Niet..quote:
Hoi Graseter!quote:
Ze zijn toch helemaal niet aan het eten, gekke Brabander.quote:
Graseter eet constantquote:Op zaterdag 13 november 2010 22:35 schreef RitseB het volgende:
[..]
Ze zijn toch helemaal niet aan het eten, gekke Brabander.
Hoe weet je dat?quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:35 schreef RitseB het volgende:
[..]
Ze zijn toch helemaal niet aan het eten, gekke Brabander.
Het was dan ook aan Graseter gericht.quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:38 schreef RitseB het volgende:
[..]
Dat doet remlof niet, die leeft op bier.
Welke letter?quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:40 schreef Myraela het volgende:
Ik was een letter vergeten. Maar dat heb ik nu verbeterd. Mijn excuses.
Inderdaad, zonder de E zou leven namelijk lvn zijn. Dat is toch helemaal niks.quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kan me geen leven zonder de E voorstellen.
ik ookquote:Op zaterdag 13 november 2010 22:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kan me geen leven zonder de E voorstellen.
Correct.quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:45 schreef aight1 het volgende:
[..]
Inderdaad, zonder de E zou leven namelijk lvn zijn. Dat is toch helemaal niks.
Hij liet me een grappig filmpje van z'n hamster zien op z'n telefoonquote:Op zaterdag 13 november 2010 22:34 schreef RitseB het volgende:
Remlol, doet hij dat nu vaker, zo maar lang je staan? En wat doe je dan, praten? Of staat hij echt alleen maar een beetje om je heen. Hoe smaakt het bier trouwens?
Gekkehuis hier baazenquote:
pics!quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:11 schreef Graseter het volgende:
Ik krijg een lapdance van bellatrix
Jermo welquote:
MC Jermo jongen. Ken je hem niet? hij heeft hier al een eigen topiQue allesquote:
Hij mag nog niet eens de veters strikken van MC Hammerquote:Op zaterdag 13 november 2010 23:21 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
MC Jermo jongen. Ken je hem niet? hij heeft hier al een eigen topiQue alles
Hey ronniequote:
Hij praat in zijn slaapquote:Op zondag 14 november 2010 10:23 schreef Graseter het volgende:
[..]
Remlof ligt te slapen. Hij slaapt overal doorheen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
quote:Op zondag 14 november 2010 10:59 schreef TheFamousMan het volgende:
GefaaliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brinky, de nieuwe BMW
het is geen bagger, maar een feitquote:Op zondag 14 november 2010 11:28 schreef SuperwormJim het volgende:
Zeg, myreaealaleaala ... net mod-af en nu al weer aan het baggeren?
Ik bagger toch niet, meneer.quote:Op zondag 14 november 2010 11:28 schreef SuperwormJim het volgende:
Zeg, myreaealaleaala ... net mod-af en nu al weer aan het baggeren?
In de meeste topics huil ik omdat ik geen slotje kan zetten.quote:Op zondag 14 november 2010 11:30 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Maar dit wel: http://forum.fok.nl/user/history/257653
Post hier vage plaatjesquote:Op zondag 14 november 2010 11:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
In de meeste topics huil ik omdat ik geen slotje kan zetten.Ik heb maar 1 baggertopic gemaakt. Wel een verdomd slechte.
Whehehehe, je moest echt er gewoon eventjes overheen scrollen. Ik ging er rare dingen in zien.quote:
Dit topic is toegestaan door remlofquote:Op zondag 14 november 2010 11:34 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
D'r valt hier niets te kapen, dit is één grote baggerpoel.
Dankjequote:
bron?quote:Op zondag 14 november 2010 11:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dit topic is toegestaan door remlof
Dat jullie het niet hebben gehoordquote:Op zondag 14 november 2010 11:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Remlof is echtvolgens Bella snurkt hij en hij praat in zijn slaap
Waarom weet alleen Bella dat? Heeft Remlof gescoord?quote:Op zondag 14 november 2010 11:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Remlof is echtvolgens Bella snurkt hij en hij praat in zijn slaap
Nee graseter sliep naast mij en die zat ook te praten in zijn slaapquote:Op zondag 14 november 2010 11:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat jullie het niet hebben gehoord
Benny heeft het ook gehoord en vaduz ook denk ikquote:Op zondag 14 november 2010 11:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom weet alleen Bella dat? Heeft Remlof gescoord?
Bella heeft (zowat) iedereen gedaanquote:Op zondag 14 november 2010 11:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom weet alleen Bella dat? Heeft Remlof gescoord?
Behalve mijquote:Op zondag 14 november 2010 11:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Bella heeft (zowat) iedereen gedaan
Eensquote:
Kleinquote:Op zondag 14 november 2010 16:39 schreef Longcat. het volgende:
Wat is remlof toch klein. Ik zou hem bijna dwerg noemen. Maar ik noem hem teeny remlof.
Remlof is niet echt klein hoorquote:Op zondag 14 november 2010 16:39 schreef Longcat. het volgende:
Wat is remlof toch klein. Ik zou hem bijna dwerg noemen. Maar ik noem hem teeny remlof.
quote:Op zondag 14 november 2010 16:49 schreef Longcat. het volgende:
[..]
Jawel hij zit nog in zn moeders buik vrees ik aan.
Wachtquote:Op zondag 14 november 2010 20:48 schreef Graseter het volgende:
Patje ga je zo mee zombies afschieten?
Welk level?quote:Op zondag 14 november 2010 22:33 schreef Graseter het volgende:
We speelden net Zombies in Black Ops.
quote:Op maandag 15 november 2010 10:41 schreef Patje1987 het volgende:
Wat in Wierden niet is gelukt is me nu wel gelukt, bier gedronken met Remlof.
quote:Op maandag 15 november 2010 12:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Klopt
Maar jouw voetjes zijn het tofst!
Jij was lekker koel.quote:Op maandag 15 november 2010 12:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat meen ik![]()
Mijn voeten waren snel opgewarmdEn dat is fijn
quote:Op maandag 15 november 2010 12:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik had ijskoude voetjes jah
Remlof nam bier meequote:Op maandag 15 november 2010 13:01 schreef JanPiraat het volgende:
Is er een stiekeme meet gehouden wat is hier gaande ?
Je hebt een orgie gemist, dat is allesquote:Op maandag 15 november 2010 13:01 schreef JanPiraat het volgende:
Is er een stiekeme meet gehouden wat is hier gaande ?
Flipquote:
Weet je het zeker? De turkse pizza was overigens heerlijkquote:Op maandag 15 november 2010 15:19 schreef WhateverWhatever het volgende:
Geef mij maar witlof met ham en kaas uit de oven...
Jan kerel hoest nou!quote:
Mjah die nachtbaggermeets zijn een beetje te kleinschalig, ik zou er alleen met HappyBob zijn uiteindelijk na wat afzeggingen dus dat is niet doorgegaanquote:Op maandag 15 november 2010 15:36 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Jan kerel hoest nou!, ik dacht dat er dit weekend ook een NB meet was
Jawel, maar het is niet gebruikelijk om mij zo te noemen.quote:
Maar maar maar?quote:Op maandag 15 november 2010 17:47 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Jawel, maar het is niet gebruikelijk om mij zo te noemen.
Hallon!quote:
Ja, ik had je veel liever langer daar gehad.quote:Op maandag 15 november 2010 22:20 schreef JJH het volgende:
Gaat dit over dat ene waar ik veeeel te vroeg weg moest?
Je vindt me de liefste user van fokquote:Op maandag 15 november 2010 22:23 schreef Bellatrix het volgende:
Maar ik meende elk woord wat ik zei.
En nog veel meer.quote:Op maandag 15 november 2010 23:08 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Je vindt me de liefste user van fok
quote:Op donderdag 18 november 2010 21:38 schreef Graseter het volgende:
Kom jij 18 maart ook naar de FOK!meet? Je blijft hier eten. We eten friet en je kan kiezen tussen kroket en frikandel. We gaan nog niet zeggen wat we gaan doen maar wle je zwemkleding meenemen. Wij brengen je naar huis en je krijgt dan een snoepzakje mee.
Het vragen? Dat gebeurt gewoonquote:Op donderdag 18 november 2010 21:32 schreef charmed_angel het volgende:
Misschien komt Remlof ook wel naar de maart-weekend-meet
Mogen we dan weer een live-topic openen
Kickquote:
Kom dan!quote:
Nou vooruit dan maar weerquote:Op vrijdag 19 november 2010 12:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hihih je zei komen
Als jij ook komt!
Hai Mirquote:
Ben best lief hoorquote:
hahahahahaquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:47 schreef honkeytonk het volgende:
Hier wilde ik eigenlijk een grap posten, iets met " 'T Chineesje" ofzo
HUILHIULHUILquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:49 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Doordat jij lacht groeit mijn e-penis.
MIJN TOPIC WAT DOE JE!?quote:
quote:
Dat knaapje snapt de nederlandse taal nog niet helemaal.quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:55 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Het was dan ook een retorische vraag.
Dat moet je er voor mij in een spoiler bij zetten. Ik kan retorische vragen niet onderscheiden van andere vragen op het internet.quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:55 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Het was dan ook een retorische vraag.
Ik ben een heel groot knaapjequote:Op zaterdag 20 november 2010 19:56 schreef Graseter het volgende:
[..]
Dat knaapje snapt de nederlandse taal nog niet helemaal.
Woensdag, woensdag. Hoelaatquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:56 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik ga woensdag eens even richting Adam denk ik
euhhjah vriend van me loopt daar altijd stage tot 4 uur dus tussen 4 en half 5 zal ik aankomen op CSquote:
Neequote:
Okequote:
Eindelijk muziekquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |