Volgens mij overdreef ik nergens... toch?quote:Op zondag 14 november 2010 20:18 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
zijn teneur is anti-Lucassen en anti-PVV.... net zoals de rest van Nederland..
je doet alsof het iets bijzonders en iets heel ergs is ..
ja natuurlijk.... overdrijven is nooit goed. ... kijk ook eens naar jezelf
Hoezo? Ik probeer alleen te helpen wat rotzooi op te ruimenquote:Op zondag 14 november 2010 20:41 schreef phpmystyle het volgende:
Remlof begint ongezonde apathische trekken te vertonen nu
Weet je die wethouder nog die zich liet pijpen in het fietsenhok door een vriendinnetje waarmee hij vreemd ging.quote:Op zondag 14 november 2010 20:43 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Nee. Ander soort problemen, want die zijn links. Hooguit een ban-de-bom demonstratie. Voor de rest zijn het heilige bonen.
Ik weet niet wat voor beeld jij hebt van Tokkies.quote:
ik dacht het ook niet..... maar dat was de klacht van Damian..quote:Op zondag 14 november 2010 20:44 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Volgens mij overdreef ik nergens... toch?
Ik kan me het gebagatelliseer wel herinneren, inderdaad. Maar je verlegt de focus en dat is jammer.quote:Op zondag 14 november 2010 20:45 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Weet je die wethouder nog die zich liet pijpen in het fietsenhok door een vriendinnetje waarmee hij vreemd ging.
Weet je de reacties ook nog..
Remlof, jij zit hele dagen achter de computer om de PVV belachelijk te maken, echt ik vraag me af als dit nog gezond is.quote:Op zondag 14 november 2010 20:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoezo? Ik probeer alleen te helpen wat rotzooi op te ruimen
Paar petjes op, wat allochtonen erbij, en dom kijken.quote:Op zondag 14 november 2010 20:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor beeld jij hebt van Tokkies.
Dat is nog altijd gezonder dan hele dagen achter de computer te zitten om de PVV en met name Wilders op te hemelen.quote:Op zondag 14 november 2010 20:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Remlof, jij zit hele dagen achter de computer om de PVV belachelijk te maken, echt ik vraag me af als dit nog gezond is.
Niet alleen dat. Ook de overdreven hysterische reacties en de zaken die zijn gepresenteerd die niet stroken met de feiten zoals ze bekend zijn.quote:Op zondag 14 november 2010 20:47 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
ik dacht het ook niet..... maar dat was de klacht van Damian..
die klacht is een open deur... zeker op een Fok
als je het generaliseert is het altijd raak..: " men in dit topic etc...."
ik speel de bal terug
Eh? Ik ben dit weekend nauwelijks online geweestquote:Op zondag 14 november 2010 20:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Remlof, jij zit hele dagen achter de computer om de PVV belachelijk te maken, echt ik vraag me af als dit nog gezond is.
Dat valt wel mee, ik ben ook wel eens flink kritisch. Daarbij ben ik niet zo rancuneus als rem.quote:Op zondag 14 november 2010 20:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat is nog altijd gezonder dan hele dagen achter de computer te zitten om de PVV en met name Wilders op te hemelen.
Het lijkt me allebei niet gezond eigenlijkquote:Op zondag 14 november 2010 20:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat is nog altijd gezonder dan hele dagen achter de computer te zitten om de PVV en met name Wilders op te hemelen.
Het was helemaal niets, dus dat kun je vervolgens niet bagatelliseren. Consentional sex.quote:Op zondag 14 november 2010 20:47 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Ik kan me het gebagatelliseer wel herinneren, inderdaad. Maar je verlegt de focus en dat is jammer.
Of iemand wel of geen Tokkie is, ligt vooral aan zijn of haar gedrag. Niet aan je etnische achergrond of het feit dat je een petjesdrager bent.quote:Op zondag 14 november 2010 20:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Paar petjes op, wat allochtonen erbij, en dom kijken.
Kritisch? In figuurlijke zin zit jij tot jij van hoofd tot knieen in Wilders' reet.quote:Op zondag 14 november 2010 20:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, ik ben ook wel eens flink kritisch. Daarbij ben ik niet zo rancuneus als rem.
Dit was een flauwe opmerking inderdaad, maar ik wilde alleen aangeven dat de meeste discussies hier langs geijkte patronen verlopen.quote:Op zondag 14 november 2010 20:51 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Het was helemaal niets, dus dat kun je vervolgens niet bagatelliseren. Consentional sex.
Wat ik vooral nog weet, was bijv. op een ander forum, dude die een topic opende dat die wethouder een gevaar was voor de staatsveiligheid en om die reden riep hij op tot ontslag van die wethouder..... Dat was wel de sterkste reactie die ik toen las.
Nou ja, en hier op FOK! was ook Leiden in last.
Volgens mij is hier niemand hysterisch. Alleen jij probeert je in allerlei bochten te wringen o.a. door wat je als je opponenten ziet een soort redeloos hysterisme aan te wrijven om hier nog een keurige draai aan te geven. Volgens mij heeft dat wat te maken met jouw politieke voorkeur.quote:Op zondag 14 november 2010 20:50 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Niet alleen dat. Ook de overdreven hysterische reacties en de zaken die zijn gepresenteerd die niet stroken met de feiten zoals ze bekend zijn.
Wrs omdat het consentional sex betrof, zou het niet?quote:Op zondag 14 november 2010 20:53 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Dit was een flauwe opmerking inderdaad, maar ik wilde alleen aangeven dat de meeste discussies hier langs geijkte patronen verlopen.
Over de kwestie die jij er nu bijhaalt lijkt het me, dat jij hier en daar geroepen hebt gevoeld de nodige nuances in die discussie aan te reiken.
In mijn optiek is het wel degelijk hysterisch om vanwege het extra cachet in deze kwestie te spreken in termen van verkrachting en pedofilie.quote:Op zondag 14 november 2010 20:55 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Volgens mij is hier niemand hysterisch. Alleen jij probeert je in allerlei bochten te wringen o.a. door wat je als je opponenten ziet een soort redeloos hysterisme aan te wrijven om hier nog een keurige draai aan te geven. Volgens mij heeft dat wat te maken met jouw politieke voorkeur.
En in deze kwestie zijn de nuances wat betreft dwang en minderjarig ook eenvoudigweg zo.quote:Op zondag 14 november 2010 20:56 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wrs omdat het consentional sex betrof, zou het niet?
Hahaquote:Op zondag 14 november 2010 20:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Kritisch? In figuurlijke zin zit jij tot jij van hoofd tot knieen in Wilders' reet.
Nee maar als die personen ipv een rood jasje een wit jasje hadden aan gehad dan worden het proleten geweest. Niet met 2 maten meten Koos!quote:Op zondag 14 november 2010 20:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Of iemand wel of geen Tokkie is, ligt vooral aan zijn of haar gedrag. Niet aan je etnische achergrond of het feit dat je een petjesdrager bent.
En ik weet niet of jij de aangewezen persoon bent om andere mensen af te rekenen op hun vermeende intelligentie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |