Zou logisch moeten zijn maar zij hebben het zonder zwarte balkjes gekregen van de vinder van de stukken. Maar gelukkig plaatsen ze dat niet op de sitequote:Op zaterdag 13 november 2010 18:47 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Ja, dat is dit: http://media.rtl.nl/media(...)tspraakrechtbank.pdf
Het is logisch dat gelet de privacy in deze wat cruciale gegevens zijn zwart gemaakt.
Een slag om de arm dat Lucassen seks zou hebben gehad met 17-jarigen lijkt me dan ook gerechtvaardigd, in het licht van de aantijgingen van pedoseks en verkrachting.quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:51 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zou logisch moeten zijn maar zij hebben het zonder zwarte balkjes gekregen van de vinder van de stukken. Maar gelukkig plaatsen ze dat niet op de site
Defensie dus, ook heel toevallig..quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:34 schreef du_ke het volgende:
[..]
Gezien de omstandigheden en schaal waarop dit voorkwam op die kazerne is het inderdaad totaal niet aannemelijk... Het ging ook niet om 1 meisje maar om meerdere meisjes en niet om 1 instructeur maar om meerdere instructeurs...
Dat was toch ook de uitspraak van de rechters toen der tijd?quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:37 schreef Holograph het volgende:
RTL Nieuws heeft 1 van de 'slachtoffers' getraceerd en deze meldt dat het vrijwillig is gebeurd. Van verkrachting is dus géén spraken, alleen van ontucht.
Waar hij dus terecht voor gestraft is.quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:37 schreef Holograph het volgende:
RTL Nieuws heeft 1 van de 'slachtoffers' getraceerd en deze meldt dat het vrijwillig is gebeurd. Van verkrachting is dus géén spraken, alleen van ontucht.
Wilders valt ook absoluut iets aan te rekenen. Een verklaring omtrent gedrag was genoeg geweest.quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Waar hij dus terecht voor gestraft is.
Toch had hij kunnen weten dat hij dit hem zou achtervolgen en in zou halen. Er wordt op politici gelet en alles wordt uitgeplozen, dus het is niet slim van hem geweest om in de TK plaats te nemen.
Denk dat iedere partij die zo snel groeide als de PVV, dit had kunnen overkomen.quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:44 schreef Holograph het volgende:
[..]
Wilders valt ook absoluut iets aan te rekenen. Een verklaring omtrent gedrag was genoeg geweest.
Waarom?quote:Op zaterdag 13 november 2010 20:04 schreef KoosVogels het volgende:
Ik doe slechts een vrolijk dansje
![]()
![]()
Wat? Problemen binnen de PVV? Nee, dat vind ik niet erg.quote:
En ik maar denken dat GW van het "klare wijn"type was! Teleurstellend (maar niet heus want dat GW met twee maten meet is toch wel duidelijk).quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:29 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zo rond de datum dat Pasen en Pinksteren op 1 dag vallen...
Ach, het wordt toch..quote:
Jack de Vries hield zich niet aan de gedragscode van Defensie, dat hoeft hij ook niet, maar het was ongeloofwaardig voor een staatssecretaris van Defensie, dat woog behoorlijk mee.quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:43 schreef Bastard het volgende:
En Jack is opgestapt omdat hij juist degene was die het normen en waarden idee, het gezin idee zo hoog in het vaandel heeft gezet voor de CDA.
http://www.elsevier.nl/we(...)affaire.htm?rss=truequote:De militaire bonden achten de bewindsman vanwege zijn escapades ongeloofwaardig. Voorzitter Jean Debie van de VBM/ NOV. ‘De gedragscode van Defensie schrijft voor dat relaties op het werk moeten worden gemeld. Daaraan heeft De Vries zich zeker niet gehouden, dus kan hij ook niets meer van zijn medewerkers eisen.’.
Als de coalitie (inclusief gedoogpartij) een meerderheid in de Kamer had van, pak hem beet, 80 zetels dan had Gekke Geert 'm al lang de partij politieke organisatie uitgetrapt.quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:00 schreef Monidique het volgende:
Als Lucassen een moslim was geweest, dan had Gekke Geert 'm al lang de partij politieke organisatie uitgetrapt.
O, nee, wacht...
Yep.quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:03 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Als de coalitie (inclusief gedoogpartij) een meerderheid in de Kamer had van, pak hem beet, 80 zetels dan had Gekke Geert 'm al lang de partij politieke organisatie uitgetrapt.
Juist niet.quote:Op zaterdag 13 november 2010 20:59 schreef EchtGaaf het volgende:
Wilders gaat de problemen relativeren denk ik . Ik verwacht dat L. gewoon blijft zitten
Ik vrees dat het schoeneten wordt, Friek
Er zijn maar 3 opties, ik zie geen vierde.quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:06 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Juist niet.Ik denk ook Wilders gaat mikken op relativeren en een uitweg zoekt.
Denk je echt dat zo'n stuk aangeschoten wild zich laat zien tijdens stemmingen?quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:06 schreef Monidique het volgende:
Ik zou trouwens niet weten wat voor verschil het uitmaakt, praktisch gezien, als Groep Lucassen zou ontstaan. Hij stemt toch gewoon mee met de PVV, hij zal het kabinet niet laten vallen (de kans daarop acht ik sowieso al klein), dus geen probleem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |