quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
vorige deeltjesquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
Ja hoor adres staat nog in mn teolefoon. Als ik nu vertrek ben ik er rond een uru of 1 vannacht! kan ik dan meteen weer vertrekken om op tijd op mn wekr te zijnquote:Op zondag 14 november 2010 18:34 schreef Anne het volgende:
Dus je komt langs? Gezellig. ik ben toch weer alleen thuis.
Ik had het trouwens over die herm domme mongool quote uit de OP, maar die is weg.
Zow, dat zijn 12 bonuspuntenquote:Op zondag 14 november 2010 18:42 schreef Alexxxxx het volgende:
Wil ik wel een reiskostenvergoeding, ik ga niet voor mn lol naar jou toe natuurlijk.
Daar komt ie nét het gehucht mee uit, en dan moet ie terug lopenquote:
Net goedquote:Op zondag 14 november 2010 18:45 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Daar komt ie nét het gehucht mee uit, en dan moet ie terug lopen
ik neem wel wat onweer voor je meequote:Op zondag 14 november 2010 18:47 schreef Anne het volgende:
[..]
Net goed. Ik hoop dat het gaat regenen en stormen.
Dan sjees ik wel weer naar SD toequote:Op zondag 14 november 2010 18:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik neem wel wat onweer voor je mee
Ik zeg: doen !quote:Op zondag 14 november 2010 18:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik neem wel wat onweer voor je mee
Vast wel, als je de koppen even 'doet'quote:
Even...quote:Op zondag 14 november 2010 18:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Vast wel, als je de koppen even 'doet'
Is jouw kop al gedaan?quote:Op zondag 14 november 2010 18:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Vast wel, als je de koppen even 'doet'
Als ze je mogen, wel.quote:Op zondag 14 november 2010 18:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Kan ik lekker ongestoord je poesjes aaien dus
Je kan er iig goed bij als ik de foto's zo zie, en voor de revisieboer is het denk ik niet veel anders als voor een normale auto; ouwe zut eruit, frezen, nieuwe zadels en kleppen erin, inslijpen en klaarquote:
Dat lust Doesj niet. En hij is degene die je leuk moet vindenquote:Op zondag 14 november 2010 18:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik neem wel kattensnoepjes mee voor ze dan
Jep, gistermiddagquote:
quote:
speeltjes met catnip dan, heb ik ook op voorraadquote:Op zondag 14 november 2010 18:57 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat lust Doesj niet. En hij is degene die je leuk moet vinden.
Ook nietquote:Op zondag 14 november 2010 18:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
speeltjes met catnip dan, heb ik ook op voorraad
Volgens SD denk ik altijd doorquote:Op zondag 14 november 2010 19:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mijn worst kan niet op tegen jouw kipfiletjes ben ik bang
Hoe dan wel ??quote:
Lief istie hequote:
ik heb wel een hele speciale worst hoorquote:Op zondag 14 november 2010 19:14 schreef Anne het volgende:
[..]
Is dan toch een compliment voor mijn kipfilets?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
in het Bildts spreek je het woord voor kaas daadwerkelijk EXACT hetzelfde uit als het engelse ' case'quote:
quote:Op zondag 14 november 2010 18:33 schreef Alexxxxx het volgende:
Curieus vehikel, edoch niet mijn smaak.
Da's het Friese Bildt zeker?quote:Op zondag 14 november 2010 19:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
in het Bildts spreek je het woord voor kaas daadwerkelijk EXACT hetzelfde uit als het engelse ' case'
quote:Op zondag 14 november 2010 21:19 schreef daNpy het volgende:
Da's nog zo'n oude met Lambo Style doors. Elke Civic heeft die tegenwoordig ook
Neurenberg denk ik?quote:Op zondag 14 november 2010 21:21 schreef Paladijn het volgende:
Kwaliteitsjournalistiek, Nurnberg een dorpje noemen
Bij dat soort verhalen is me nooit duidelijk of ze nurburg met 350 inwoners, of Nuremberg met 500000+ bedoelen
Dat zou volgens wikipedia de Nederlandse benaming moeten zijn jaquote:
Welke photo above ?quote:The photo above was taken by my Dad on a CCCA tour in 1959 !
Slangenklem om je scrotum en flink hard aandraaien.quote:
Hij heeft het over zijn libidoquote:Op maandag 15 november 2010 06:22 schreef Anne het volgende:
Waarom heeft 2cv het over zijn scrotum.
Op vrijdagavond wel?quote:Op maandag 15 november 2010 06:37 schreef Anne het volgende:
Ik ook niet op de vroege maandagochtend.
ik ben hier al sinds 06.45, filmpje gekeken, en ik sta nog steeds buiten de poortquote:
Gaat lekker!quote:Op maandag 15 november 2010 07:55 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
ik ben hier al sinds 06.45, filmpje gekeken, en ik sta nog steeds buiten de poort![]()
Waar sta je ergens in 020?quote:Op maandag 15 november 2010 07:55 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
ik ben hier al sinds 06.45, filmpje gekeken, en ik sta nog steeds buiten de poort![]()
Hij had het tevens over mijn scrotum.quote:Op maandag 15 november 2010 06:22 schreef Anne het volgende:
Waarom heeft 2cv het over zijn scrotum.
Grappig, ik was pas om 8:15 in Amsterdam.quote:Op maandag 15 november 2010 07:55 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Voor ¤60,- uit Didam. 2e hands maar ziet er uit als nieuw. Dat ding houd ook heel goed de lucht vast, de hele nacht al staat dat ding op druk (± 8,75 bar).quote:Op maandag 15 november 2010 05:27 schreef Sounddragon het volgende:
Waar hebbie die compressor nou vandaan geplukt trouwens ?? en een beetje binnen je budget ??
Jij hebt het over LPG op een klasiekker uit 1927quote:Op maandag 15 november 2010 12:42 schreef Duvel het volgende:
[..]
Hij had het tevens over mijn scrotum.
herkenbaarquote:Op maandag 15 november 2010 17:13 schreef Anne het volgende:
En ik heb nu al spijt dat ik naar mijn ouders ben gegaan. Overhoring eersteklas.
Zelfs m'n broertje vraagt de oren van mijn kop afquote:Op maandag 15 november 2010 17:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
herkenbaar![]()
maar ze zijn wel lief
En wat vertel je ze?quote:Op maandag 15 november 2010 17:32 schreef Anne het volgende:
[..]
Zelfs m'n broertje vraagt de oren van mijn kop af.
whehequote:Op maandag 15 november 2010 17:32 schreef Anne het volgende:
[..]
Zelfs m'n broertje vraagt de oren van mijn kop af.
ze mogen je nietquote:Op maandag 15 november 2010 07:55 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
moet jij geen water scheppen?quote:Op maandag 15 november 2010 17:13 schreef Anne het volgende:
En ik heb nu al spijt dat ik naar mijn ouders ben gegaan. Overhoring eersteklas.
Dat geeft je nog niet het recht iets met mijn scrotum uit te halen.quote:Op maandag 15 november 2010 15:05 schreef 2cv het volgende:
[..]
Jij hebt het over LPG op een klasiekker uit 1927
Als jij belooft geen LPG installatie in zulke bijzondere auto's te schroeven blijf ik van je scrotum afquote:Op maandag 15 november 2010 18:20 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dat geeft je nog niet het recht iets met mijn scrotum uit te halen.
Jij blijft hoe dan ook van scrotum af, schelm!quote:Op maandag 15 november 2010 18:23 schreef 2cv het volgende:
[..]
Als jij belooft geen LPG installatie in zulke bijzondere auto's te schroeven blijf ik van je scrotum af
dat je echte ouders je ergens hebben gedumpt en ipv daarvan een fatsoenlijke baby meegenomen, die wel goed werkt en zoquote:Op maandag 15 november 2010 18:20 schreef 2cv het volgende:
Ja, ik ga zijn bloed een beetje opvangen. En ik heb niet het idee dat m'n moeder vreemd is gegaan. Ik vind het reëler om te denken dat ze ooit de verkeerde baby meegenomen hebben uit het ziekenhuis
Nee, meer dat ze per ongeluk de goede lieten liggen en mij in plaats daarvan meenamen.quote:Op maandag 15 november 2010 18:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dat je echte ouders je ergens hebben gedumpt en ipv daarvan een fatsoenlijke baby meegenomen, die wel goed werkt en zodachten zeker dat ze recht hadden op garantie
Waarom geloof ik dat niet?quote:
Business as usual @ Vopakquote:
Westpoortwegquote:Op maandag 15 november 2010 09:26 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Waar sta je ergens in 020?
* Alfisti komt zo langs en zwaait dan wel ff
Geeft niks; je hebt toch gewoon je huiswerk geleerd ??quote:Op maandag 15 november 2010 17:13 schreef Anne het volgende:
Nee, dat komt van de week nogquote:Op maandag 15 november 2010 18:06 schreef lipje het volgende:
[..]
ze mogen je niet
Heb je je Feyenoord sjaal om?
Hoi, houdoequote:Op maandag 15 november 2010 18:50 schreef Barcaconia het volgende:
Hier ben ik weer voor mijn dagelijkse hoi en houdoe.
quote:
Duh.quote:
quote:
IRC!quote:Op maandag 15 november 2010 19:04 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti slaps Anne around a bit with a large trout.
Classicquote:Op maandag 15 november 2010 19:04 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti slaps Anne around a bit with a large trout.
Jijzelf?quote:Op maandag 15 november 2010 19:07 schreef PeuRac het volgende:
Yeah, wordt er mij verzocht een onderzoek te doen naar een overtreding binnen de vereniging, kom ik uit op mijn eigen afdeling, niet leuk![]()
nu moet ik het uit handen geven en hopen dat het niet is wie k denk dat het is.
Nouja, beter dan een Alfa zullen we maar zeggenquote:Op maandag 15 november 2010 19:11 schreef Alfisti het volgende:
* Alfisti heeft sinds vandaag overigens een nieuw vervoermiddel![]()
[ afbeelding ]
Gefeli !!quote:Op maandag 15 november 2010 19:11 schreef Alfisti het volgende:
[ afbeelding ]
Een goede 156 is zeldzaam tegenwoordig, bodem van die dingen zijn vaak krokantquote:Op maandag 15 november 2010 19:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nouja, beter dan een Alfa zullen we maar zeggen![]()
nette kar hoor
Maat van me heeft dit weekend nog een 156 gekocht voor 1000 euroquote:Op maandag 15 november 2010 19:25 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Een goede 156 is zeldzaam tegenwoordig, bodem van die dingen zijn vaak krokant![]()
Ben er ook erg blij meeVan het weekend eens goed schoonmaken
Als je er een 156 bij koopt met een achterschade en je levert hem in bij Jet cars, istie volgende week weer als nieuwquote:Op maandag 15 november 2010 19:26 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Maat van me heeft dit weekend nog een 156 gekocht voor 1000 euro![]()
ben benieuwd hoe lang hij het uit gaat houden. Het is maar vervoer omdat z'n JTD in de kreukels ligt. Uit die kreukels gaat hij overigens ook niet meer komen![]()
We dachten zaterdag nog even om de boel even professioneel te richten, maar geloof niet dat dit goed gaat komen
Liekendiek kan ook een optie zijnquote:Op maandag 15 november 2010 19:34 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Als je er een 156 bij koopt met een achterschade en je levert hem in bij Jet cars, istie volgende week weer als nieuw
wat een lelijke velgenquote:
Nee, Liekendiek stelt geen auto's samen van 2 wrakkenquote:Op maandag 15 november 2010 19:35 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Liekendiek kan ook een optie zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Fripstie, waar moet je nu de kinderwagen laten?quote:
quote:Op maandag 15 november 2010 20:10 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee, Liekendiek stelt geen auto's samen van 2 wrakkenIn Rijswijk zit er nog een die schadebakken uit Duitsland "herstelt" en verhandeltSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
Waar ze horen: bij de Prenatalquote:Op maandag 15 november 2010 20:10 schreef lipje het volgende:
[..]
Fripstie, waar moet je nu de kinderwagen laten?
Er zullen er nog wel meer zijn denk ik.. Arnhem is ook zo'n importbolwerkquote:Op maandag 15 november 2010 20:11 schreef lipje het volgende:
[..]
In Rijswijk zit er nog een die schadebakken uit Duitsland "herstelt" en verhandelt
Schön!quote:Op maandag 15 november 2010 19:11 schreef Alfisti het volgende:
[ afbeelding ]
!quote:
Dat niet, twee maatjes van mequote:
Wat hebben/hadden ze dan uitgevreten ?quote:
Nopequote:Op maandag 15 november 2010 20:38 schreef Paladijn het volgende:
[..]
!
Er komt toch wel ander lichtmetaal onder Fristi?
De 136pk 2 liter, V6 is mij als daily driver wat te dorstig.quote:En wat voor motor ligt erin?
Ik snap 'm niet. Maar hij is over datum.quote:Op maandag 15 november 2010 20:50 schreef Sounddragon het volgende:
Was ik van de week in de C1000, sta ik bij de kant en klaar maaltijden te kijken..
[ afbeelding ]
Wie had dit nou laatst ??
Wow dat zijn tegenvallende cijfers, pk/inhoud..quote:Op maandag 15 november 2010 20:51 schreef Alfisti het volgende:
De 136pk 2 liter, V6 is mij als daily driver wat te dorstig.
Iets wat voldoende was om uiteindelijk aan de politie over te dragen...quote:Op maandag 15 november 2010 20:51 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wat hebben/hadden ze dan uitgevreten ?
Mc-Veerzoon ! Goed !quote:Op maandag 15 november 2010 19:11 schreef Alfisti het volgende:
[ afbeelding ]
Picca is ook al een weekie ofzo oud, dus dat kan zomaar kloppen, ik heb hem uiteraard ook niet gekocht heahquote:Op maandag 15 november 2010 20:53 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik snap 'm niet. Maar hij is over datum.
Check je gmailchat btw.
Omdat iemand hier in de SC vorige week postte dat ie dat ging eten, en ik en als ik me niet vergis Bara, er nogal een vies gezicht bij trokkenquote:Op maandag 15 november 2010 21:07 schreef Anne het volgende:
Maar waarom maak je er een foto van en post je het?.
Ook al zo'n geweldig menuquote:Op maandag 15 november 2010 21:32 schreef Alexxxxx het volgende:
Lipje had het, en ik had teon raapstamppot met sate en frikandel
IK !!! maar dan wel zelf gemaaktquote:Op maandag 15 november 2010 20:50 schreef Sounddragon het volgende:
Was ik van de week in de C1000, sta ik bij de kant en klaar maaltijden te kijken..
[ afbeelding ]
Wie had dit nou laatst ??
Meen je dat nou? Mijn vriendin had 1x keer die lush troep gekocht maar tering jantje wat meurde datquote:Op maandag 15 november 2010 22:50 schreef Alexxxxx het volgende:
Waarom zit er geen Lush in Utrecht?Ik wil goede douchegel
Hier stopte ik met lezenquote:
valt meequote:Op dinsdag 16 november 2010 08:18 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Hier stopte ik met lezen
ik dacht dat kerels die zo allejezus vaak een nieuwe auto kopen, dat deden omdat ze tijd & geld teveel hebben (die anderen aan hun vriendin besteden)
jamaar happy hippyquote:Op dinsdag 16 november 2010 08:13 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Meen je dat nou? Mijn vriendin had 1x keer die lush troep gekocht maar tering jantje wat meurde dat
Tevens goede morgen
Ik vind dat vriendinnen hun eigen geld maar moeten verdienen om uit te geven aan vanalles wat ze nodig hebben omdat de marketingmensen ze dat vertellen.quote:
Whehe.quote:Op dinsdag 16 november 2010 09:38 schreef Dangel het volgende:
[..]
valt mee
[..]
jamaar happy hippyHerlijk!
gelukkig gaat er eenvriendin van me naar amsterdam zaterdag, die gaat eengroet flacon voor me kopen
Ik heb nog een doos vol van die troepquote:Op dinsdag 16 november 2010 09:44 schreef Dangel het volgende:
Ik ben in beide amsterdamse vestigingengeweest en die van maastricht
bij de posters?quote:Op dinsdag 16 november 2010 09:44 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb nog een doos vol van die troep. Dat ligt al anderhalf jaar stof te happen ofzo.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 09:44 schreef Dangel het volgende:
nee hippy kijk maar na! ik ruik er nu nog naar
Dezelfde kast jaquote:
Ervaring meequote:Op dinsdag 16 november 2010 09:46 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Dus jij betaalt een flink bedrag om zo te kunnen ruiken als een zwerver hippie?
Gewoon niet wassen werkt dan ook hoor!
Wel 'ns 2 dagen niet mogen/kunnen douchen en scheren, en dan voel je je alsof je eruit ziet en stinkt als een zwerver.......quote:
ekte mannen scheren één keer per weekquote:Op dinsdag 16 november 2010 09:50 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Wel 'ns 2 dagen niet mogen/kunnen douchen en scheren, en dan voel je je alsof je eruit ziet en stinkt als een zwerver.......
Maar ervaring met hippie douchegel? nee, gelukkig niet
En dan met de tondeuse, niet met het mes.quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:40 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
ekte mannen scheren één keer per week
je kent me ?quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:07 schreef Youp het volgende:
[..]
En dan met de tondeuse, niet met het mes.
De vorige keer?quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je binnenste graagdie smaakten de vorige keer ook erg goed
ja, zijn natte droomquote:
Ja, of speedbootje spelen op de lipjes. Heel hard blazen en dan *PFFFFRTFLUPFLUPFLUBBERpfffff*quote:
Welneequote:
Nee, dat was gisteren. En eergisteren. En de dag daarvoor. Enzo.quote:
Dat is niet sexyquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, of speedbootje spelen op de lipjes. Heel hard blazen en dan *PFFFFRTFLUPFLUPFLUBBERpfffff*
Wel matig, dat je een drupkut hebt in het weekend dat je bij je vriendje bentquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:37 schreef Anne het volgende:
[..]
Welnee. Ik pas niet in de categorie vet.
[..]
Nee, dat was gisteren. En eergisteren. En de dag daarvoor. Enzo.
Volgens mij ben ik gewoon wakker aan het worden.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wel matig, dat je een drupkut hebt in het weekend dat je bij je vriendje bent
Buiten die periode ook niet. Smeerlap.quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
idd, bloedspatten op mijn bril, bah.
Ik had het niet over bloed en andere vloeistoffenquote:
Jij hebt meer LHM tussen je tanden dan menstruatiebloedquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:54 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik had het niet over bloed en andere vloeistoffen
Welke andere vloeistoffenquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:54 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik had het niet over bloed en andere vloeistoffen
[yvonne] sliertjes en bonkjes [/yvonne]quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:58 schreef Anne het volgende:
[..]
Welke andere vloeistoffen?
En wat is LHM?
[yvonne] Alle mannen moeten klootzakken en zijn dood! [/yvonne]quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
[yvonne] sliertjes en bonkjes [/yvonne]
vloeistof voor het veersysteem van citroenen
Ik heb toch ook een baan?quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:00 schreef BaraCuda het volgende:
Wat ben ik blij dat ik een baan heb zeg als ik dit allemaal lees
Ja maar blijkbaar was je weer eens vrijquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:01 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb toch ook een baan?. Nog wel
.
Jaaaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:00 schreef Anne het volgende:
[..]
[yvonne] Alle mannen moeten klootzakken en zijn dood! [/yvonne]
ik heb ook een baanquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:00 schreef BaraCuda het volgende:
Wat ben ik blij dat ik een baan heb zeg als ik dit allemaal lees
Voor het veersysteem en het remsysteem. Overigens niet in elke Citroën klakkeloos LHM gieten.quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
[yvonne] sliertjes en bonkjes [/yvonne]
vloeistof voor het veersysteem van citroenen
Zeikerdquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:02 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja maar blijkbaar was je weer eens vrij
quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:05 schreef Anne het volgende:
[..]
Zeikerd. Je bent gewoon jaloers elke keer
.
Ik ben altijd blond.quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:07 schreef Anne het volgende:
Ik snap je post niet. Maar dat zal wel aan mij liggen. Ik ben best blond vandaag.
Oh ja, mijn sik is rossig. Daarom hanteer ik met regelmaat het scheermes.quote:
ik heb mijn sik in model geschoren gisteravond, daar mag men het mee doen! als ik zonder baard had willen leven was ik wel een vrouw geworden!quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:28 schreef Duvel het volgende:
[..]
Oh ja, mijn sik is rossig. Daarom hanteer ik met regelmaat het scheermes.
Leuk figuur, wie is dat?quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:36 schreef Anne het volgende:
Waarom doet deze foto het niet meer Duvel?
http://www3.picturepush.com/photo/a/4531856/img/4531856.jpg
Loempia met satéquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:18 schreef Anne het volgende:
Wat voor een onsmakelijk iets ga je vandaag weer eten?
Jullie raden nooit wat ik ga eten; Rode kool met goulash.
Je bent blond, daarom.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:36 schreef Anne het volgende:
Waarom doet deze foto het niet meer Duvel?
http://www3.picturepush.com/photo/a/4531856/img/4531856.jpg
Vergeet je aansteker niet.quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:22 schreef BaraCuda het volgende:
Ik ga even met een busje WD40 m'n Alfa bewerken
Om een V12 in een FP te krijgen moet je het ding zowel in de lengte als in de breedte doorzagen en er dan een halve meter tussen lassen.quote:
Dankjequote:
Onzin, achterbank er uit en aandrijflijn aanpassen, simpel zat.quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:39 schreef 2cv het volgende:
[..]
Om een V12 in een FP te krijgen moet je het ding zowel in de lengte als in de breedte doorzagen en er dan een halve meter tussen lassen.
Alstuquote:
shaken not stirred !quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
neutje erbij voor een extra opwarmertjequote:
Daar doen geluidsdraken nog steeds niet aanquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:28 schreef lipje het volgende:
[..]
neutje erbij voor een extra opwarmertje![]()
nee slootwaterquote:
Hij mist mequote:Op dinsdag 16 november 2010 19:49 schreef Anne het volgende:
Mijn kat kijkt serieus zo op dit moment: [ afbeelding ]. Bekkie open, huiloogies. Awwwwww.
restje van de Alfaquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:40 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Hoezo? Geeft de Frod nu al roestwater?
Awww, en nu ?? 2 weken al zijn voer voorkauwen ??quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:54 schreef Anne het volgende:
[..]
. Nee, dit keer niet
. Hij komt net uit z'n narcose.
Ja doei.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:56 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Awww, en nu ?? 2 weken al zijn voer voorkauwen ??
* SD vlucht onder de douchequote:
nee maar wel tijd om een nieuwe sc te makenquote:
nee ik moet jenny kijken.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:59 schreef lipje het volgende:
[..]
nee maar wel tijd om een nieuwe sc te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |