Veel plezier! Fijn ook dat je even meldt dat je er niet bent, en meteen succes met het snoeien van de topics op maandagquote:Op vrijdag 19 november 2010 12:07 schreef du_ke het volgende:
Ik ga zo lekker een weekendje uitwaaien op Ameland.
Nee.quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:04 schreef Zolcon het volgende:
Nog mensen iets leuks beleefd vandaag?
Ben je boos?quote:
Vijf-en-een-half uur varkensdrek scheppenquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:04 schreef Zolcon het volgende:
Nog mensen iets leuks beleefd vandaag?
quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:08 schreef sigme het volgende:
[..]
Vijf-en-een-half uur varkensdrek scheppen.
Och, het was mooi weer en de varkjes stelden het op prijs.quote:
Tja, moet ook gebeuren hehquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:14 schreef sigme het volgende:
[..]
Och, het was mooi weer en de varkjes stelden het op prijs.
College 2 uurtjes en daarna lezen, lezen en lezen! Nu essay maken.quote:En wat deed jij vandaag?
Om een beetje slap te lullen over van alles en nog wat. Mag wel wat meer gepraat worden hier.quote:
Je bent wel kortafquote:
Verklaar u naderquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
Herestel: ik ben wél boos. Althans ik erger me dood.
Maar heeft niks met jou te maken..
Lijkt me niet verstandigquote:
Dan niet. Veel succesquote:
quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:20 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Dan niet. Veel succes![]()
Heb trouwens al mijn tentamens gehaald dit eerste blok! Eigenlijk heb ik mijn eerste semester al alle vakken binnen, kan niet mis meer gaan.
Te saai om slap te lullen? Oh.quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:17 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Om een beetje slap te lullen over van alles en nog wat. Mag wel wat meer gepraat worden hier.
Ja ben wel opgelucht! Volgend semester alleen iets meer leeswerk bijhouden. Ik heb nu al een enorme achterstand die ik niet meer kan wegwerken. ZO VEEL LEESWERK!quote:
Goed van je! Wat studeer je?quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:20 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Dan niet. Veel succes![]()
Heb trouwens al mijn tentamens gehaald dit eerste blok! Eigenlijk heb ik mijn eerste semester al alle vakken binnen, kan niet mis meer gaan.
Jaloers! Morgen pas weer naar me vriendin toe, maar eerst 8 uur werken morgenquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:22 schreef sigme het volgende:
[..]
Te saai om slap te lullen? Oh.
Nou ja, van mij moet je het niet hebben. Zometeen komt mijn liefste thuis en dan ben ik hier weer weg.
Ik herken het gevoel...quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:22 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Ja ben wel opgelucht! Volgend semester alleen iets meer leeswerk bijhouden. Ik heb nu al een enorme achterstand die ik niet meer kan wegwerken. ZO VEEL LEESWERK!
Minder fokken.quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:22 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Ja ben wel opgelucht! Volgend semester alleen iets meer leeswerk bijhouden. Ik heb nu al een enorme achterstand die ik niet meer kan wegwerken. ZO VEEL LEESWERK!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |