Geen DQ IX?quote:Op zondag 27 februari 2011 12:18 schreef Laniboekje het volgende:
Ik moet nog aan beide DQ's beginnen...
Ja, maar veel Nintendo games zijn vaak op de woensdag ervoor al te koopquote:
Bij de Wii lagen de releasedata van de EA titels een week voor de releasedatum van de hardware zelf in de winkelquote:Op woensdag 2 maart 2011 15:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat was met Wii ook, maar zodra er ééntje gaat gaan ze meestal allemaal... Ik ben die donderdag twee keer naar de stad gefietst
Misschien spelen als de droogte-na-launch toeslaat op 3DSquote:Pokémon is still one of the most bewilderingly detailed RPGs out there, with complex stat buffs and dual-types and move interactions that could make your head spin but the single-player game doesn't challenge you to understand it all fully. Perhaps that's a good thing. People can and do lose their lives to this stuff.
In many respects, Pokémon Black and White is a work of tremendous, surprising bravery. It rescues the increasingly convoluted Pokémon series from itself, disentangling those beautiful core mechanics from the complex tendrils of 15 years of iterations and polishing them to a new shine. Its connectivity is exceptional, it's mind-blowingly huge, and for the first time, it's beautifully presented.
Of course there's a lot that's the same. Of course there is. But with a great many small and well-placed innovations, a vivacious, inventive new cast and the biggest cosmetic makeover the series has ever seen, Pokémon Black and White makes it all feel new again. It reminds you what there was to love about Pokémon in the first place and perhaps we all needed reminding.
9/10
Je zegt het zelf al: Canada.quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:53 schreef Aether het volgende:
Heb Dragon Quest VI uit Canada gehaald en het viel me op dat in deze versie zowel Engels als Frans gekozen kan worden. Is dit voor het eerst (in een RPG)?
Heb heel wat spellen uit Canada. Handleidingen in twee talen is normaal maar tekst in het spel in het Frans had ik nog nooit gezien.quote:
Nichtjes van 8?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:06 schreef msnk het volgende:
Laura's passie. En mensen vinden dat eerste stukje niet zo leuk hier trouwens.
Schijnt daar te moeten door één of andere rare mediawet, een Franse taaloptie is verplicht.quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:02 schreef Aether het volgende:
[..]
Heb heel wat spellen uit Canada. Handleidingen in twee talen is normaal maar tekst in het spel in het Frans had ik nog nooit gezien.
We zijn een week verder en ik zit nu alweer 21 uur in Golden Sun... Beetje veel gespeeld deze week...quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:29 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik heb ook zo lang gewacht maar natuurlijk wel meteen gaan spelen. Ik speel echter alleen maar op de NDS als ik een keer een luie dag heb of een verloren uurtje ergens, komt niet zo vaak voor. Nu ben ik 12 uur op weg in Golden Sun.... Niet zo episch als de vorige delen zoals ik die mij herinner maar desalniettemin best vermakelijk.
Man, ik heb een paar spellen uit de kast getrokken die ik ooit nog eens uit wil spelen of uberhaupt aan wil beginnen... Het zijn er slechts; 15.![]()
Jezus wat irritant lezen als je zoveel moet doorklikkenquote:Op zondag 6 maart 2011 11:25 schreef Aether het volgende:
Departing Salute: A Memorial to the Best of Nintendo DS
A tribute to Nintendo's first touch-screen handheld
Daar zit ik nu ook vastquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:15 schreef Laniboekje het volgende:
Ugh, die eindbaas van Golden Sun is k.u.t.
Argh! Heb er hoofdpijn van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |