Hamsters worden maar 1,5 tot 2 jaar. En sommige werden ziek.quote:Op zondag 21 november 2010 13:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan gaan ze dus iets minder dan twee jaar mee bij jou?
Dat is misschien ook een idee ja! Maar die 2 uit dat asiel zijn van die grote hamsters die vind ik eng.quote:Op zondag 21 november 2010 14:12 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Kijk ook eens in een asiel, daar willen ook nog wel eens hamsters zitten
Het asiel waar onze konijntjes vandaan komen heeft bijvoorbeeld twee hamsters zitten. Eéntje staat er in het zonnetje, http://www.asielgoofy.nl/zonnetje.php en samen staan ze bij de cavia's, omdat ze normaal gezien geen hamsters hebben.
Nu is dat in Oldenzaal, dus misschien niet handig, maar hier in de buurt zitten misschien ook wel hamsters in het asiel
quote:Op zondag 21 november 2010 16:26 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat is misschien ook een idee ja! Maar die 2 uit dat asiel zijn van die grote hamsters die vind ik eng.
Hahaha, misschien hebben ze in asiels dichter in de buurt wel kleine hamstersquote:Op zondag 21 november 2010 16:26 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat is misschien ook een idee ja! Maar die 2 uit dat asiel zijn van die grote hamsters die vind ik eng.
Echt hoor, die beesten hebben een uiterlijk van ik vreet je levend op.quote:
Jij weet dit vast wel, ik heb hele leuke kooien gezien, maar de tralieafstand is 1cm. Is dat niet te groot?quote:Op zondag 21 november 2010 18:00 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Hahaha, misschien hebben ze in asiels dichter in de buurt wel kleine hamsters
Ik zou voor kleiner dan 1cm gaan, als het mogelijk is. Zeker dwerghamsters zijn meester ontsnappers, en bovendien klein en soepel. 1cm redden de meesten wel. Ik zou het zekere voor het onzekere nemen. Oh, en horizontale tralies zijn ook goed, kunnen ze lekker klimmen.quote:Op zondag 21 november 2010 18:06 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jij weet dit vast wel, ik heb hele leuke kooien gezien, maar de tralieafstand is 1cm. Is dat niet te groot?
Toen ik klein was is mijn dwerghamster uit zijn kooi ontsnaptquote:Op zondag 21 november 2010 20:40 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik zou voor kleiner dan 1cm gaan, als het mogelijk is. Zeker dwerghamsters zijn meester ontsnappers, en bovendien klein en soepel. 1cm redden de meesten wel. Ik zou het zekere voor het onzekere nemen. Oh, en horizontale tralies zijn ook goed, kunnen ze lekker klimmen.
Ja daar ben ik dus ook al bang voor, maar zie maar weinig leuke kooien van minder dan 1cm.quote:Op zondag 21 november 2010 20:40 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik zou voor kleiner dan 1cm gaan, als het mogelijk is. Zeker dwerghamsters zijn meester ontsnappers, en bovendien klein en soepel. 1cm redden de meesten wel. Ik zou het zekere voor het onzekere nemen. Oh, en horizontale tralies zijn ook goed, kunnen ze lekker klimmen.
Wat een lieve naam!quote:Op zondag 21 november 2010 20:54 schreef Michhas het volgende:
[..]
Toen ik klein was is mijn dwerghamster uit zijn kooi ontsnaptHij kon percies door dat stukje waar je de kooi dichtklikt
En hij heette Pringles
Huize Pluisquote:Op maandag 22 november 2010 12:54 schreef Guppyfriend het volgende:
Huize Pluis
Ede
Tel: 06-11062421
E-mail: jenni@huizepluis.nl
www.huizepluis.nl
Stichting Klein Geluk
Bellefleur 43
6671 DS Zetten
Tel: 06-55981115
E-mail: m.waard@planet.nl
http://www.stichtingkleingeluk.nl
Lieve naam hèquote:
quote:Dode vrouw gevonden in Arnhem
Uitgegeven: 22 november 2010 09:20
Laatst gewijzigd: 22 november 2010 13:14
ARNHEM - In de Badhuisstraat in Arnhem is maandagochtend een dode vrouw aangetroffen. De politie gaat uit van een misdrijf, aldus een woordvoerder. Het slachtoffer werd op straat gevonden.
Dode vrouw in Arnhem Fotoserie
Een voorbijganger waarschuwde even na acht uur 's ochtends de politie. Het lichaam lag op een parkeerplaats. De omgeving is afgezet voor onderzoek.
Over de doodsoorzaak kan de politie nog niets zeggen.
Ze zal wel slecht gepijpt hebben.quote:Op maandag 22 november 2010 13:29 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Lieve naam hè
Trouwens, nog een berichtje van nu.nl over onze stad:
[..]
quote:Op maandag 22 november 2010 13:33 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ze zal wel slecht gepijpt hebben.
quote:Op maandag 22 november 2010 13:33 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ze zal wel slecht gepijpt hebben.
Deze luie donder ligt dikwijls op de hete kachelquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:36 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Foto van de coole kat graag!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |