Hij praat in zijn slaapquote:Op zondag 14 november 2010 10:23 schreef Graseter het volgende:
[..]
Remlof ligt te slapen. Hij slaapt overal doorheen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
quote:Op zondag 14 november 2010 10:59 schreef TheFamousMan het volgende:
GefaaliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brinky, de nieuwe BMW
het is geen bagger, maar een feitquote:Op zondag 14 november 2010 11:28 schreef SuperwormJim het volgende:
Zeg, myreaealaleaala ... net mod-af en nu al weer aan het baggeren?
Ik bagger toch niet, meneer.quote:Op zondag 14 november 2010 11:28 schreef SuperwormJim het volgende:
Zeg, myreaealaleaala ... net mod-af en nu al weer aan het baggeren?
In de meeste topics huil ik omdat ik geen slotje kan zetten.quote:Op zondag 14 november 2010 11:30 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Maar dit wel: http://forum.fok.nl/user/history/257653
Post hier vage plaatjesquote:Op zondag 14 november 2010 11:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
In de meeste topics huil ik omdat ik geen slotje kan zetten.Ik heb maar 1 baggertopic gemaakt. Wel een verdomd slechte.
Whehehehe, je moest echt er gewoon eventjes overheen scrollen. Ik ging er rare dingen in zien.quote:
Dit topic is toegestaan door remlofquote:Op zondag 14 november 2010 11:34 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
D'r valt hier niets te kapen, dit is één grote baggerpoel.
Dankjequote:
bron?quote:Op zondag 14 november 2010 11:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dit topic is toegestaan door remlof
Dat jullie het niet hebben gehoordquote:Op zondag 14 november 2010 11:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Remlof is echtvolgens Bella snurkt hij en hij praat in zijn slaap
Waarom weet alleen Bella dat? Heeft Remlof gescoord?quote:Op zondag 14 november 2010 11:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Remlof is echtvolgens Bella snurkt hij en hij praat in zijn slaap
Nee graseter sliep naast mij en die zat ook te praten in zijn slaapquote:Op zondag 14 november 2010 11:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat jullie het niet hebben gehoord
Benny heeft het ook gehoord en vaduz ook denk ikquote:Op zondag 14 november 2010 11:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom weet alleen Bella dat? Heeft Remlof gescoord?
Bella heeft (zowat) iedereen gedaanquote:Op zondag 14 november 2010 11:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom weet alleen Bella dat? Heeft Remlof gescoord?
Behalve mijquote:Op zondag 14 november 2010 11:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Bella heeft (zowat) iedereen gedaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |