Ooooh lekkerrr!!quote:Op zondag 14 november 2010 16:51 schreef progje het volgende:
Merel
Vanavond uit eten met vriendje..
Bij geniale chinees hier in Hilversum.
Die heeft echt geniale pekingeend in flensjes
En de tiepan ossenhaas is daar ook echt geweldig.
Ik was nooit echt een fan van chinees eten, maar sinds mijn vriend me mee genomen heeft naar die chinees, denk ik er anders over
En dit ookquote:Op zondag 14 november 2010 16:53 schreef uniekhoorn het volgende:
Merel.. kut is dat he? Je kan er ook helemaal niks aan doen, ja niet opzoeken maar dat is ook niet wat je wil he?
Vik
progje, dat klinkt echt heelijk!!
Mijn gevulde paprika's, champignons, ui en tomaat staan klaar om straks de oven in te gaan
Altijd leukquote:Op zondag 14 november 2010 17:44 schreef progje het volgende:
Kom ik net de kamer ingelopen, extra leuk aangekleed (jurkje, laarzen met hoge hak enzo)
Gaat mijn vriend naar me fluiten![]()
huh wat vreemd.... waar slaat dat nou weer opquote:Op zondag 14 november 2010 17:44 schreef Ewelina het volgende:
Ik kan kennelijk geen Duitse nummers bellen met mijn telefoon. Fijn als ik iets telefonisch moet regelen.
Even met je provider bellen. Soms is bellen naar het buitenland geblokkeerd tot je eerste rekening betaald wordt. Die blokkade hoort er automatisch af te gaan, maar soms gaat het fout. Was bij mij iig ooit zo, kwam erachter toen ik in het buitenland was en niet kon bellenquote:Op zondag 14 november 2010 17:44 schreef Ewelina het volgende:
Ik kan kennelijk geen Duitse nummers bellen met mijn telefoon. Fijn als ik iets telefonisch moet regelen.
Ik heb automatische incasso en geen betalingsachterstand.quote:Op zondag 14 november 2010 17:46 schreef loveli het volgende:
[..]
Even met je provider bellen. Soms is bellen naar het buitenland geblokkeerd tot je eerste rekening betaald wordt. Die blokkade hoort er automatisch af te gaan, maar soms gaat het fout. Was bij mij iig ooit zo, kwam erachter toen ik in het buitenland was en niet kon bellen
Dat heeft iedereen wel eens, bij iedere studie. Blik op oneindig en ga ervoorquote:Op zondag 14 november 2010 17:47 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb één vak dat ik echt afgrijselijk vind, waar ik nog niet veel aan gedaan heb, maar wat wel moet gebeuren, anders haal ik 't jaar niet...
en ik kan me er niet toe zetten... bah, zó waardeloos
Daarom, even bellen om te vragen of er een vinkje uit staat.quote:Op zondag 14 november 2010 17:47 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik heb automatische incasso en geen betalingsachterstand.
quote:Op zondag 14 november 2010 17:48 schreef progje het volgende:
volgens mij bedoelt ze dat het soms niet goed gaat dat die blokkade eraf gehaald wordt, ook al betaal je netjes altijd al je rekeningen...
ja, ik weet het, en prijs mezelf ook gelukkig dat 't maar één vak isquote:Op zondag 14 november 2010 17:49 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dat heeft iedereen wel eens, bij iedere studie. Blik op oneindig en ga ervoor.
meel..quote:Op zondag 14 november 2010 17:51 schreef Chicolate het volgende:
Wat doe je ook alweer in pannenkoekenbeslag, bloem of zelfrijzend bakmeel?
Heb je dan wel de goeie studie gekozen?quote:Op zondag 14 november 2010 17:53 schreef Chicolate het volgende:
Gelukkig is het idd maar 1 vak Mo. Bijna mijn hele eerste jaar was zoiets.
Oh ja zeker welquote:Op zondag 14 november 2010 18:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heb je dan wel de goeie studie gekozen?.
En zulke vakken had ik ook. Fonologie vond ik wel leuk, maar methodologie niet en 17e-eeuwse letterkunde (Huygens) ook niet altijd.
Ik heb er wat, een keer of zes over gedaan?quote:Op zondag 14 november 2010 18:02 schreef Viking84 het volgende:
Er staat me vaag iets van bij dat DaD ook niet erg positieve ervaringen had met fonologie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen zorgen voor de dag van morgen.
Dit dus. Zo zitten wij hier ook.quote:Op zondag 14 november 2010 18:23 schreef loveli het volgende:
Audi: voor de alleenstaande zakenvrouw.
Opel: Familieauto.
BMW:
De BMW dus, want die gaat het langste meequote:Op zondag 14 november 2010 18:26 schreef Perruche het volgende:
Auto: degene die het beste is voor het milieu
Te duur is relatiefquote:Op zondag 14 november 2010 18:29 schreef Blurred86 het volgende:
bmw
maar als die te duur is zou ik voor de audi gaan, ik vind esthetiek veel belangrijker dan praktische factoren
Heb nu een Volkswagen Passat. Golf vind ik walgelijk. Heb al veel moeten overwinnen een Passat te rijdenquote:Op zondag 14 november 2010 18:29 schreef loveli het volgende:
Audi A3 lijkt me minder praktisch met kids, die zit zo vol. Dan is een Golf station handiger.
Ha! Ik wist dat je je anders voordeed!quote:Op zondag 14 november 2010 18:32 schreef V1z0R het volgende:
Precies zo'n A3 heb ik![]()
En wat loveli zegt... En anders. een A4 die net iets ouder is kost precies hetzelfde!
Misschien moeten we maar richting PTA verkassenquote:Op zondag 14 november 2010 18:31 schreef loveli het volgende:
Oudere Audi A6 ofzo geen optie? Die dingen zijn mooi en volgens mij krijg je ze niet makkelijk kapot.
Omdat de diesel die ik nu heb er bij 200.000 er mee op lijkt te houden. En ik heb eigenlijk geen tijd regelmatig de garage te bezoeken, behalve voor het normale onderhoud. Heb hiervoor een nieuwe auto gehad en dat beviel me eigenlijk beterquote:Op zondag 14 november 2010 18:35 schreef loveli het volgende:
Waarom die kilometers? Als slijtagedelen netjes zijn vervangen heb je met 2 ton op de teller ook een goede auto. Voor een beetje diesel maakt de kmstand geen drol uit.
Hebben we ook bekeken. Was te duur. Ohnee, dat was de Mazda 5.quote:
quote:Op zondag 14 november 2010 18:33 schreef loveli het volgende:
[..]
Ha! Ik wist dat je je anders voordeed!
zeg, m'n Duutser heeft een golf. Wel van z'n oma geerfd...maar toch.quote:Op zondag 14 november 2010 18:39 schreef V1z0R het volgende:
[..]
![]()
Heb tenminste geen Golf! Zou nog erger zijn
quote:Op zondag 14 november 2010 18:40 schreef loveli het volgende:
http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=l3pfo2lfsecm
Voldoet alleen niet aan de PK-eis![]()
Ik niet. Ik rij te veel op de snelweg om zo'n auto zinvol te laten zijn. Ouwelullenbakken daarentegenquote:Op zondag 14 november 2010 18:42 schreef Perruche het volgende:
Ik zou een auto nemen met zo'n elektrische motor. Dat je op stroom en benzine rijd. Omdat ikd at tof vind. En dan het liefst zo'n ouwe lullen bak, lekker degelijk en comfortabel. Het liefst zou ik een volvo 440 hebben. Maarja ik wil nu helemaal geen auto.
Een Duitser in een Golf is anders! Hier zijn het vooral 'petjes' met te zware bass voor de piratenmuziek die ze draaien...quote:Op zondag 14 november 2010 18:40 schreef AKnynke het volgende:
[..]
zeg, m'n Duutser heeft een golf. Wel van z'n oma geerfd...maar toch.
Is een quattro he? Dus op 4 wielen aandrijving en veel pit. Iets minder zuinig dan een gemiddelde auto, wel supergaaf (en erg handig in de sneeuw).quote:Op zondag 14 november 2010 18:42 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Auto komt op de shortlist. Thanks.
Oh, dat wil ik wel bevestigen. Zojuist bezoek gehad. Wat kan ik toch slecht tegen bezoekquote:Op zondag 14 november 2010 14:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
Volgens mij is sigme één dezer dagen jarig. Kan iemand dat bevestigen of ontkennen?
Die is bizar goedkoopquote:Op zondag 14 november 2010 18:45 schreef loveli het volgende:
[..]
Is een quattro he? Dus op 4 wielen aandrijving en veel pit. Iets minder zuinig dan een gemiddelde auto, wel supergaaf (en erg handig in de sneeuw).
Deze is goedkoper en kleiner, concurrent voor de A3 (je moet ervan houden):
http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=v3zfbsi3lme1
Gefeliciteerdquote:Op zondag 14 november 2010 18:46 schreef sigme het volgende:
Wat een fijn uitstapje, D&D.
Kröller-Müller ben ik inmiddels 20 jaar geleden voor het laatst geweest, ik zou gráág weer eens gaan. Wat vond je mooi? Binnen of buiten of iets in het bijzonder?
[..]
Oh, dat wil ik wel bevestigen. Zojuist bezoek gehad. Wat kan ik toch slecht tegen bezoek. Ik word er lelijk en onaardig van en dan baal ik van mezelf.
Ik vond vooral de Isaac Israels in het museum erg mooi! Weet eigenlijk niet of ik ooit eerder werk van hem in het echt had gezien, maar daar werd ik wel door gegrepen. Beelden en installaties zijn aan mij niet besteed, dus we zijn alleen even snel door de beeldentuin naar de Jardin d'Email gerend, maar die bleek dicht te zijn. Maar ook zonder museum zou ik me uitstekend hebben vermaakt! Wat een gevarieerd landschap zeg, daar. Van bos naar heide naar zandvlaktes. En die stilte... Erg fijn om na zo'n vermoeiende avond zo tot rust te komen.quote:Op zondag 14 november 2010 18:46 schreef sigme het volgende:
Wat een fijn uitstapje, D&D.
Kröller-Müller ben ik inmiddels 20 jaar geleden voor het laatst geweest, ik zou gráág weer eens gaan. Wat vond je mooi? Binnen of buiten of iets in het bijzonder?
[..]
Oh, dat wil ik wel bevestigen. Zojuist bezoek gehad. Wat kan ik toch slecht tegen bezoek. Ik word er lelijk en onaardig van en dan baal ik van mezelf.
quote:Op zondag 14 november 2010 18:51 schreef loveli het volgende:
Kont van sigme: gefeliciteerd dat je er niet als 38 uitziet
Ik moet ook weer over 3 weken. Ben dr nog steeds niet uit of ik het ga vieren enzo.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |