Dat weet ik eigenlijk nog niet. Ik wilde nog een keer naar Rotterdam/Den Haag/Maastricht, en nu moet ik dus gaan kiezenquote:
Als je woensdag naar Den Haag gaat: als je zin / tijd hebt om wat te drinken...quote:Op zondag 14 november 2010 19:59 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dat weet ik eigenlijk nog niet. Ik wilde nog een keer naar Rotterdam/Den Haag/Maastricht, en nu moet ik dus gaan kiezen. En er zou zelfs qua tijd een overnachting mogelijk zijn, maar dat kan financieel niet denk ik.
couchsurfen bij een slankie?quote:Op zondag 14 november 2010 19:59 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dat weet ik eigenlijk nog niet. Ik wilde nog een keer naar Rotterdam/Den Haag/Maastricht, en nu moet ik dus gaan kiezen. En er zou zelfs qua tijd een overnachting mogelijk zijn, maar dat kan financieel niet denk ik.
Ohja dat ben ik inderdaad vergeten! Die staat ook nog steeds op mijn lijstjequote:Op zondag 14 november 2010 20:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
Chico, je bent Groningen vergeten in je opsomming.. Ook hier mag je eventueel best komen logeren hoor. Geldt ook voor andere Slankies, natuurlijk. Plek zat.
Leuk! Dan besluit ik bij deze dat woensdag Den Haag gaat wordenquote:Op zondag 14 november 2010 20:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als je woensdag naar Den Haag gaat: als je zin / tijd hebt om wat te drinken...Tenzij je dat eng vindt
.
Aaaahquote:Op zondag 14 november 2010 17:50 schreef Blurred86 het volgende:
Merel
Herkenbaar welheb mijn ex ook weer gezien dit weekend, ben meteen weer een zielig hoopje verdriet.
dus dan ben je niet de eerste...quote:Op zondag 14 november 2010 20:12 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben woensdag de hele dag vrij. Ik pm je mijn nummer wel even, dan kun je tzt aangeven hoe laat je iets wilt gaan drinken.
Ben ik de eerste slankie, buiten PF en Maria om (en SDB?) die Chico gaat ontmoeten![]()
.
Ik heb SDB idd ook al eens ontmoetquote:Op zondag 14 november 2010 20:12 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben woensdag de hele dag vrij. Ik pm je mijn nummer wel even, dan kun je tzt aangeven hoe laat je iets wilt gaan drinken.
Ben ik de eerste slankie, buiten PF en Maria om (en SDB?) die Chico gaat ontmoeten![]()
.
'buiten Maria, PF en SDB om', zeg ik toch, zeikneusquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |