Remlof nam bier meequote:Op maandag 15 november 2010 13:01 schreef JanPiraat het volgende:
Is er een stiekeme meet gehouden wat is hier gaande ?
Je hebt een orgie gemist, dat is allesquote:Op maandag 15 november 2010 13:01 schreef JanPiraat het volgende:
Is er een stiekeme meet gehouden wat is hier gaande ?
Flipquote:
Weet je het zeker? De turkse pizza was overigens heerlijkquote:Op maandag 15 november 2010 15:19 schreef WhateverWhatever het volgende:
Geef mij maar witlof met ham en kaas uit de oven...
Jan kerel hoest nou!quote:
Mjah die nachtbaggermeets zijn een beetje te kleinschalig, ik zou er alleen met HappyBob zijn uiteindelijk na wat afzeggingen dus dat is niet doorgegaanquote:Op maandag 15 november 2010 15:36 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Jan kerel hoest nou!, ik dacht dat er dit weekend ook een NB meet was
Jawel, maar het is niet gebruikelijk om mij zo te noemen.quote:
Maar maar maar?quote:Op maandag 15 november 2010 17:47 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Jawel, maar het is niet gebruikelijk om mij zo te noemen.
Hallon!quote:
Ja, ik had je veel liever langer daar gehad.quote:Op maandag 15 november 2010 22:20 schreef JJH het volgende:
Gaat dit over dat ene waar ik veeeel te vroeg weg moest?
Je vindt me de liefste user van fokquote:Op maandag 15 november 2010 22:23 schreef Bellatrix het volgende:
Maar ik meende elk woord wat ik zei.
En nog veel meer.quote:Op maandag 15 november 2010 23:08 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Je vindt me de liefste user van fok
quote:Op donderdag 18 november 2010 21:38 schreef Graseter het volgende:
Kom jij 18 maart ook naar de FOK!meet? Je blijft hier eten. We eten friet en je kan kiezen tussen kroket en frikandel. We gaan nog niet zeggen wat we gaan doen maar wle je zwemkleding meenemen. Wij brengen je naar huis en je krijgt dan een snoepzakje mee.
Het vragen? Dat gebeurt gewoonquote:Op donderdag 18 november 2010 21:32 schreef charmed_angel het volgende:
Misschien komt Remlof ook wel naar de maart-weekend-meet
Mogen we dan weer een live-topic openen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |