Derek Ogilviequote:Op vrijdag 19 november 2010 08:06 schreef tliciouz het volgende:
Derek ogilvie was gister op tv in Druten. Dat zie je niet in Arnhem hoor.
Dat heb ik met Stockholm, maar daar pak je niet zo even de trein naar toequote:Op vrijdag 19 november 2010 19:13 schreef GimmeGore het volgende:
Morgen weer eens naar Arnhem
(mijn vriend gaat me vast slaan, maar stiekem mis ik Arnhem toch wel een beetje)
Feestje van Eric Corton, met De Staat, Triggerfinger en Krachquote:
Ja, sta op de lijst als +1 van een vriendquote:
Ja ik!quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:02 schreef voodoolady het volgende:
Had ik toch weer een goed getimede vrije dag vandaag: utrecht cs helemaal plat. nog iemand gestrand?
En je houdt van Black Metalquote:Op zaterdag 20 november 2010 12:22 schreef RoW_0 het volgende:
Hallo folks, ik ga verhuizen. En jawohl van Doetinchem naar Arnhem. Ik ken nog helemaal niemand daar maar dat komt wel goedIk hoor dat er veel muziek-genoten in the move ofzo zitten
.
Ik ga 3 straten verderop wonen van tliciouz. :p
Welkom in Zuidquote:Op zaterdag 20 november 2010 12:22 schreef RoW_0 het volgende:
Hallo folks, ik ga verhuizen. En jawohl van Doetinchem naar Arnhem. Ik ken nog helemaal niemand daar maar dat komt wel goedIk hoor dat er veel muziek-genoten in the move ofzo zitten
.
Ah leuk! Welkom. Welke straat? Je bent makkelijk te herkennen aan je krullen!quote:Op zaterdag 20 november 2010 12:22 schreef RoW_0 het volgende:
.
Haha ja dat klopt, thanksquote:Op zaterdag 20 november 2010 13:38 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
En je houdt van Black Metal. Ik mag je nu al
Ja zal ik een keer doen, weet namelijk nog niet wat mijn huisnummer enzo is.quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:39 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Welkom in ZuidMeld je bij Remlof voor de Arnhem Map!
Thanks, haha ja dat kloptquote:Op zaterdag 20 november 2010 14:04 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ah leuk! Welkom. Welke straat? Je bent makkelijk te herkennen aan je krullen!
Ik ben er nog niet geweest, maar heb er wel veel over gehoord. Ik ga altijd naar de Engelenbak hier in Doetinchem. Misschien ben je er wel eens geweestquote:Op zaterdag 20 november 2010 14:06 schreef remlof het volgende:
Welkom RoW_0, ik heb je vast al wel eens gezien in The Move
Oh daar kijk ik precies op uit. Daar zijn ze inderdaad aan het bouwen, schiet al behoorlijk op!quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:51 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Haha ja dat klopt, thanksDat zie je niet vaak. Een Turk dat Black-metal luistert
.
[..]
Ja zal ik een keer doen, weet namelijk nog niet wat mijn huisnummer enzo is.Het is nieuwbouw.
[..]
Thanks, haha ja dat klopteehm Snoekstraat zie ik hier staan.
[..]
Ik ben er nog niet geweest, maar heb er wel veel over gehoord. Ik ga altijd naar de Engelenbak hier in Doetinchem. Misschien ben je er wel eens geweestmaar onze kroeghoeren gaan nu naar de move
En ik zal mijzelf binnenkort ff (beter) introduceren :p Maar eerst bierdrinken! Prettig weekend!
Huisnummer is niet per se nodig hoorquote:Op zaterdag 20 november 2010 14:51 schreef RoW_0 het volgende:
Ja zal ik een keer doen, weet namelijk nog niet wat mijn huisnummer enzo is.Het is nieuwbouw.
Omdat jullie niet leuk zijn.quote:Op zaterdag 20 november 2010 15:23 schreef donroyco het volgende:
Waarom zijn Bob en ik de buitenstaanders
Heyquote:
Ik weet van een man waar ik werk dat er wel een demonstratie tegen de pvv werd gehouden.quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:01 schreef Michhas het volgende:
Hey what the fuck is er bij mij voor de deur aan de hand dan? Hele plein bij het musissacrum staat vol, en in het park veel te harde muziek
Is er een demonstratie ofzo?
Tegen de btw-verhoging van cultuur.quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:01 schreef Michhas het volgende:
Hey what the fuck is er bij mij voor de deur aan de hand dan? Hele plein bij het musissacrum staat vol, en in het park veel te harde muziek
Is er een demonstratie ofzo?
Dat was het ja. Maar ook stiekem voor de pvv. Heb donderdag echt een mega discussie gehad met die man over wilders en zijn partij. Hij had al last van zijn hart ben benieuwd of hij het haalt vandaag.quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:47 schreef donroyco het volgende:
[..]
Tegen de btw-verhoging van cultuur.
http://p2000-online.net/gelderland-middenf.htmlquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:06 schreef Dwyn het volgende:
Volgens mij is er iets goed mis ergens als de brandweer uit Renkum hier naartoe komt.
Ja hey wtfquote:
Ik zag het netquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:15 schreef Omniej het volgende:
ARNHEM - In een woning aan de Van Spaenstraat in de Arnhemse wijk St. Marten woedt een grote uitslaande brand.
Volgens de brandweer is het een kraakpand. Er waren geen mensen aanwezig toen het vuur uitbrak.
Over de oorzaak is nog niets bekend.
http://www.omroepgelderla(...)akpand-in-Arnhem.htm
"De brand brak uit op zolder. De eigenaar van het pand heeft tegenover de brandweer verklaard dat er op zolder een hennepplantage stond."quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:02 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Het is boven de euro(p)nee.
Is dat wel een kraakpand?
De krakers daar zijn toch allemaal weggejaagd en die huizen zijn toch verkocht als kluswoningen?
[ afbeelding ]
Edit: waarom doet mijn foto het niet.![]()
Ik krijg met mijn krappe Suse (past precies) ook geen voorbeeldweergave voor elkaar, dus kon het ook niet checken.
Linkje dan maar: http://www.mobypicture.com/user/marketingfacts/view/8053670
Hmm, dat is natuurlijk wel een risico ja...quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:05 schreef remlof het volgende:
"De brand brak uit op zolder. De eigenaar van het pand heeft tegenover de brandweer verklaard dat er op zolder een hennepplantage stond."
Van wie niet? Ik heb het hele jaar rond kerstlichtjes om m'n spiegel hangenquote:Op zaterdag 20 november 2010 18:53 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik heb kerstlichtjes voor aan het balkon gekochtEn opgehangen, jammer dat het nog niet aan mag!
Nee, da's geen potje! 6 december, dan mag het! Binnen is iets anders, maar buiten kan het echt niet eerderquote:Op zaterdag 20 november 2010 18:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Van wie niet? Ik heb het hele jaar rond kerstlichtjes om m'n spiegel hangen
Die van ¤1 van de Blokker, met Kemakeur
Tsssk, 's avonds een vent, 's ochtends een ventquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:00 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee, er kwam een kater tevoorschijn.
Niet dusquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:29 schreef Adelante het volgende:
[..]
Tsssk, 's avonds een vent, 's ochtends een vent
bronquote:Intratuin bijna net zo druk als Efteling
De roltrappen naar de kerstafdeling van Intratuin.
DUIVEN - Intratuin in Duiven beleeft topdagen. De kerstafdeling van het groenwarenhuis is afgelopen week bezocht door 50.000 mensen. Met deze bezoekersaantallen is Intratuin voor deze week ongeveer net zo druk als de Efteling en iets drukker dan Ikea in Duiven.
Bedrijfsleider Gerard Niesink heeft geen verklaring voor de topdrukte. Het is elk jaar druk op de kerstafdeling, maar dat er ruim een maand voor Kerstmis al zoveel mensen op bezoek komen, heeft hij nog niet eerder meegemaakt.
Ja deze okkelnoot is ook gepakt en heeft gelukkig niemand het leven ontnomen. Heeft alleen flink wat belastingcenten gekost.. mag hopen dat ze elke cent op die harige paardelul verhalen.quote:Op zondag 21 november 2010 08:48 schreef Guppyfriend het volgende:
Zo'n spektakel was het vannacht ergens anders ook, alleen kostte dat dronken bestuurdersgeintje wel het leven van een 17jarige jongen...
Dronken automobilisten mogen ze van mij het rijbewijs afpakken
Ja, dat hoop ik ook!quote:Op zondag 21 november 2010 08:55 schreef De_Groentenboer het volgende:
[..]
Ja deze okkelnoot is ook gepakt en heeft gelukkig niemand het leven ontnomen. Heeft alleen flink wat belastingcenten gekost.. mag hopen dat ze elke cent op die harige paardelul verhalen.
Ik weet het. Volgend weekend weer een nieuwe poging.quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:29 schreef Adelante het volgende:
[..]
Tsssk, 's avonds een vent, 's ochtends een vent
Wat een rare vraag om te stellenquote:Op zondag 21 november 2010 09:58 schreef tliciouz het volgende:
Iemand trouwens een aquarium nodig? [TK] Elite aquarium 60x30, 54 liter.
Mannen en impulsieve aankopen.![]()
Ja hier wel meer als een.quote:Op zondag 21 november 2010 11:33 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik heb d'r nog zo een. Er zit nog één vis in
Hamster? Mag je toch beestjes? Wat leuk!quote:Op zondag 21 november 2010 11:46 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja hier wel meer als een.Ik moet er telkens voor zorgen terwijl ik het niet eens leuk vind. Dus aquarium er uit, en hamster er in.
Nou iets kleins mag wel. Als het maar geen last is voor de andere bewoners. En voor een konijn of groter is helaas geen ruimte. En heb mijn vriend nu over kunnen halen. Dus ik hoop dat ik deze week dat aquarium nog er uit kan doen en dan pak ik meteen de bus naar de jumper.quote:Op zondag 21 november 2010 12:45 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Hamster? Mag je toch beestjes? Wat leuk!
Nee da's Eindhoven, wij zijn beschaafderquote:
Zomg, in hoeveel jaar tijd?quote:Op zondag 21 november 2010 13:26 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Heul niet. Dit word hamster nummer 9.
Dan gaan ze dus iets minder dan twee jaar mee bij jou?quote:Op zondag 21 november 2010 13:39 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Mijn eerste kreeg ik toen ik 4 was.
Met kerst verdwijnen ze in de hoofdmaaltijd.quote:Op zondag 21 november 2010 13:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan gaan ze dus iets minder dan twee jaar mee bij jou?
Kijk ook eens in een asiel, daar willen ook nog wel eens hamsters zittenquote:Op zondag 21 november 2010 12:48 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nou iets kleins mag wel. Als het maar geen last is voor de andere bewoners. En voor een konijn of groter is helaas geen ruimte. En heb mijn vriend nu over kunnen halen. Dus ik hoop dat ik deze week dat aquarium nog er uit kan doen en dan pak ik meteen de bus naar de jumper.Alleen weet ik niet of ze daar het soort hamster hebben dat ik wil.
Beetje karig lijkt me, da's genoeg vlees voor één amusequote:Op zondag 21 november 2010 13:44 schreef donroyco het volgende:
[..]
Met kerst verdwijnen ze in de hoofdmaaltijd.
quote:Op zondag 21 november 2010 14:59 schreef Quickie_Butt het volgende:
Neem een Angorahamster! Altijd de bom
M'n zusje had er ooit zo één. Gek beestje was dat!quote:Op zondag 21 november 2010 14:59 schreef Quickie_Butt het volgende:
Neem een Angorahamster! Altijd de bom
Hamsters worden maar 1,5 tot 2 jaar. En sommige werden ziek.quote:Op zondag 21 november 2010 13:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan gaan ze dus iets minder dan twee jaar mee bij jou?
Dat is misschien ook een idee ja! Maar die 2 uit dat asiel zijn van die grote hamsters die vind ik eng.quote:Op zondag 21 november 2010 14:12 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Kijk ook eens in een asiel, daar willen ook nog wel eens hamsters zitten
Het asiel waar onze konijntjes vandaan komen heeft bijvoorbeeld twee hamsters zitten. Eéntje staat er in het zonnetje, http://www.asielgoofy.nl/zonnetje.php en samen staan ze bij de cavia's, omdat ze normaal gezien geen hamsters hebben.
Nu is dat in Oldenzaal, dus misschien niet handig, maar hier in de buurt zitten misschien ook wel hamsters in het asiel
quote:Op zondag 21 november 2010 16:26 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat is misschien ook een idee ja! Maar die 2 uit dat asiel zijn van die grote hamsters die vind ik eng.
Hahaha, misschien hebben ze in asiels dichter in de buurt wel kleine hamstersquote:Op zondag 21 november 2010 16:26 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat is misschien ook een idee ja! Maar die 2 uit dat asiel zijn van die grote hamsters die vind ik eng.
Echt hoor, die beesten hebben een uiterlijk van ik vreet je levend op.quote:
Jij weet dit vast wel, ik heb hele leuke kooien gezien, maar de tralieafstand is 1cm. Is dat niet te groot?quote:Op zondag 21 november 2010 18:00 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Hahaha, misschien hebben ze in asiels dichter in de buurt wel kleine hamsters
Ik zou voor kleiner dan 1cm gaan, als het mogelijk is. Zeker dwerghamsters zijn meester ontsnappers, en bovendien klein en soepel. 1cm redden de meesten wel. Ik zou het zekere voor het onzekere nemen. Oh, en horizontale tralies zijn ook goed, kunnen ze lekker klimmen.quote:Op zondag 21 november 2010 18:06 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jij weet dit vast wel, ik heb hele leuke kooien gezien, maar de tralieafstand is 1cm. Is dat niet te groot?
Toen ik klein was is mijn dwerghamster uit zijn kooi ontsnaptquote:Op zondag 21 november 2010 20:40 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik zou voor kleiner dan 1cm gaan, als het mogelijk is. Zeker dwerghamsters zijn meester ontsnappers, en bovendien klein en soepel. 1cm redden de meesten wel. Ik zou het zekere voor het onzekere nemen. Oh, en horizontale tralies zijn ook goed, kunnen ze lekker klimmen.
Ja daar ben ik dus ook al bang voor, maar zie maar weinig leuke kooien van minder dan 1cm.quote:Op zondag 21 november 2010 20:40 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik zou voor kleiner dan 1cm gaan, als het mogelijk is. Zeker dwerghamsters zijn meester ontsnappers, en bovendien klein en soepel. 1cm redden de meesten wel. Ik zou het zekere voor het onzekere nemen. Oh, en horizontale tralies zijn ook goed, kunnen ze lekker klimmen.
Wat een lieve naam!quote:Op zondag 21 november 2010 20:54 schreef Michhas het volgende:
[..]
Toen ik klein was is mijn dwerghamster uit zijn kooi ontsnaptHij kon percies door dat stukje waar je de kooi dichtklikt
En hij heette Pringles
Huize Pluisquote:Op maandag 22 november 2010 12:54 schreef Guppyfriend het volgende:
Huize Pluis
Ede
Tel: 06-11062421
E-mail: jenni@huizepluis.nl
www.huizepluis.nl
Stichting Klein Geluk
Bellefleur 43
6671 DS Zetten
Tel: 06-55981115
E-mail: m.waard@planet.nl
http://www.stichtingkleingeluk.nl
Lieve naam hèquote:
quote:Dode vrouw gevonden in Arnhem
Uitgegeven: 22 november 2010 09:20
Laatst gewijzigd: 22 november 2010 13:14
ARNHEM - In de Badhuisstraat in Arnhem is maandagochtend een dode vrouw aangetroffen. De politie gaat uit van een misdrijf, aldus een woordvoerder. Het slachtoffer werd op straat gevonden.
Dode vrouw in Arnhem Fotoserie
Een voorbijganger waarschuwde even na acht uur 's ochtends de politie. Het lichaam lag op een parkeerplaats. De omgeving is afgezet voor onderzoek.
Over de doodsoorzaak kan de politie nog niets zeggen.
Ze zal wel slecht gepijpt hebben.quote:Op maandag 22 november 2010 13:29 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Lieve naam hè
Trouwens, nog een berichtje van nu.nl over onze stad:
[..]
quote:Op maandag 22 november 2010 13:33 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ze zal wel slecht gepijpt hebben.
quote:Op maandag 22 november 2010 13:33 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ze zal wel slecht gepijpt hebben.
Deze luie donder ligt dikwijls op de hete kachelquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:36 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Foto van de coole kat graag!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |