Ooooh lekkerrr!!quote:Op zondag 14 november 2010 16:51 schreef progje het volgende:
Merel
Vanavond uit eten met vriendje..
Bij geniale chinees hier in Hilversum.
Die heeft echt geniale pekingeend in flensjes
En de tiepan ossenhaas is daar ook echt geweldig.
Ik was nooit echt een fan van chinees eten, maar sinds mijn vriend me mee genomen heeft naar die chinees, denk ik er anders over
En dit ookquote:Op zondag 14 november 2010 16:53 schreef uniekhoorn het volgende:
Merel.. kut is dat he? Je kan er ook helemaal niks aan doen, ja niet opzoeken maar dat is ook niet wat je wil he?
Vik
progje, dat klinkt echt heelijk!!
Mijn gevulde paprika's, champignons, ui en tomaat staan klaar om straks de oven in te gaan
Altijd leukquote:Op zondag 14 november 2010 17:44 schreef progje het volgende:
Kom ik net de kamer ingelopen, extra leuk aangekleed (jurkje, laarzen met hoge hak enzo)
Gaat mijn vriend naar me fluiten![]()
huh wat vreemd.... waar slaat dat nou weer opquote:Op zondag 14 november 2010 17:44 schreef Ewelina het volgende:
Ik kan kennelijk geen Duitse nummers bellen met mijn telefoon. Fijn als ik iets telefonisch moet regelen.
Even met je provider bellen. Soms is bellen naar het buitenland geblokkeerd tot je eerste rekening betaald wordt. Die blokkade hoort er automatisch af te gaan, maar soms gaat het fout. Was bij mij iig ooit zo, kwam erachter toen ik in het buitenland was en niet kon bellenquote:Op zondag 14 november 2010 17:44 schreef Ewelina het volgende:
Ik kan kennelijk geen Duitse nummers bellen met mijn telefoon. Fijn als ik iets telefonisch moet regelen.
Ik heb automatische incasso en geen betalingsachterstand.quote:Op zondag 14 november 2010 17:46 schreef loveli het volgende:
[..]
Even met je provider bellen. Soms is bellen naar het buitenland geblokkeerd tot je eerste rekening betaald wordt. Die blokkade hoort er automatisch af te gaan, maar soms gaat het fout. Was bij mij iig ooit zo, kwam erachter toen ik in het buitenland was en niet kon bellen
Dat heeft iedereen wel eens, bij iedere studie. Blik op oneindig en ga ervoorquote:Op zondag 14 november 2010 17:47 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb één vak dat ik echt afgrijselijk vind, waar ik nog niet veel aan gedaan heb, maar wat wel moet gebeuren, anders haal ik 't jaar niet...
en ik kan me er niet toe zetten... bah, zó waardeloos
Daarom, even bellen om te vragen of er een vinkje uit staat.quote:Op zondag 14 november 2010 17:47 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik heb automatische incasso en geen betalingsachterstand.
quote:Op zondag 14 november 2010 17:48 schreef progje het volgende:
volgens mij bedoelt ze dat het soms niet goed gaat dat die blokkade eraf gehaald wordt, ook al betaal je netjes altijd al je rekeningen...
ja, ik weet het, en prijs mezelf ook gelukkig dat 't maar één vak isquote:Op zondag 14 november 2010 17:49 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dat heeft iedereen wel eens, bij iedere studie. Blik op oneindig en ga ervoor.
meel..quote:Op zondag 14 november 2010 17:51 schreef Chicolate het volgende:
Wat doe je ook alweer in pannenkoekenbeslag, bloem of zelfrijzend bakmeel?
Heb je dan wel de goeie studie gekozen?quote:Op zondag 14 november 2010 17:53 schreef Chicolate het volgende:
Gelukkig is het idd maar 1 vak Mo. Bijna mijn hele eerste jaar was zoiets.
Oh ja zeker welquote:Op zondag 14 november 2010 18:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heb je dan wel de goeie studie gekozen?.
En zulke vakken had ik ook. Fonologie vond ik wel leuk, maar methodologie niet en 17e-eeuwse letterkunde (Huygens) ook niet altijd.
Ik heb er wat, een keer of zes over gedaan?quote:Op zondag 14 november 2010 18:02 schreef Viking84 het volgende:
Er staat me vaag iets van bij dat DaD ook niet erg positieve ervaringen had met fonologie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen zorgen voor de dag van morgen.
Dit dus. Zo zitten wij hier ook.quote:Op zondag 14 november 2010 18:23 schreef loveli het volgende:
Audi: voor de alleenstaande zakenvrouw.
Opel: Familieauto.
BMW:
De BMW dus, want die gaat het langste meequote:Op zondag 14 november 2010 18:26 schreef Perruche het volgende:
Auto: degene die het beste is voor het milieu
Te duur is relatiefquote:Op zondag 14 november 2010 18:29 schreef Blurred86 het volgende:
bmw
maar als die te duur is zou ik voor de audi gaan, ik vind esthetiek veel belangrijker dan praktische factoren
Heb nu een Volkswagen Passat. Golf vind ik walgelijk. Heb al veel moeten overwinnen een Passat te rijdenquote:Op zondag 14 november 2010 18:29 schreef loveli het volgende:
Audi A3 lijkt me minder praktisch met kids, die zit zo vol. Dan is een Golf station handiger.
Ha! Ik wist dat je je anders voordeed!quote:Op zondag 14 november 2010 18:32 schreef V1z0R het volgende:
Precies zo'n A3 heb ik![]()
En wat loveli zegt... En anders. een A4 die net iets ouder is kost precies hetzelfde!
Misschien moeten we maar richting PTA verkassenquote:Op zondag 14 november 2010 18:31 schreef loveli het volgende:
Oudere Audi A6 ofzo geen optie? Die dingen zijn mooi en volgens mij krijg je ze niet makkelijk kapot.
Omdat de diesel die ik nu heb er bij 200.000 er mee op lijkt te houden. En ik heb eigenlijk geen tijd regelmatig de garage te bezoeken, behalve voor het normale onderhoud. Heb hiervoor een nieuwe auto gehad en dat beviel me eigenlijk beterquote:Op zondag 14 november 2010 18:35 schreef loveli het volgende:
Waarom die kilometers? Als slijtagedelen netjes zijn vervangen heb je met 2 ton op de teller ook een goede auto. Voor een beetje diesel maakt de kmstand geen drol uit.
Hebben we ook bekeken. Was te duur. Ohnee, dat was de Mazda 5.quote:
quote:Op zondag 14 november 2010 18:33 schreef loveli het volgende:
[..]
Ha! Ik wist dat je je anders voordeed!
zeg, m'n Duutser heeft een golf. Wel van z'n oma geerfd...maar toch.quote:Op zondag 14 november 2010 18:39 schreef V1z0R het volgende:
[..]
![]()
Heb tenminste geen Golf! Zou nog erger zijn
quote:Op zondag 14 november 2010 18:40 schreef loveli het volgende:
http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=l3pfo2lfsecm
Voldoet alleen niet aan de PK-eis![]()
Ik niet. Ik rij te veel op de snelweg om zo'n auto zinvol te laten zijn. Ouwelullenbakken daarentegenquote:Op zondag 14 november 2010 18:42 schreef Perruche het volgende:
Ik zou een auto nemen met zo'n elektrische motor. Dat je op stroom en benzine rijd. Omdat ikd at tof vind. En dan het liefst zo'n ouwe lullen bak, lekker degelijk en comfortabel. Het liefst zou ik een volvo 440 hebben. Maarja ik wil nu helemaal geen auto.
Een Duitser in een Golf is anders! Hier zijn het vooral 'petjes' met te zware bass voor de piratenmuziek die ze draaien...quote:Op zondag 14 november 2010 18:40 schreef AKnynke het volgende:
[..]
zeg, m'n Duutser heeft een golf. Wel van z'n oma geerfd...maar toch.
Is een quattro he? Dus op 4 wielen aandrijving en veel pit. Iets minder zuinig dan een gemiddelde auto, wel supergaaf (en erg handig in de sneeuw).quote:Op zondag 14 november 2010 18:42 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Auto komt op de shortlist. Thanks.
Oh, dat wil ik wel bevestigen. Zojuist bezoek gehad. Wat kan ik toch slecht tegen bezoekquote:Op zondag 14 november 2010 14:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
Volgens mij is sigme één dezer dagen jarig. Kan iemand dat bevestigen of ontkennen?
Die is bizar goedkoopquote:Op zondag 14 november 2010 18:45 schreef loveli het volgende:
[..]
Is een quattro he? Dus op 4 wielen aandrijving en veel pit. Iets minder zuinig dan een gemiddelde auto, wel supergaaf (en erg handig in de sneeuw).
Deze is goedkoper en kleiner, concurrent voor de A3 (je moet ervan houden):
http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=v3zfbsi3lme1
Gefeliciteerdquote:Op zondag 14 november 2010 18:46 schreef sigme het volgende:
Wat een fijn uitstapje, D&D.
Kröller-Müller ben ik inmiddels 20 jaar geleden voor het laatst geweest, ik zou gráág weer eens gaan. Wat vond je mooi? Binnen of buiten of iets in het bijzonder?
[..]
Oh, dat wil ik wel bevestigen. Zojuist bezoek gehad. Wat kan ik toch slecht tegen bezoek. Ik word er lelijk en onaardig van en dan baal ik van mezelf.
Ik vond vooral de Isaac Israels in het museum erg mooi! Weet eigenlijk niet of ik ooit eerder werk van hem in het echt had gezien, maar daar werd ik wel door gegrepen. Beelden en installaties zijn aan mij niet besteed, dus we zijn alleen even snel door de beeldentuin naar de Jardin d'Email gerend, maar die bleek dicht te zijn. Maar ook zonder museum zou ik me uitstekend hebben vermaakt! Wat een gevarieerd landschap zeg, daar. Van bos naar heide naar zandvlaktes. En die stilte... Erg fijn om na zo'n vermoeiende avond zo tot rust te komen.quote:Op zondag 14 november 2010 18:46 schreef sigme het volgende:
Wat een fijn uitstapje, D&D.
Kröller-Müller ben ik inmiddels 20 jaar geleden voor het laatst geweest, ik zou gráág weer eens gaan. Wat vond je mooi? Binnen of buiten of iets in het bijzonder?
[..]
Oh, dat wil ik wel bevestigen. Zojuist bezoek gehad. Wat kan ik toch slecht tegen bezoek. Ik word er lelijk en onaardig van en dan baal ik van mezelf.
quote:Op zondag 14 november 2010 18:51 schreef loveli het volgende:
Kont van sigme: gefeliciteerd dat je er niet als 38 uitziet
Ik moet ook weer over 3 weken. Ben dr nog steeds niet uit of ik het ga vieren enzo.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Dat weet ik eigenlijk nog niet. Ik wilde nog een keer naar Rotterdam/Den Haag/Maastricht, en nu moet ik dus gaan kiezenquote:
Als je woensdag naar Den Haag gaat: als je zin / tijd hebt om wat te drinken...quote:Op zondag 14 november 2010 19:59 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dat weet ik eigenlijk nog niet. Ik wilde nog een keer naar Rotterdam/Den Haag/Maastricht, en nu moet ik dus gaan kiezen. En er zou zelfs qua tijd een overnachting mogelijk zijn, maar dat kan financieel niet denk ik.
couchsurfen bij een slankie?quote:Op zondag 14 november 2010 19:59 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dat weet ik eigenlijk nog niet. Ik wilde nog een keer naar Rotterdam/Den Haag/Maastricht, en nu moet ik dus gaan kiezen. En er zou zelfs qua tijd een overnachting mogelijk zijn, maar dat kan financieel niet denk ik.
Ohja dat ben ik inderdaad vergeten! Die staat ook nog steeds op mijn lijstjequote:Op zondag 14 november 2010 20:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
Chico, je bent Groningen vergeten in je opsomming.. Ook hier mag je eventueel best komen logeren hoor. Geldt ook voor andere Slankies, natuurlijk. Plek zat.
Leuk! Dan besluit ik bij deze dat woensdag Den Haag gaat wordenquote:Op zondag 14 november 2010 20:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als je woensdag naar Den Haag gaat: als je zin / tijd hebt om wat te drinken...Tenzij je dat eng vindt
.
Aaaahquote:Op zondag 14 november 2010 17:50 schreef Blurred86 het volgende:
Merel
Herkenbaar welheb mijn ex ook weer gezien dit weekend, ben meteen weer een zielig hoopje verdriet.
dus dan ben je niet de eerste...quote:Op zondag 14 november 2010 20:12 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben woensdag de hele dag vrij. Ik pm je mijn nummer wel even, dan kun je tzt aangeven hoe laat je iets wilt gaan drinken.
Ben ik de eerste slankie, buiten PF en Maria om (en SDB?) die Chico gaat ontmoeten![]()
.
Ik heb SDB idd ook al eens ontmoetquote:Op zondag 14 november 2010 20:12 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben woensdag de hele dag vrij. Ik pm je mijn nummer wel even, dan kun je tzt aangeven hoe laat je iets wilt gaan drinken.
Ben ik de eerste slankie, buiten PF en Maria om (en SDB?) die Chico gaat ontmoeten![]()
.
'buiten Maria, PF en SDB om', zeg ik toch, zeikneusquote:
quote:Op zondag 14 november 2010 19:48 schreef sigme het volgende:
M'n verjaardagscadeau in actie. Bezoek is getrakteerd op bruinebonensoep.
Spoiler vanwege fotoreportage:Oh Sigme! Wat een gaaf kado!!! Gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Ik vind meeten eng, doe het beter 1 op1, maar het is ook deels vanwege financien. Wat drinken, uit eten, cafeetje, reiskosten ... dat tikt al snel lekker aan voor een dagjequote:Op zondag 14 november 2010 20:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
'buiten Maria, PF en SDB om', zeg ik toch, zeikneus.
Ik bedoelde meer dat chico nog niet op een meet is geweest. Ik zal jullie even de hemel in prijzen, zodat zij de volgende keer ook durft te komen
.
Ik krijg altijd last van mijn darmen als ik tamelijk laat op de avond iets vets eet. Dan moet ik een uur later rennen naar de wc. Dat was nu ook zo, alleen is het normaalgesproken dan 's ochtends wel over.quote:Op zondag 14 november 2010 20:31 schreef uniekhoorn het volgende:
Syrena, hoe weet je dat het van die kroket komt?
Als hij goed gefrituurd is dan lijkt mij het sterk.
Noordermeet, dat moet ook nog eens
Moet naar bed maar geen zin
O nee doe maar niet, het topic is veel te gezellig zo.quote:Op zondag 14 november 2010 20:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
En vanaf morgen ga ik weer gewoon stoppen met eten
Naar COS..quote:Op zondag 14 november 2010 20:41 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik vind meeten eng, doe het beter 1 op1, maar het is ook deels vanwege financien. Wat drinken, uit eten, cafeetje, reiskosten ... dat tikt al snel lekker aan voor een dagje.
Iemand nog dingen in Den Haag die leuk zijn voor een echte tourist? Ik wil al naar Mauritshuis en de binnenhof.
Als je het niet viert trakteer ik je op een taartje van de Bijenkorf!quote:Op zondag 14 november 2010 19:23 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik moet ook weer over 3 weken. Ben dr nog steeds niet uit of ik het ga vieren enzo.
Oh wat liefquote:Op zondag 14 november 2010 20:47 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Als je het niet viert trakteer ik je op een taartje van de Bijenkorf!
quote:Op zondag 14 november 2010 20:51 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Oei, ik dacht dat ik 250 gram pinda's op had gegeten, maar gelukkig heeft mijn tas daar minstens 100 gram van opgegeten.
Nu ik een weegschaal heb ga ik het wegen ook!!
Ja maar ik wil het toch ooit gezien hebbenquote:Op zondag 14 november 2010 20:42 schreef motorbloempje het volgende:
het binnenhof is saai![]()
maar doe zeker Panorama Mesdag
Het zijn hele mooie basics van natuurlijke materialen of zo iets. Dus ze gaan wel lang mee/tijdloos. Wel duurder dan Zara geloof ik.quote:Op zondag 14 november 2010 20:57 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Oh wat lief.
[..]
![]()
Cos, is dat leuk? Het ziet er vrij duur uit? Zijn er nog andere winkelketens in Den Haag die er niet in Amsterdam zijn? Bij voorkeur betaalbare. Ik ben op zoek naar lange truien/vesten met taille, een paar goedkope schoenen (hakken) voor onder een net jurkje en een vrouwelijke waterproof winterjas.
Van Rotterdam weet ik wel een paar winkels, maarja dat is geen Den Haagquote:Op zondag 14 november 2010 21:02 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Het zijn hele mooie basics van natuurlijke materialen of zo iets. Dus ze gaan wel lang mee/tijdloos. Wel duurder dan Zara geloof ik.
Ik vond de Broodzaak of zo iets ook erg leuk (om te eten)
Ik ga even nadenken wat er niet in Amsterdam is maar wel in Den Haag
Ik vind ze te eten maar eigenlijk stiekem iets te sterk/intens smaken.quote:Op zondag 14 november 2010 21:05 schreef Syrena het volgende:
Nu krijg ik zin in gedroogde pruimen en dat is wel het laatste wat ik nu moet gaan eten
Heel goedquote:Op zondag 14 november 2010 21:12 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik heb er nu ook twee op. Waren die juist goed of slecht voor eh, de spijsvertering?
Het versnelt de boel aardig als je er teveel van eet.quote:Op zondag 14 november 2010 21:12 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik heb er nu ook twee op. Waren die juist goed of slecht voor eh, de spijsvertering?
Ja hoor! Heb nog een lekker vegareceptje voor je met gedroogde pruimen:quote:Op zondag 14 november 2010 21:15 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Als je nou genoeg bananen eet, kun je nog wel wat pruimen eten toch?!!
Eh.. het is............ eh......ja tutti frutti kan wel! ik dacht zelf ook aan peer maar het smaakt helemaal niet naar peerquote:Op zondag 14 november 2010 21:25 schreef MevrouwPuff het volgende:
Sigme, vast gefeli!
Pief, is het tutti frutti? Dat ene kan best peer zijn
Ohja mn nieuwe etage is in Skiebroeken nog niet alles is over.
Familiedagen, ben blij dat het voorbij is zeg...
Warm eten & fruit heb ik nog nooit zo een beste combinatie gevonden. Maar ik ga het misschien wel eens maken. Alleen heb ik geen safraan, ketoembar en tijm. Maar mijn ouders welquote:Op zondag 14 november 2010 21:21 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja hoor! Heb nog een lekker vegareceptje voor je met gedroogde pruimen:
- uitje aanbraden
- pond wortels in grijote maar niet te grote stukken snijden
- wortels bij de uien doen - 5 minuutjes bakken
- safraan, ketoembar, peper, tijm erbij
- paar handjes pruimen erbij (ik doel altijd lekker veel)
- beetje groentebouillon erbij gieten tot de helft van het groente-pruimenmengsel
- half uurtje inkoken
- 1 - 2 courgettes in stukjes hakken en nog een halfuurtje meegaren
- mag ook best wat langer opstaan
- eten met quinoa oid
Neuh. Gedroogd is prima. Ben je weleens op de Oosterse markt in Beverwijk geweest? Is heel goedkoop daar.quote:Op zondag 14 november 2010 21:28 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Warm eten & fruit heb ik nog nooit zo een beste combinatie gevonden. Maar ik ga het misschien wel eens maken. Alleen heb ik geen safraan, ketoembar en tijm. Maar mijn ouders welOf moet het allemaal vers zijn?
Voor tieten moet je bier drinken (als je een man bent tenminste, vanwege de oestrogenen geloof ik) Nadeel is dat je er ook een buik van krijgt.quote:Op zondag 14 november 2010 21:29 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik heb voor het eerst in mijn vrouwenleven zin in chocoladeO noes
krijg ik nu ook meer tieten?
Hmmm.. Nee maar mijn ouders hebben echt alles... Dus ik leen het daar welquote:Op zondag 14 november 2010 21:30 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Neuh. Gedroogd is prima. Ben je weleens op de Oosterse markt in Beverwijk geweest? Is heel goedkoop daar.
Gewoon doen, wat kan je gebeurenquote:Op zondag 14 november 2010 22:26 schreef Blurred86 het volgende:
moeilijk zeg, een mail schrijven voor een stageplaats![]()
ik had in september al wat mails willen versturen, maar dat heb ik natuurlijk weer uitgesteld en nu is het nog steeds niet gebeurd
hier kan ik het in potjes van 100 gram krijgen...in NL denk ik inderdaad alleen in die kleine zakjes..Voor zover ik het weet...quote:Op maandag 15 november 2010 11:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
Weet iemand of bakpoeder ook op een andere manier gemakkelijk te verkrijgen is dan in die stomme kleine zakjes?
Bakpoeder ja? Bedoel je geen baksoda? Want dat koop ik inderdaad wel gewoon bij de toko...quote:Op maandag 15 november 2010 11:31 schreef Perruche het volgende:
DaD, bij de toko kan je het vaak in potjes kopenen anders misschien bij de taartenbakwinkel?
(rustig hier!)
Oh dat weet ik niet. Ik wist niet dat daar verschil tussen zatquote:Op maandag 15 november 2010 11:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Bakpoeder ja? Bedoel je geen baksoda? Want dat koop ik inderdaad wel gewoon bij de toko...
Euhm, Chico?quote:Op maandag 15 november 2010 12:06 schreef loveli het volgende:
Is het ene natrium bicarbonaat en het andere natrium waterstofcarbonaat?
Oeh, dat is wel een fijn aanbod! Doe maar!quote:Op maandag 15 november 2010 12:39 schreef AKnynke het volgende:
zal ik in december een paar potjes met bakpoeder voor je meenemen, DaD?
help je het me tegen die tijd nog even herinneren? Want dat vergeet ik echt geheid....quote:Op maandag 15 november 2010 12:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oeh, dat is wel een fijn aanbod! Doe maar!
ik heb het ook in m'n agenda gezet! En, geen probleem!quote:Op maandag 15 november 2010 12:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ga m'n best doen.. Bedankt, alvast!
Niet bij nadenkenquote:Op maandag 15 november 2010 12:51 schreef Ewelina het volgende:
Hoera, nu ook een telefonische afspraak om bronnen te bezichtigen!![]()
Vind het stiekem wel een beetje eng
quote:Op maandag 15 november 2010 13:01 schreef Syrena het volgende:
[..]
Niet bij nadenkenFijn dat je mag gaan kijken!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
maandagen zijn sowieso stom. wel fijn, lunchen met het vriendje.quote:Op maandag 15 november 2010 13:09 schreef Perruche het volgende:
Ewelina wat fijn van je bronnen!
Ik heb een beetje een baaldag, alles is heel makkelijk maar om de een of andere reden voel ik me heel onzeker en overbodig vandaag? Nou ja. Zo lunchen met vriendje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door XcUZ_Me op 15-11-2010 13:31:47 (In een spoiler voor de tere zieltjes!) ][b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Had die niet ff in een spoiler gekund, wat moet die stagiair achter me wel niet van me denken!quote:Op maandag 15 november 2010 13:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Voor alle ladies (behalve Vik)
[ afbeelding ]
Dat jij graag naar blote mannen kijkt natuurlijk!quote:Op maandag 15 november 2010 13:26 schreef Duvel het volgende:
[..]
Had die niet ff in een spoiler gekund, wat moet die stagiair achter me wel niet van me denken!
We zullen nog wel eens zien als jij een fulltime baan hebtquote:Op maandag 15 november 2010 13:36 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Op je werk moet je werken
dan zou het hier heeeeel erg stil worden!quote:Op maandag 15 november 2010 13:36 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik mag tijdens mijn werk internetten. Aangezien ik afhankelijk ben van het werk wat aangeboden wordt (lees: telefoontjes) mag ik daarbuiten gewoon online zijn.quote:Op maandag 15 november 2010 13:36 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
En als je in college zit, moet je opletten.quote:Op maandag 15 november 2010 13:36 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Dat zou niet werken, als ik de hele dag alleen maar met werk bezig zou zijn.quote:Op maandag 15 november 2010 13:36 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ja klopt!quote:Op maandag 15 november 2010 13:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
En als je in college zit, moet je opletten.
Dan mag je toch ook naar blote mannen kijken?quote:Op maandag 15 november 2010 13:48 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik mag tijdens mijn werk internetten. Aangezien ik afhankelijk ben van het werk wat aangeboden wordt (lees: telefoontjes) mag ik daarbuiten gewoon online zijn.
quote:Op maandag 15 november 2010 15:12 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Dan mag je toch ook naar blote mannen kijken?
Dat ik mag internetten wil niet zeggen dat ik ALLES mag bekijken.quote:Op maandag 15 november 2010 15:12 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Dan mag je toch ook naar blote mannen kijken?
Ik las platjesquote:Op maandag 15 november 2010 14:04 schreef loveli het volgende:
Op mijn werk kun je niet eens internetten. Alleen nu.nl zonder plaatjes.
Wat heeft ze dan? Wel heel erg lang om dat nu al te weten?quote:Op maandag 15 november 2010 15:47 schreef Syrena het volgende:
Hier is een collega ziek tot na de kerstvakGa nog denken dat het aan mij ligt, op mijn andere werkplek van de zomer twee tegelijk langdurig ziek, nu weer hier.
Nou ja, kan ik wel de werkprocedures aanpassen, dat is meer dagbesteding dan efficiency. En het dan vreemd vinden dat je een tikje overwerkt raakt. Idem dito voor alle kennis in je eigen hoofd bewaren. Het is wel leuk dat iedereen dan aan jou dingen komt vragen en tegen je opkijkt want " jij weet dat allemaal" maar het is zo verdomde onhandig als anderen dan je werk moeten overnemen![]()
Gelukkig ben ik zelf een jaar geleden al tot dat inzicht gekomendus zodra ik een "weetje" heb plemp ik dat op een briefje/in de mail/op de wiki.
Ik wel.quote:Op maandag 15 november 2010 15:53 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik weet geen gepaste smiley.
[ afbeelding ]
omgquote:Op maandag 15 november 2010 15:53 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk! Ik denk dat ik zoiets van Gouda ga nemenquote:Op maandag 15 november 2010 15:53 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 15 november 2010 15:53 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[ afbeelding ]
Jij bent meer fan van kerstkransjes?!quote:Op maandag 15 november 2010 16:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik kan er ook niet van afblijven progje.. heb ook al de chocoladevariant op vandaag. Zal blij zijn als het 6 december is.
Kerstkransjesquote:Op maandag 15 november 2010 16:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik kan er ook niet van afblijven progje.. heb ook al de chocoladevariant op vandaag. Zal blij zijn als het 6 december is.
GMTAquote:Op maandag 15 november 2010 16:05 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Jij bent meer fan van kerstkransjes?!
Ik ook maar dan: Leekquote:Op maandag 15 november 2010 16:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Leuk! Ik denk dat ik zoiets van Gouda ga nemen.
Wel op je onderrug danquote:Op maandag 15 november 2010 16:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Leuk! Ik denk dat ik zoiets van Gouda ga nemen.
.quote:Op maandag 15 november 2010 16:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik kan natuurlijk ook alleen 'kaas' erop laten zetten. Dan kan ik nog eens verhuizen naar Alkmaar of Edam!
Ja of G-cityquote:Op maandag 15 november 2010 16:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik kan natuurlijk ook alleen 'kaas' erop laten zetten. Dan kan ik nog eens verhuizen naar Alkmaar of Edam!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
Of Gorinchem. Of Grou. Of Geleen.quote:Op maandag 15 november 2010 16:17 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja of G-city
Dan kun je ook nog naar Groningen verhuizen!
Ik ga voor A-cityquote:Op maandag 15 november 2010 16:20 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Of Gorinchem. Of Grou. Of Geleen.
Ik zou voor G-City gaan XM
Een weekje vrij als je menstrueert? Was het maar zo'n feestquote:Op maandag 15 november 2010 16:33 schreef V1z0R het volgende:
Nette lijstjes Aurum!![]()
Fitness op zondag ook nog![]()
Wou dat ik aan het menstrueren was! Ben wel toe aan een weekje vrij namelijk...
Ow en reetgewei
Werd in het vorige topic beweerd, dat wanneer een man menstrueert, hij een week vrij is!quote:Op maandag 15 november 2010 16:37 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Een weekje vrij als je menstrueert? Was het maar zo'n feest
quote:Op maandag 15 november 2010 16:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Geniaalquote:Op maandag 15 november 2010 16:21 schreef Perruche het volgende:
OF gewoon "...-City". Kan je met een marker de letter van je keuze erop zetten
Edit: topickiller
Ik grijp ieder excuus aan om te tuttenquote:Op maandag 15 november 2010 17:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb mijn vent zelfs weten te strikken zonder nagel-, haar-, voet- en/of huidskleurspecialisten. Ken je nagaan.
Was in de darkroom zeker?quote:Op maandag 15 november 2010 17:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb mijn vent zelfs weten te strikken zonder nagel-, haar-, voet- en/of huidskleurspecialisten. Ken je nagaan.
Zo zou je FOK! wel kunnen noemen jaquote:
Heu, das gemeen!quote:
Wat doe je nog op fokquote:Op maandag 15 november 2010 17:15 schreef Perruche het volgende:
Vandaag laatste avond met vriendje voorsat 'ie morgen weer vertrekt ...
Ik ben "aan het werk"quote:Op maandag 15 november 2010 17:16 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Wat doe je nog op fok?!!!!
No way!quote:Op maandag 15 november 2010 18:16 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Tegenwoordig: http://www.beautygloss.nl/2010/11/12/how-to-brazillian-wax/
Moet je een groen takje in je reet steken en dan gaat de rest vanzelf?quote:Op maandag 15 november 2010 18:19 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |