Niet..quote:
Hoi Graseter!quote:
Ze zijn toch helemaal niet aan het eten, gekke Brabander.quote:
Graseter eet constantquote:Op zaterdag 13 november 2010 22:35 schreef RitseB het volgende:
[..]
Ze zijn toch helemaal niet aan het eten, gekke Brabander.
Hoe weet je dat?quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:35 schreef RitseB het volgende:
[..]
Ze zijn toch helemaal niet aan het eten, gekke Brabander.
Het was dan ook aan Graseter gericht.quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:38 schreef RitseB het volgende:
[..]
Dat doet remlof niet, die leeft op bier.
Welke letter?quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:40 schreef Myraela het volgende:
Ik was een letter vergeten. Maar dat heb ik nu verbeterd. Mijn excuses.
Inderdaad, zonder de E zou leven namelijk lvn zijn. Dat is toch helemaal niks.quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kan me geen leven zonder de E voorstellen.
ik ookquote:Op zaterdag 13 november 2010 22:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kan me geen leven zonder de E voorstellen.
Correct.quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:45 schreef aight1 het volgende:
[..]
Inderdaad, zonder de E zou leven namelijk lvn zijn. Dat is toch helemaal niks.
Hij liet me een grappig filmpje van z'n hamster zien op z'n telefoonquote:Op zaterdag 13 november 2010 22:34 schreef RitseB het volgende:
Remlol, doet hij dat nu vaker, zo maar lang je staan? En wat doe je dan, praten? Of staat hij echt alleen maar een beetje om je heen. Hoe smaakt het bier trouwens?
Gekkehuis hier baazenquote:
pics!quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:11 schreef Graseter het volgende:
Ik krijg een lapdance van bellatrix
Jermo welquote:
MC Jermo jongen. Ken je hem niet? hij heeft hier al een eigen topiQue allesquote:
Hij mag nog niet eens de veters strikken van MC Hammerquote:Op zaterdag 13 november 2010 23:21 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
MC Jermo jongen. Ken je hem niet? hij heeft hier al een eigen topiQue alles
Hey ronniequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |