Dat weet ik eigenlijk nog niet. Ik wilde nog een keer naar Rotterdam/Den Haag/Maastricht, en nu moet ik dus gaan kiezenquote:
Als je woensdag naar Den Haag gaat: als je zin / tijd hebt om wat te drinken...quote:Op zondag 14 november 2010 19:59 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dat weet ik eigenlijk nog niet. Ik wilde nog een keer naar Rotterdam/Den Haag/Maastricht, en nu moet ik dus gaan kiezen. En er zou zelfs qua tijd een overnachting mogelijk zijn, maar dat kan financieel niet denk ik.
couchsurfen bij een slankie?quote:Op zondag 14 november 2010 19:59 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dat weet ik eigenlijk nog niet. Ik wilde nog een keer naar Rotterdam/Den Haag/Maastricht, en nu moet ik dus gaan kiezen. En er zou zelfs qua tijd een overnachting mogelijk zijn, maar dat kan financieel niet denk ik.
Ohja dat ben ik inderdaad vergeten! Die staat ook nog steeds op mijn lijstjequote:Op zondag 14 november 2010 20:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
Chico, je bent Groningen vergeten in je opsomming.. Ook hier mag je eventueel best komen logeren hoor. Geldt ook voor andere Slankies, natuurlijk. Plek zat.
Leuk! Dan besluit ik bij deze dat woensdag Den Haag gaat wordenquote:Op zondag 14 november 2010 20:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als je woensdag naar Den Haag gaat: als je zin / tijd hebt om wat te drinken...Tenzij je dat eng vindt
.
Aaaahquote:Op zondag 14 november 2010 17:50 schreef Blurred86 het volgende:
Merel
Herkenbaar welheb mijn ex ook weer gezien dit weekend, ben meteen weer een zielig hoopje verdriet.
dus dan ben je niet de eerste...quote:Op zondag 14 november 2010 20:12 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben woensdag de hele dag vrij. Ik pm je mijn nummer wel even, dan kun je tzt aangeven hoe laat je iets wilt gaan drinken.
Ben ik de eerste slankie, buiten PF en Maria om (en SDB?) die Chico gaat ontmoeten![]()
.
Ik heb SDB idd ook al eens ontmoetquote:Op zondag 14 november 2010 20:12 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben woensdag de hele dag vrij. Ik pm je mijn nummer wel even, dan kun je tzt aangeven hoe laat je iets wilt gaan drinken.
Ben ik de eerste slankie, buiten PF en Maria om (en SDB?) die Chico gaat ontmoeten![]()
.
'buiten Maria, PF en SDB om', zeg ik toch, zeikneusquote:
quote:Op zondag 14 november 2010 19:48 schreef sigme het volgende:
M'n verjaardagscadeau in actie. Bezoek is getrakteerd op bruinebonensoep.
Spoiler vanwege fotoreportage:Oh Sigme! Wat een gaaf kado!!! Gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Ik vind meeten eng, doe het beter 1 op1, maar het is ook deels vanwege financien. Wat drinken, uit eten, cafeetje, reiskosten ... dat tikt al snel lekker aan voor een dagjequote:Op zondag 14 november 2010 20:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
'buiten Maria, PF en SDB om', zeg ik toch, zeikneus.
Ik bedoelde meer dat chico nog niet op een meet is geweest. Ik zal jullie even de hemel in prijzen, zodat zij de volgende keer ook durft te komen
.
Ik krijg altijd last van mijn darmen als ik tamelijk laat op de avond iets vets eet. Dan moet ik een uur later rennen naar de wc. Dat was nu ook zo, alleen is het normaalgesproken dan 's ochtends wel over.quote:Op zondag 14 november 2010 20:31 schreef uniekhoorn het volgende:
Syrena, hoe weet je dat het van die kroket komt?
Als hij goed gefrituurd is dan lijkt mij het sterk.
Noordermeet, dat moet ook nog eens
Moet naar bed maar geen zin
O nee doe maar niet, het topic is veel te gezellig zo.quote:Op zondag 14 november 2010 20:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
En vanaf morgen ga ik weer gewoon stoppen met eten
Naar COS..quote:Op zondag 14 november 2010 20:41 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik vind meeten eng, doe het beter 1 op1, maar het is ook deels vanwege financien. Wat drinken, uit eten, cafeetje, reiskosten ... dat tikt al snel lekker aan voor een dagje.
Iemand nog dingen in Den Haag die leuk zijn voor een echte tourist? Ik wil al naar Mauritshuis en de binnenhof.
Als je het niet viert trakteer ik je op een taartje van de Bijenkorf!quote:Op zondag 14 november 2010 19:23 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik moet ook weer over 3 weken. Ben dr nog steeds niet uit of ik het ga vieren enzo.
Oh wat liefquote:Op zondag 14 november 2010 20:47 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Als je het niet viert trakteer ik je op een taartje van de Bijenkorf!
quote:Op zondag 14 november 2010 20:51 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Oei, ik dacht dat ik 250 gram pinda's op had gegeten, maar gelukkig heeft mijn tas daar minstens 100 gram van opgegeten.
Nu ik een weegschaal heb ga ik het wegen ook!!
Ja maar ik wil het toch ooit gezien hebbenquote:Op zondag 14 november 2010 20:42 schreef motorbloempje het volgende:
het binnenhof is saai![]()
maar doe zeker Panorama Mesdag
Het zijn hele mooie basics van natuurlijke materialen of zo iets. Dus ze gaan wel lang mee/tijdloos. Wel duurder dan Zara geloof ik.quote:Op zondag 14 november 2010 20:57 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Oh wat lief.
[..]
![]()
Cos, is dat leuk? Het ziet er vrij duur uit? Zijn er nog andere winkelketens in Den Haag die er niet in Amsterdam zijn? Bij voorkeur betaalbare. Ik ben op zoek naar lange truien/vesten met taille, een paar goedkope schoenen (hakken) voor onder een net jurkje en een vrouwelijke waterproof winterjas.
Van Rotterdam weet ik wel een paar winkels, maarja dat is geen Den Haagquote:Op zondag 14 november 2010 21:02 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Het zijn hele mooie basics van natuurlijke materialen of zo iets. Dus ze gaan wel lang mee/tijdloos. Wel duurder dan Zara geloof ik.
Ik vond de Broodzaak of zo iets ook erg leuk (om te eten)
Ik ga even nadenken wat er niet in Amsterdam is maar wel in Den Haag
Ik vind ze te eten maar eigenlijk stiekem iets te sterk/intens smaken.quote:Op zondag 14 november 2010 21:05 schreef Syrena het volgende:
Nu krijg ik zin in gedroogde pruimen en dat is wel het laatste wat ik nu moet gaan eten
Heel goedquote:Op zondag 14 november 2010 21:12 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik heb er nu ook twee op. Waren die juist goed of slecht voor eh, de spijsvertering?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |