quote:
Een mooi tapijt?quote:
Minder thuis zijn is het vooral. Thuis doe ik ALTIJD iets anders. Voortaan maar even wat langer in de Bibliotheek zitten. Studeer trouwens politicologie, dat is ook wel een studie met veel boeken.quote:
Heel mooie. Appartementje fleurt direct opquote:
Morgen ga ik lekker tapijt uit de RAI in Amsterdam weghalen. (Leuk werk doe ikquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Heel mooie. Appartementje fleurt direct op
Doe niet zo geheimzinnig, vertel meer!quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Heel mooie. Appartementje fleurt direct op
Word al moe als ik eraan denk.quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:28 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Morgen ga ik lekker tapijt uit de RAI in Amsterdam weghalen. (Leuk werk doe ik)
Tapijt en tapijttegels leggen en later weer weghalen, kost wel even tijd in zulke hallen
Pff, ik zou opzien tegen de (in het begin) schier oneindig lijkende taak..quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:28 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Morgen ga ik lekker tapijt uit de RAI in Amsterdam weghalen. (Leuk werk doe ik)
Tapijt en tapijttegels leggen en later weer weghalen, kost wel even tijd in zulke hallen
quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:29 schreef Picchia het volgende:
Ga ik met het OV, moet ik alsnog met de auto naar huis. Dat dit kan in Nederland!
Betaald heel erg lekkerquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Word al moe als ik eraan denk.
Ik bel mijn auto KITT of hij even langs kan komen. En of hij een bestuurder kan meenemen. Of andersom.quote:
Wat zeg je me daar? Banen? Als in meervoud?quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:30 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Betaald heel erg lekkerWel zware dagen maar dat is het waard. Hoef nu veel minder te werken als bij veel andere banen. En ik kan zelf bepalen wanneer ik kan dus dat is lekker (ook vaak 's avonds en 's nachts)
Nee dat klopt niet, ik bedoel ander soort werkquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat zeg je me daar? Banen? Als in meervoud?
Ben nu nieuwsgierig geworden: beschrijf het ding eensquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Doe niet zo geheimzinnig, vertel meer!
En met veel onbenullige proleten.quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:25 schreef Zolcon het volgende:
Studeer trouwens politicologie, dat is ook wel een studie met veel boeken.
Bij mij werkt dat niet (allebei niet)quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:31 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ik bel mijn auto KITT of hij even langs kan komen. En of hij een bestuurder kan meenemen. Of andersom.
Dat is niet liefquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:34 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
En met veel onbenullige proleten.
Maar naar jouw standaarden is natuurlijk iedereen een proleetquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:34 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
En met veel onbenullige proleten.
Ik probeer alleen maar wat leven in de brouwerij te brengen.quote:
Nee, integendeel.quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar naar jouw standaarden is natuurlijk iedereen een proleet
Eerst sorry zeggen. Wacht maar tot ik premier ben!quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:37 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik probeer alleen maar wat leven in de brouwerij te brengen.
Politicologen worden nooit premierquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:38 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Eerst sorry zeggen. Wacht maar tot ik premier ben!
Precies. Historici worden premier.quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Politicologen worden nooit premier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |