En dat vertel je mij niet?quote:Op donderdag 18 november 2010 19:26 schreef _Loki het volgende:
Ze belde me 2 of 3 dagen geleden dat ik fijn monsters af mag wegen in de drukke periodes, in ieder geval in de avond en de kerstvakantievoor m'n eerste dag bellen ze nog.
Niet groot denk ik. Dat is monstervoorbereiding, daar zetten ze meestal geen kleine meisjes neer. Maar er is een kans dat bij drukte mensen inspringen op de minder leuke posities. Waarschijnlijk kom je gewoon beneden te zetten, bij die grote beeldschermen.quote:Op donderdag 18 november 2010 19:31 schreef _Loki het volgende:
hahahaIk hoop echt dat ik die fout niet ga maken.
Is er trouwens ook een kans dat ik tussen die oude mannen in de vermaal-hal kom te staan?;( Ik dácht van niet, hij zei er niets over iig, maar ik twijfelde.
De Party Animals toeren nog toch?quote:Op donderdag 18 november 2010 20:23 schreef tliciouz het volgende:
Komen er ook nog optredens van artiesten uit mijn tijd?
Stond een grote foto in de Gelderlander, het staat er al twee weken afgeladen vol op de parkeerplaatsquote:Op donderdag 18 november 2010 20:25 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee naar de kerstshow in het tuincentrum.
quote:Op donderdag 18 november 2010 20:43 schreef Adelante het volgende:
[..]
De Party Animals toeren nog toch?
Wij zijn geweest, was erg goed! Hij maakte er een groot feest van. Maar om 23.00 uur hebben we het voor gezien gehouden, omdat de oppas ook weer naar huis moet... Geen idee of hij langer doorgegaan is. Er gingen ook geruchten over een after party in de Melkweg waar hij nog heen wilde.quote:Op donderdag 18 november 2010 15:45 schreef remlof het volgende:
Wie gaat er naar Prince trouwens vanavond?
Omdat ik dat eng vind als ik in zo'n party zit.quote:Op donderdag 18 november 2010 22:54 schreef Michhas het volgende:
Tlic wanneer gaan we samen BO doen?
En wanneer ga je eens praten in de mic
Ik voorzag hetquote:Op vrijdag 19 november 2010 08:06 schreef tliciouz het volgende:
Derek ogilvie was gister op tv in Druten. Dat zie je niet in Arnhem hoor.
quote:
quote:guests only
quote:Het feest is exclusief toegankelijk voor de followers van Eric Corton
Nee dus.quote:Helaas is de gastenlijst inmiddels vol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |