abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88677323
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 18:47 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Ja, dat is dit: http://media.rtl.nl/media(...)tspraakrechtbank.pdf

Het is logisch dat gelet de privacy in deze wat cruciale gegevens zijn zwart gemaakt. :')
Zou logisch moeten zijn maar zij hebben het zonder zwarte balkjes gekregen van de vinder van de stukken. Maar gelukkig plaatsen ze dat niet op de site
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_88677436
op pagina 3 vd verhaal staat een heel verhaal waarom het juist in de krijgsmacht zo'n kwalijke zaak is, omdat het een leefgemeenschap is en het opvolgen van bevelen zo belangrijk is...
pi_88677469
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 18:51 schreef du_ke het volgende:

[..]

Zou logisch moeten zijn maar zij hebben het zonder zwarte balkjes gekregen van de vinder van de stukken. Maar gelukkig plaatsen ze dat niet op de site
Een slag om de arm dat Lucassen seks zou hebben gehad met 17-jarigen lijkt me dan ook gerechtvaardigd, in het licht van de aantijgingen van pedoseks en verkrachting. :')
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_88677593
quote:
Op zaterdag 13 november 2010 18:34 schreef du_ke het volgende:

[..]

Gezien de omstandigheden en schaal waarop dit voorkwam op die kazerne is het inderdaad totaal niet aannemelijk... Het ging ook niet om 1 meisje maar om meerdere meisjes en niet om 1 instructeur maar om meerdere instructeurs...
Defensie dus, ook heel toevallig.. >:)
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_88678567
Nu op rtl journaal een van de dames in kwestie, aan het woord.
There is a name for it:
We call them Poor"
  zaterdag 13 november 2010 @ 19:37:41 #31
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_88678763
RTL Nieuws heeft 1 van de 'slachtoffers' getraceerd en deze meldt dat het vrijwillig is gebeurd. Van verkrachting is dus géén spraken, alleen van ontucht.
pi_88678832
quote:
Op zaterdag 13 november 2010 19:37 schreef Holograph het volgende:
RTL Nieuws heeft 1 van de 'slachtoffers' getraceerd en deze meldt dat het vrijwillig is gebeurd. Van verkrachting is dus géén spraken, alleen van ontucht.
Dat was toch ook de uitspraak van de rechters toen der tijd?
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_88678914
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 19:37 schreef Holograph het volgende:
Waar hij dus terecht voor gestraft is.
Toch had hij kunnen weten dat hij dit hem zou achtervolgen en in zou halen. Er wordt op politici gelet en alles wordt uitgeplozen, dus het is niet slim van hem geweest om in de TK plaats te nemen.
  zaterdag 13 november 2010 @ 19:44:11 #34
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_88678944
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 19:43 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Waar hij dus terecht voor gestraft is.
Toch had hij kunnen weten dat hij dit hem zou achtervolgen en in zou halen. Er wordt op politici gelet en alles wordt uitgeplozen, dus het is niet slim van hem geweest om in de TK plaats te nemen.
Wilders valt ook absoluut iets aan te rekenen. Een verklaring omtrent gedrag was genoeg geweest.
pi_88679010
quote:
Op zaterdag 13 november 2010 19:44 schreef Holograph het volgende:

[..]

Wilders valt ook absoluut iets aan te rekenen. Een verklaring omtrent gedrag was genoeg geweest.
Denk dat iedere partij die zo snel groeide als de PVV, dit had kunnen overkomen.
Tis alleen gewoon erg zuur voor de PVV dat dit nou net een van de stokpaardjes was...
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_88679587
Het duurt allemaal wel erg lang.
pi_88679627
Ik doe slechts een vrolijk dansje

*O* *O* *O*
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_88679737
quote:
Op zaterdag 13 november 2010 20:04 schreef KoosVogels het volgende:
Ik doe slechts een vrolijk dansje

*O* *O* *O*
Waarom?

Dit is toch heel erg?
pi_88680326
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 20:07 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Waarom?

Dit is toch heel erg?
Wat? Problemen binnen de PVV? Nee, dat vind ik niet erg.

Of problemen die de beste man heeft veroorzaakt? Moet ik me voortaan in elk topic melden waarin een of andere klopmongool zich uitleeft?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_88680374
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 18:29 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Waarschijnlijk zo rond de datum dat Pasen en Pinksteren op 1 dag vallen...
En ik maar denken dat GW van het "klare wijn"type was! Teleurstellend (maar niet heus want dat GW met twee maten meet is toch wel duidelijk).
pi_88680980
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 20:03 schreef EchtGaaf het volgende:
Het duurt allemaal wel erg lang.
Ach, het wordt toch..

a) Lucassen geeft zijn zetel op en wordt achter de schermen buiten gewerkt of
b) Lucassen blijft zitten en blijft in de partij.

Als het iets anders wordt eet ik m'n schoen op.
pi_88681155
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 18:43 schreef Bastard het volgende:

En Jack is opgestapt omdat hij juist degene was die het normen en waarden idee, het gezin idee zo hoog in het vaandel heeft gezet voor de CDA.
Jack de Vries hield zich niet aan de gedragscode van Defensie, dat hoeft hij ook niet, maar het was ongeloofwaardig voor een staatssecretaris van Defensie, dat woog behoorlijk mee.

quote:
De militaire bonden achten de bewindsman vanwege zijn escapades ongeloofwaardig. Voorzitter Jean Debie van de VBM/ NOV. ‘De gedragscode van Defensie schrijft voor dat relaties op het werk moeten worden gemeld. Daaraan heeft De Vries zich zeker niet gehouden, dus kan hij ook niets meer van zijn medewerkers eisen.’.
http://www.elsevier.nl/we(...)affaire.htm?rss=true
pi_88681182
Wilders gaat de problemen relativeren denk ik . Ik verwacht dat L. gewoon blijft zitten :Y

Ik vrees dat het schoeneten wordt, Friek :P
pi_88681219
Als Lucassen een moslim was geweest, dan had Gekke Geert 'm al lang de partij politieke organisatie uitgetrapt.

O, nee, wacht...
pi_88681287
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 21:00 schreef Monidique het volgende:
Als Lucassen een moslim was geweest, dan had Gekke Geert 'm al lang de partij politieke organisatie uitgetrapt.

O, nee, wacht...
Als de coalitie (inclusief gedoogpartij) een meerderheid in de Kamer had van, pak hem beet, 80 zetels dan had Gekke Geert 'm al lang de partij politieke organisatie uitgetrapt.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_88681350
quote:
Op zaterdag 13 november 2010 21:03 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Als de coalitie (inclusief gedoogpartij) een meerderheid in de Kamer had van, pak hem beet, 80 zetels dan had Gekke Geert 'm al lang de partij politieke organisatie uitgetrapt.
Yep.
pi_88681361
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 20:59 schreef EchtGaaf het volgende:
Wilders gaat de problemen relativeren denk ik . Ik verwacht dat L. gewoon blijft zitten :Y

Ik vrees dat het schoeneten wordt, Friek :P
Juist niet. :P Ik denk ook Wilders gaat mikken op relativeren en een uitweg zoekt.
pi_88681366
Ik zou trouwens niet weten wat voor verschil het uitmaakt, praktisch gezien, als Groep Lucassen zou ontstaan. Hij stemt toch gewoon mee met de PVV, hij zal het kabinet niet laten vallen (de kans daarop acht ik sowieso al klein), dus geen probleem.
pi_88681411
quote:
Op zaterdag 13 november 2010 21:06 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Juist niet. :P Ik denk ook Wilders gaat mikken op relativeren en een uitweg zoekt.
Er zijn maar 3 opties, ik zie geen vierde. :)
pi_88681452
quote:
Op zaterdag 13 november 2010 21:06 schreef Monidique het volgende:
Ik zou trouwens niet weten wat voor verschil het uitmaakt, praktisch gezien, als Groep Lucassen zou ontstaan. Hij stemt toch gewoon mee met de PVV, hij zal het kabinet niet laten vallen (de kans daarop acht ik sowieso al klein), dus geen probleem.
Denk je echt dat zo'n stuk aangeschoten wild zich laat zien tijdens stemmingen? :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')