Het versnelt de boel aardig als je er teveel van eet.quote:Op zondag 14 november 2010 21:12 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik heb er nu ook twee op. Waren die juist goed of slecht voor eh, de spijsvertering?
Ja hoor! Heb nog een lekker vegareceptje voor je met gedroogde pruimen:quote:Op zondag 14 november 2010 21:15 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Als je nou genoeg bananen eet, kun je nog wel wat pruimen eten toch?!!
Eh.. het is............ eh......ja tutti frutti kan wel! ik dacht zelf ook aan peer maar het smaakt helemaal niet naar peerquote:Op zondag 14 november 2010 21:25 schreef MevrouwPuff het volgende:
Sigme, vast gefeli!
Pief, is het tutti frutti? Dat ene kan best peer zijn
Ohja mn nieuwe etage is in Skiebroeken nog niet alles is over.
Familiedagen, ben blij dat het voorbij is zeg...
Warm eten & fruit heb ik nog nooit zo een beste combinatie gevonden. Maar ik ga het misschien wel eens maken. Alleen heb ik geen safraan, ketoembar en tijm. Maar mijn ouders welquote:Op zondag 14 november 2010 21:21 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja hoor! Heb nog een lekker vegareceptje voor je met gedroogde pruimen:
- uitje aanbraden
- pond wortels in grijote maar niet te grote stukken snijden
- wortels bij de uien doen - 5 minuutjes bakken
- safraan, ketoembar, peper, tijm erbij
- paar handjes pruimen erbij (ik doel altijd lekker veel)
- beetje groentebouillon erbij gieten tot de helft van het groente-pruimenmengsel
- half uurtje inkoken
- 1 - 2 courgettes in stukjes hakken en nog een halfuurtje meegaren
- mag ook best wat langer opstaan
- eten met quinoa oid
Neuh. Gedroogd is prima. Ben je weleens op de Oosterse markt in Beverwijk geweest? Is heel goedkoop daar.quote:Op zondag 14 november 2010 21:28 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Warm eten & fruit heb ik nog nooit zo een beste combinatie gevonden. Maar ik ga het misschien wel eens maken. Alleen heb ik geen safraan, ketoembar en tijm. Maar mijn ouders welOf moet het allemaal vers zijn?
Voor tieten moet je bier drinken (als je een man bent tenminste, vanwege de oestrogenen geloof ik) Nadeel is dat je er ook een buik van krijgt.quote:Op zondag 14 november 2010 21:29 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik heb voor het eerst in mijn vrouwenleven zin in chocoladeO noes
krijg ik nu ook meer tieten?
Hmmm.. Nee maar mijn ouders hebben echt alles... Dus ik leen het daar welquote:Op zondag 14 november 2010 21:30 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Neuh. Gedroogd is prima. Ben je weleens op de Oosterse markt in Beverwijk geweest? Is heel goedkoop daar.
Gewoon doen, wat kan je gebeurenquote:Op zondag 14 november 2010 22:26 schreef Blurred86 het volgende:
moeilijk zeg, een mail schrijven voor een stageplaats![]()
ik had in september al wat mails willen versturen, maar dat heb ik natuurlijk weer uitgesteld en nu is het nog steeds niet gebeurd
hier kan ik het in potjes van 100 gram krijgen...in NL denk ik inderdaad alleen in die kleine zakjes..Voor zover ik het weet...quote:Op maandag 15 november 2010 11:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
Weet iemand of bakpoeder ook op een andere manier gemakkelijk te verkrijgen is dan in die stomme kleine zakjes?
Bakpoeder ja? Bedoel je geen baksoda? Want dat koop ik inderdaad wel gewoon bij de toko...quote:Op maandag 15 november 2010 11:31 schreef Perruche het volgende:
DaD, bij de toko kan je het vaak in potjes kopenen anders misschien bij de taartenbakwinkel?
(rustig hier!)
Oh dat weet ik niet. Ik wist niet dat daar verschil tussen zatquote:Op maandag 15 november 2010 11:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Bakpoeder ja? Bedoel je geen baksoda? Want dat koop ik inderdaad wel gewoon bij de toko...
Euhm, Chico?quote:Op maandag 15 november 2010 12:06 schreef loveli het volgende:
Is het ene natrium bicarbonaat en het andere natrium waterstofcarbonaat?
Oeh, dat is wel een fijn aanbod! Doe maar!quote:Op maandag 15 november 2010 12:39 schreef AKnynke het volgende:
zal ik in december een paar potjes met bakpoeder voor je meenemen, DaD?
help je het me tegen die tijd nog even herinneren? Want dat vergeet ik echt geheid....quote:Op maandag 15 november 2010 12:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oeh, dat is wel een fijn aanbod! Doe maar!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |