Dumbells tot 24 kilo? Ik ben net 4 maanden bezig en doe al 24kg BP met dumbells, dan moet je dus over een half jaar al een nieuwe gym kiezen.quote:Op donderdag 23 december 2010 01:31 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Bij de sportschool waar ik train is dat niet eens mogelijk. Je hebt dumbells tot 24kg en een losse stang met 15 kilo aan gewichten en een vaste stang waar je wel genoeg gewichten aan kunt hangen. Maar mis een losse stang, best veel oefeningen kan je nu niet uitvoeren wat jammer is. Gelukkig begin ik net waardoor ik met minimaal gewicht al veel resultaat boek
Heb je een voedingsschema?quote:Op donderdag 23 december 2010 11:45 schreef stoeltafel het volgende:
Goedkoop, er zijn weinig alternatieven hier en begon vrij rustig maar nu ik eenmaal train wil ik me meer op krachttraining richten. Maar zit hier net komende jaar nog goed.
Wat anders, heb afgelopen maand een keer fatburnerw gekocht bij de tuinen om het proces te versnellen alleen heb net nog nooit geslikt maar zal dit helpen?
Gewoon zo veul mogelijkquote:
Ik ken het specifieke product niet maar de beste tijd om dat te nemen is 1-1.5 uur na je fitness training.quote:Op donderdag 23 december 2010 12:26 schreef prinsrob het volgende:
Ik ben ook aardig fanatiek aan het fitnessen de laatste tijd, en heb een vraagje. Ik heb weight gainer gekocht bij De Tuinen om zo wat zwaarder te worden. Heeft dat nog toegevoegde waarde op gewoon veel eten? Of kun je net zo goed veel normaal voedsel eten? Wanneer is een goed moment om deze shake tot mij te nemen?
Een tweede vraag: ik heb gisteren voor het eerst geprobeerd te squatten, maar dan op een Smith machine omdat dit me wat veiliger leek. Is dit minder goed? Ik heb wel behoorlijk spierpijn in m'n benen
.
Sport er hier iemand op het sportcentrum van de UTwente?
Ik sluit elke training af met een paar sets rechte en schuine crunches.quote:Op donderdag 23 december 2010 00:59 schreef stoeltafel het volgende:
Oke bedankt, hou het schema van DaRakker aan, klinkt goed maar wanneer zou ik de buikspieren erbij pakken?
quote:Op donderdag 23 december 2010 12:47 schreef Agentperry het volgende:
Vrouwen die krachttraining doen, bah!
Nee zo ver wil/kan ik niet gaan. Train nu goed, rust goed en let redelijk op mijn voeding maar drink nog wel iedere week een biertje wat natuurlijk slecht is.quote:
Wat voor een indicatie geeft spierpijn dan aan?quote:Op donderdag 23 december 2010 12:45 schreef caroline88 het volgende:
You are very welcome. Spierpijn ja dat hoort er af en toe bij.
Overigens is het wel of niet hebben van spierpijn geen indicatie van wel of niet effectief trainen.
Of je spieren vinden dat je meer gevraagd hebt dan in de CAO was afgesprokenquote:Op donderdag 23 december 2010 12:56 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Wat voor een indicatie geeft spierpijn dan aan?
Blijf vooral dromen maar met je huidige aanpak zal dat beachboy lichaam niet gemanifesteerd worden.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:00 schreef Agentperry het volgende:
Ach ik doe het ook zonder voedingsschema, je gaat misschien minder snel vooruit maar zolang ik maar vooruit ga vind ik het prima. Bovendien ben ik student en wil ik mijn gemiddelde van 3 stapavonden in de week niet verlagen, bier is veel te lekker.
Ik ben dan ook geen eckte fitnessert, meer een mooiboy die een beachboy lichaam wil
Goed verwoord:) Ga ook niet thuis zitten omdat ik toevallig getraind heb. De middel weg dan maar.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:00 schreef Agentperry het volgende:
Ach ik doe het ook zonder voedingsschema, je gaat misschien minder snel vooruit maar zolang ik maar vooruit ga vind ik het prima. Bovendien ben ik student en wil ik mijn gemiddelde van 3 stapavonden in de week niet verlagen, bier is veel te lekker.
Ik ben dan ook geen eckte fitnessert, meer een mooiboy die een beachboy lichaam wil
Voedingssupplementen van De Tuinen vind ik over het algemeen beter en zijn in de aanbieding goedkoper dan bij andere reformwinkels, maar webshops als xxlnutrition, bodylab, body and fit shop en muscletotaal hebben betere producten voor een lagere prijs. Maar: als je beginner bent is het eerst zaak om goed te trainen en goed te eten. Als je gezond aan wil komen: eet dan 6 keer per dag veel gezond eten (gezond eten = weinig zout, weinig suikers, weinig transvetten en zo natuurlijk/ongeraffineerd mogelijk).quote:Op donderdag 23 december 2010 12:26 schreef prinsrob het volgende:
Ik ben ook aardig fanatiek aan het fitnessen de laatste tijd, en heb een vraagje. Ik heb weight gainer gekocht bij De Tuinen om zo wat zwaarder te worden. Heeft dat nog toegevoegde waarde op gewoon veel eten? Of kun je net zo goed veel normaal voedsel eten? Wanneer is een goed moment om deze shake tot mij te nemen?
Tsja: wat is goed? Ik heb zelf jarenlang gewoon los gesquat voordat ik het in een Smith probeerde: ik kon er niet aan wennen. Voor de rest is het antwoord dat Caroline88 gaf 100% correct.quote:Een tweede vraag: ik heb gisteren voor het eerst geprobeerd te squatten, maar dan op een Smith machine omdat dit me wat veiliger leek. Is dit minder goed? Ik heb wel behoorlijk spierpijn in m'n benen
.
Je komt er tenminste eerlijk voor uit; dat is bij newbie's in dit topic wel eens anders.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:00 schreef Agentperry het volgende:
Je hebt het niet begrepen, chef: krachttraining is een van de best manieren om in vorm te komen, zeker ook voor vrouwen.quote:Op donderdag 23 december 2010 12:47 schreef Agentperry het volgende:
Vrouwen die krachttraining doen, bah!
Wat heeft dat ermee te maken?quote:
Gaan mensen hierover liegen dan? Dat ze zeggen, ik train extreem goed, liegen over de voeding enzo? Train ook lekker maar eten kan echt beter maar ja.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:15 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Je komt er tenminste eerlijk voor uit; dat is bij newbie's in dit topic wel eens anders.
[..]
Je hebt het niet begrepen, chef: krachttraining is een van de best manieren om in vorm te komen, zeker ook voor vrouwen.
[..]
Wat heeft dat ermee te maken?
Ach ik vind vrouwen die squaten of zoiets gewoon onaantrekkelijk, je kunt ook gewoon vet verbranden met iets vrouwelijks, zumba ofzo.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:15 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Je komt er tenminste eerlijk voor uit; dat is bij newbie's in dit topic wel eens anders.
[..]
Je hebt het niet begrepen, chef: krachttraining is een van de best manieren om in vorm te komen, zeker ook voor vrouwen.
[..]
Wat heeft dat ermee te maken?
Ik ben geen totale beginner en heb al regelmatig Whey besteld bij XXLnutrition, alleen nog nooit weight gainerquote:Op donderdag 23 december 2010 13:12 schreef CarbonC het volgende:
Voedingssupplementen van De Tuinen vind ik over het algemeen beter en zijn in de aanbieding goedkoper dan bij andere reformwinkels, maar webshops als xxlnutrition, bodylab, body and fit shop en muscletotaal hebben betere producten voor een lagere prijs. Maar: als je beginner bent is het eerst zaak om goed te trainen en goed te eten. Als je gezond aan wil komen: eet dan 6 keer per dag veel gezond eten (gezond eten = weinig zout, weinig suikers, weinig transvetten en zo natuurlijk/ongeraffineerd mogelijk).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |