Ja, dat hoop ik ook!quote:Op zondag 21 november 2010 08:55 schreef De_Groentenboer het volgende:
[..]
Ja deze okkelnoot is ook gepakt en heeft gelukkig niemand het leven ontnomen. Heeft alleen flink wat belastingcenten gekost.. mag hopen dat ze elke cent op die harige paardelul verhalen.
Ik weet het. Volgend weekend weer een nieuwe poging.quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:29 schreef Adelante het volgende:
[..]
Tsssk, 's avonds een vent, 's ochtends een vent
Wat een rare vraag om te stellenquote:Op zondag 21 november 2010 09:58 schreef tliciouz het volgende:
Iemand trouwens een aquarium nodig? [TK] Elite aquarium 60x30, 54 liter.
Mannen en impulsieve aankopen.![]()
Ja hier wel meer als een.quote:Op zondag 21 november 2010 11:33 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik heb d'r nog zo een. Er zit nog één vis in
Hamster? Mag je toch beestjes? Wat leuk!quote:Op zondag 21 november 2010 11:46 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja hier wel meer als een.Ik moet er telkens voor zorgen terwijl ik het niet eens leuk vind. Dus aquarium er uit, en hamster er in.
Nou iets kleins mag wel. Als het maar geen last is voor de andere bewoners. En voor een konijn of groter is helaas geen ruimte. En heb mijn vriend nu over kunnen halen. Dus ik hoop dat ik deze week dat aquarium nog er uit kan doen en dan pak ik meteen de bus naar de jumper.quote:Op zondag 21 november 2010 12:45 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Hamster? Mag je toch beestjes? Wat leuk!
Nee da's Eindhoven, wij zijn beschaafderquote:
Zomg, in hoeveel jaar tijd?quote:Op zondag 21 november 2010 13:26 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Heul niet. Dit word hamster nummer 9.
Dan gaan ze dus iets minder dan twee jaar mee bij jou?quote:Op zondag 21 november 2010 13:39 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Mijn eerste kreeg ik toen ik 4 was.
Met kerst verdwijnen ze in de hoofdmaaltijd.quote:Op zondag 21 november 2010 13:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan gaan ze dus iets minder dan twee jaar mee bij jou?
Kijk ook eens in een asiel, daar willen ook nog wel eens hamsters zittenquote:Op zondag 21 november 2010 12:48 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nou iets kleins mag wel. Als het maar geen last is voor de andere bewoners. En voor een konijn of groter is helaas geen ruimte. En heb mijn vriend nu over kunnen halen. Dus ik hoop dat ik deze week dat aquarium nog er uit kan doen en dan pak ik meteen de bus naar de jumper.Alleen weet ik niet of ze daar het soort hamster hebben dat ik wil.
Beetje karig lijkt me, da's genoeg vlees voor één amusequote:Op zondag 21 november 2010 13:44 schreef donroyco het volgende:
[..]
Met kerst verdwijnen ze in de hoofdmaaltijd.
quote:Op zondag 21 november 2010 14:59 schreef Quickie_Butt het volgende:
Neem een Angorahamster! Altijd de bom
M'n zusje had er ooit zo één. Gek beestje was dat!quote:Op zondag 21 november 2010 14:59 schreef Quickie_Butt het volgende:
Neem een Angorahamster! Altijd de bom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |