Dumbells tot 24 kilo? Ik ben net 4 maanden bezig en doe al 24kg BP met dumbells, dan moet je dus over een half jaar al een nieuwe gym kiezen.quote:Op donderdag 23 december 2010 01:31 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Bij de sportschool waar ik train is dat niet eens mogelijk. Je hebt dumbells tot 24kg en een losse stang met 15 kilo aan gewichten en een vaste stang waar je wel genoeg gewichten aan kunt hangen. Maar mis een losse stang, best veel oefeningen kan je nu niet uitvoeren wat jammer is. Gelukkig begin ik net waardoor ik met minimaal gewicht al veel resultaat boek
Heb je een voedingsschema?quote:Op donderdag 23 december 2010 11:45 schreef stoeltafel het volgende:
Goedkoop, er zijn weinig alternatieven hier en begon vrij rustig maar nu ik eenmaal train wil ik me meer op krachttraining richten. Maar zit hier net komende jaar nog goed.
Wat anders, heb afgelopen maand een keer fatburnerw gekocht bij de tuinen om het proces te versnellen alleen heb net nog nooit geslikt maar zal dit helpen?
Gewoon zo veul mogelijkquote:
Ik ken het specifieke product niet maar de beste tijd om dat te nemen is 1-1.5 uur na je fitness training.quote:Op donderdag 23 december 2010 12:26 schreef prinsrob het volgende:
Ik ben ook aardig fanatiek aan het fitnessen de laatste tijd, en heb een vraagje. Ik heb weight gainer gekocht bij De Tuinen om zo wat zwaarder te worden. Heeft dat nog toegevoegde waarde op gewoon veel eten? Of kun je net zo goed veel normaal voedsel eten? Wanneer is een goed moment om deze shake tot mij te nemen?
Een tweede vraag: ik heb gisteren voor het eerst geprobeerd te squatten, maar dan op een Smith machine omdat dit me wat veiliger leek. Is dit minder goed? Ik heb wel behoorlijk spierpijn in m'n benen
.
Sport er hier iemand op het sportcentrum van de UTwente?
Ik sluit elke training af met een paar sets rechte en schuine crunches.quote:Op donderdag 23 december 2010 00:59 schreef stoeltafel het volgende:
Oke bedankt, hou het schema van DaRakker aan, klinkt goed maar wanneer zou ik de buikspieren erbij pakken?
quote:Op donderdag 23 december 2010 12:47 schreef Agentperry het volgende:
Vrouwen die krachttraining doen, bah!
Nee zo ver wil/kan ik niet gaan. Train nu goed, rust goed en let redelijk op mijn voeding maar drink nog wel iedere week een biertje wat natuurlijk slecht is.quote:
Wat voor een indicatie geeft spierpijn dan aan?quote:Op donderdag 23 december 2010 12:45 schreef caroline88 het volgende:
You are very welcome. Spierpijn ja dat hoort er af en toe bij.
Overigens is het wel of niet hebben van spierpijn geen indicatie van wel of niet effectief trainen.
Of je spieren vinden dat je meer gevraagd hebt dan in de CAO was afgesprokenquote:Op donderdag 23 december 2010 12:56 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Wat voor een indicatie geeft spierpijn dan aan?
Blijf vooral dromen maar met je huidige aanpak zal dat beachboy lichaam niet gemanifesteerd worden.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:00 schreef Agentperry het volgende:
Ach ik doe het ook zonder voedingsschema, je gaat misschien minder snel vooruit maar zolang ik maar vooruit ga vind ik het prima. Bovendien ben ik student en wil ik mijn gemiddelde van 3 stapavonden in de week niet verlagen, bier is veel te lekker.
Ik ben dan ook geen eckte fitnessert, meer een mooiboy die een beachboy lichaam wil
Goed verwoord:) Ga ook niet thuis zitten omdat ik toevallig getraind heb. De middel weg dan maar.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:00 schreef Agentperry het volgende:
Ach ik doe het ook zonder voedingsschema, je gaat misschien minder snel vooruit maar zolang ik maar vooruit ga vind ik het prima. Bovendien ben ik student en wil ik mijn gemiddelde van 3 stapavonden in de week niet verlagen, bier is veel te lekker.
Ik ben dan ook geen eckte fitnessert, meer een mooiboy die een beachboy lichaam wil
Voedingssupplementen van De Tuinen vind ik over het algemeen beter en zijn in de aanbieding goedkoper dan bij andere reformwinkels, maar webshops als xxlnutrition, bodylab, body and fit shop en muscletotaal hebben betere producten voor een lagere prijs. Maar: als je beginner bent is het eerst zaak om goed te trainen en goed te eten. Als je gezond aan wil komen: eet dan 6 keer per dag veel gezond eten (gezond eten = weinig zout, weinig suikers, weinig transvetten en zo natuurlijk/ongeraffineerd mogelijk).quote:Op donderdag 23 december 2010 12:26 schreef prinsrob het volgende:
Ik ben ook aardig fanatiek aan het fitnessen de laatste tijd, en heb een vraagje. Ik heb weight gainer gekocht bij De Tuinen om zo wat zwaarder te worden. Heeft dat nog toegevoegde waarde op gewoon veel eten? Of kun je net zo goed veel normaal voedsel eten? Wanneer is een goed moment om deze shake tot mij te nemen?
Tsja: wat is goed? Ik heb zelf jarenlang gewoon los gesquat voordat ik het in een Smith probeerde: ik kon er niet aan wennen. Voor de rest is het antwoord dat Caroline88 gaf 100% correct.quote:Een tweede vraag: ik heb gisteren voor het eerst geprobeerd te squatten, maar dan op een Smith machine omdat dit me wat veiliger leek. Is dit minder goed? Ik heb wel behoorlijk spierpijn in m'n benen
.
Je komt er tenminste eerlijk voor uit; dat is bij newbie's in dit topic wel eens anders.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:00 schreef Agentperry het volgende:
Je hebt het niet begrepen, chef: krachttraining is een van de best manieren om in vorm te komen, zeker ook voor vrouwen.quote:Op donderdag 23 december 2010 12:47 schreef Agentperry het volgende:
Wat heeft dat ermee te maken?quote:
Gaan mensen hierover liegen dan? Dat ze zeggen, ik train extreem goed, liegen over de voeding enzo? Train ook lekker maar eten kan echt beter maar ja.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:15 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Je komt er tenminste eerlijk voor uit; dat is bij newbie's in dit topic wel eens anders.
[..]
Je hebt het niet begrepen, chef: krachttraining is een van de best manieren om in vorm te komen, zeker ook voor vrouwen.
[..]
Wat heeft dat ermee te maken?
Ach ik vind vrouwen die squaten of zoiets gewoon onaantrekkelijk, je kunt ook gewoon vet verbranden met iets vrouwelijks, zumba ofzo.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:15 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Je komt er tenminste eerlijk voor uit; dat is bij newbie's in dit topic wel eens anders.
[..]
Je hebt het niet begrepen, chef: krachttraining is een van de best manieren om in vorm te komen, zeker ook voor vrouwen.
[..]
Wat heeft dat ermee te maken?
Ik ben geen totale beginner en heb al regelmatig Whey besteld bij XXLnutrition, alleen nog nooit weight gainerquote:Op donderdag 23 december 2010 13:12 schreef CarbonC het volgende:
Voedingssupplementen van De Tuinen vind ik over het algemeen beter en zijn in de aanbieding goedkoper dan bij andere reformwinkels, maar webshops als xxlnutrition, bodylab, body and fit shop en muscletotaal hebben betere producten voor een lagere prijs. Maar: als je beginner bent is het eerst zaak om goed te trainen en goed te eten. Als je gezond aan wil komen: eet dan 6 keer per dag veel gezond eten (gezond eten = weinig zout, weinig suikers, weinig transvetten en zo natuurlijk/ongeraffineerd mogelijk).
Vooroordelen direct gevolgd door de reden waarom ik thuis train. Humor.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:20 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Tja thuis trainen, denk altijd als je echt iets wilt bereiken moet je naar de sportschool. Natuurlijk kan iemand alles thuis hebben liggen maar de mensen die ik ken zijn allemaal groot geworden in de sportschool en vaak met iemand.
Hoe is met de begeleiding bij jullie sportschool? Bij mij weten ze niks, en als ik iets vraag moet ik maar een pt inhuren voor 30e per uur
Kijk gewoon fijn de andere kant op.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:27 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Ach ik vind vrouwen die squaten of zoiets gewoon onaantrekkelijk, je kunt ook gewoon vet verbranden met iets vrouwelijks, zumba ofzo.
quote:Op donderdag 23 december 2010 13:36 schreef caroline88 het volgende:
[..]
Kijk gewoon fijn de andere kant op.
Ga toch echt niet mijn tijd lopen verdoen met suf gehuppel als ik resultaten kan boeken met deadlifts.
EDIT: En squats natuurlijk
Bankdrukken doe ik nooit in m'n eentje. Dan pak ik wel dumbells.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:35 schreef prinsrob het volgende:
[..]
Ik ben geen totale beginner en heb al regelmatig Whey besteld bij XXLnutrition, alleen nog nooit weight gainer. Ik had met mezelf afgesproken dat ik 86kg moest zijn voor het einde van het jaar, en aangezien ik nog een kilo aan moet komen leek het me handig even de eindsprint in te zetten met een weight shake
.
Ik was vanochtend de enige in de fitnessruimte (gebeurt regelmatig hier als je vroeg traint) en ging toch maar even proberen een pr te bankdrukken: 110kg x 8, lukte gelukkig net. Volgende keer 120 proberen
. Meer mensen die weleens een kritiek gewicht proberen zonder iem. die achter het bankje staat? Geen idee wat ik moet doen als het onverhoopt niet lukt, maar dat zien we dan wel weer
.
Die gaan hier maar tot 32kg. Ik zal eens vragen of ze zwaardere kunnen kopenquote:Op donderdag 23 december 2010 13:52 schreef fathank het volgende:
[..]
Bankdrukken doe ik nooit in m'n eentje. Dan pak ik wel dumbells.
Verschil tussen troep posten en expert zijnquote:Op donderdag 23 december 2010 14:05 schreef Agentperry het volgende:
Oh ik wist niet dat je expert moest zijn om in dit topic(nota bene op FOK) te mogen posten.
Zover ben ik nog niet. Bij ons gaan ze tot 36kg geloof ik.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:55 schreef prinsrob het volgende:
[..]
Die gaan hier maar tot 32kg. Ik zal eens vragen of ze zwaardere kunnen kopen. Ik train altijd in m'n eentje. Soms moet je dan wel een beetje voorzichtig zijn en kun je niet even kijken of je er misschien nog een rep uit kunt persen, maarja
.
Idd ik merk ook vrij snel vooruitgang, denk dat ik over een maand of 2-3 ook wel over de 30 zit.quote:Op donderdag 23 december 2010 15:21 schreef CarbonC het volgende:
Gym 1: tot 46kg
Gym 2: tot 38kg
En op het wellnesscenter op het werk is het net fors uitgebreid naar maar liefst 22kg(was eerst 15 kg
^2 )
Met dumbbell press ga je toch al snel over de 30kg heen; ik doe nu 10x40kg als 3e setje, na 10x34kg en 10x38kg) en ik ben echt geen massieve gorilla van 130kg met lage BF.
Die zien er vast nog heel netjes uitquote:
Weightgainer = berg snelle suikers = shitload aan vocht = 1kg erbij.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:35 schreef prinsrob het volgende:
[..]
Ik ben geen totale beginner en heb al regelmatig Whey besteld bij XXLnutrition, alleen nog nooit weight gainer. Ik had met mezelf afgesproken dat ik 86kg moest zijn voor het einde van het jaar, en aangezien ik nog een kilo aan moet komen leek het me handig even de eindsprint in te zetten met een weight shake
.
Dewattes?quote:Op donderdag 23 december 2010 19:10 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Weightgainer = berg snelle suikers = shitload aan vocht = 1kg erbij.
Tsja. Zet er dan gewoon 20iu slin /d bij, dan pak je ook nog een paar kg extra.
Niet elke kg is een goed kg.
Heb er een keer een laten vallenquote:Op donderdag 23 december 2010 16:19 schreef fathank het volgende:
[..]
Die zien er vast nog heel netjes uit.
Fixed.quote:Op donderdag 23 december 2010 12:47 schreef Agentperry het volgende:
Tijdje Hang Clean en Power Clean in mn schema gehad, vond het erg vet om te doen maar merkte er niet zoveel van.quote:Op vrijdag 24 december 2010 09:05 schreef Spartacus911 het volgende:
Verwerken jullie olympische (deel)oefeningen in jullie workout?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |