adriaanse, blind, wouters, morton olsen allemaal zijn weg gestuurd in de afgelopen 10 jaar.

Ik ben het 100% eens met cruijff, die ledenraad moet voor meer dan 50% gevuld zijn met oud spelers !
Dat is een eerste stap om Ajax weer op de rails te krijgen.
pi_88732305
quote:

[..]

Euh nee. Dat elftal had kampioen moeten worden, maar dat kreeg Henk niet voorelkaar. Het was een elftal dat zeer wisselvallig presteerde. Het won met grote cijfers bij Twente, PSV en Feyenoord, maar verloor ook van Vitesse, Sparta en Heerenveen. Niet voor niets stond Ajax in de winterstop 11 punten achter op PSV. Het was dankzij het prutswerk van Koeman dat Ajax uiteindelijk nog tot de laatste speeldag mee speelde om de titel. Het gevolg is een ieder wel bekend: 1 doelpunt kwam Ajax tekort.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  maandag 15 november 2010 @ 13:23:51 #95
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_88735600
quote:

[..]

Weet je de wedstrijden in de voorronde van de Cl nog? 2x achter elkaar.
#FreeHat
  maandag 15 november 2010 @ 13:49:30 #96
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_88736438
Ling heeft al gezegd geen tijd (zin?) te hebben.
AFC AJAX
pi_88737297
quote:
Cruijff roept op tot revolutie
ALKMAAR - Johan Cruijff doet vandaag in zijn column in Telesport min of meer een oproep tot een fluwelen revolutie bij Ajax, zijn grote jeugdliefde.

Johan Cruijff Het erelid Cruijff, de legendarische nummer 14, roept alle Ajacieden op snel bij elkaar te komen. "Om kandidaten naar voren te schuiven voor de komende ledenraadverkiezing. Op 14 december zijn 8 van de 24 leden herkiesbaar en tot 30 november kunnen nieuwe kandidaten worden aangemeld."

Intussen wordt de ruimte in de directiekamer van Ajax en bij de raad van commissarissen steeds kleiner om te ademen. Deze week liet president-commissaris Uri Coronel in reactie op de eerdere oproep van Cruijff om op te stappen weten: "Als de vereniging - dus de ledenraad in casu - zegt 'we hebben geen vertrouwen in wat jullie doen' dan stap ik op."

Cruijff noemt onder meer de namen van Ajacieden als Marc Overmars, Tsheu La Ling, Marco van Basten, Keje Molenaar en Frank Rijkaard als kandidaten voor de ledenraad van de club. Het stoort Cruijff dat er geen enkele beleidspositie wordt bezet door een ex-speler uit het eerste elftal, terwijl daar zijn inziens voldoende bestuurlijke kwaliteiten voorhanden zijn om een club als Ajax mede te leiden.

De vrije val van Ajax op het veld lijkt ook niet meer te stoppen. De ploeg van Martin Jol is helemaal de weg kwijt met de tweede competitienederlaag op rij. Na het verlies tegen ADO Den Haag werden de Ajacieden gisteren helemaal zoek gespeeld in Alkmaar door AZ. Met een 2-0 nederlaag (Wernbloom, Sigthórsson) kwam Ajax er nog genadig vanaf in de kaasstad.

Met alle seinen op rood in de Amsterdam ArenA wacht Ajax zaterdag een bezoek van koploper PSV en drie dagen later komt Real Madrid langs. Ajax scheert langs de rand van de afgrond, maar tegelijkertijd bieden die twee tegenstanders een ideale mogelijkheid om het lek boven te krijgen.

Als het aan Johan Cruijff ligt, zullen de verhouding op beleidsniveau eerst anders moeten komen te liggen, wil Ajax weer zijn Ajax worden, het Ajax met de historische uitstraling.
★★★
  maandag 15 november 2010 @ 15:24:12 #98
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_88739797
quote:
Niemand hoeft mij te vertellen hoe complex de oplossing van dit probleem is. Terwijl het op zich allemaal niet zo moeilijk is.
Die Cruijff blijft leuk met zijn opmerkingen :')
Het is heel ingewikkeld, maar eigenlijk helemaal niet :? :D
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 15 november 2010 @ 15:27:58 #99
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_88739926
quote:
Daarom doe ik een oproep aan alle Ajacieden om snel bij elkaar te komen om kandidaten te kiezen voor de komende ledenraadverkiezing. Op 14 december zijn 8 van de 24 leden herverkiesbaar en tot 30 november kunnen nieuwe kandidaten worden aangemeld. Er kan dan een eerste belangrijke stap worden gezet door die plaatsen in te laten nemen door Ajacieden als Marc Overmars, Tscheu La Ling, Edo Ophof, Peter Boeve, Keje Molenaar en anderen. Ik noem nu bewust deze namen, om aan te geven dat niet alle voetballers zo dom zijn als vaak nog door sommigen wordt beweerd.
Nu zou hij eigenlijk moeten zeggen. "Als we bij elkaar komen en we kunnen hier iets van maken, zal ik mij ook beschikbaar stellen".

Op die manier weet hij dat hij een achterban heeft die ook invloed heeft en laat hij zien dat hij niet alleen van de woorden is, maar ook daadwerkelijk wat wil doen.
Nu blijf ik het een beetje een verhaal vinden van dit en dit moet gebeuren, maar dat moeten zij maar uitvoeren.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
  maandag 15 november 2010 @ 15:31:40 #100
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_88740053
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 09:28 schreef rednitro het volgende:

[..]

Vind dat je niet moet praten over een trainers wissel.
Dat is echt onzin en heeft geen nut, weer een nieuwe trainer terwijl ten cate, van basten, koeman, adriaanse, blind, wouters, morton olsen allemaal zijn weg gestuurd in de afgelopen 10 jaar.

Ik ben het 100% eens met cruijff, die ledenraad moet voor meer dan 50% gevuld zijn met oud spelers !
Dat is een eerste stap om Ajax weer op de rails te krijgen.
Klopt, weer een trainer vervangen heeft geen zin. Je maakt de positie van de trainer er alleen maar instabieler op en dan zul je op den duur geen trainer meer kunnen krijgen die zich er aan wil wagen. Daarnaast maak je het elftal er op die manier ook niet beter door.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')