quote:Nintendo Brings Dragon Quest VI to North America
Dragon Quest VI: Realms of Revelation
This morning, Nintendo brought a long-awaited announcement to English-speaking RPGamers. The company is bringing Dragon Quest VI: Realms of Revelation (known as Realms of Reverie in Japan) to North America on February 14, 2011.
Dragon Quest VI is appearing in North America for the first time with this Nintendo DS release, which features upgraded graphics that look similar to those in Dragon Quest IX. It also features an extensive class system and a party of characters with their own personalities, unlike the player-generated party in IX.
quote:Is The Nintendo DSi Dead?
Is The Nintendo DSi Dead? First released in Japan in Fall 2008, the Nintendo DSi brought a new era to Nintendo's handheld gaming with a low-res camera. That era, it seems, is apparently finished.
According to a Japanese retail source, the Nintendo DSi seems to be out of production. The available DSi consoles are apparently only those currently in inventory, and there are supposedly areas where it is sold out.
However, the DSiXL (or DSiLL as it's called in Japan) still seems to be in production.
With the Nintendo 3DS coming out shortly, Nintendo might want to avoid consumer confusion between the similarly-sized 3DS and the DSi.
If this is true, don't look for Nintendo to cease support for DSiXL just yet. The console still fills a gap by offering the DSi experience, but on larger scale.
quote:Pokémon Will Teach You To Type, Or You Will Die Trying (Or Typing!)
Remember that mysterious Pokémon game from last year's Tokyo Game Show, the one that was for the DS but would include a proper keyboard? It's out in April in Japan. And still makes absolutely no sense.
It's called Pokémon Typing, and is intended to serve as a touch-typing aid for kids, get them clacking away on their keyboards without having to look up the screen all the time. To this end, the game will include a Bluetooth keyboard which can sync with a DS, allowing kids to prop their tiny-screened handhelds up and get really good at hurting their eyes straining at a small screen.
Why they didn't just release this for the Wii, for which there is already a keyboard peripheral and a screen large enough to accommodate this kind of business, is anyone's guess.
On the bright side, the keyboard lacks any kind of Pokémon branding and is a simple Bluetooth peripheral, so if you don't feel like using it on a DS you can use it on an iPad, PS3 or laptop instead.
Wat is binnenkort? Maar het zal wel in prijs dalen ja, zoals altijdquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:20 schreef Skonk het volgende:
Kan ik binnenkort een prijsdaling voor de DSi verwachten omdat de 3DS er aan komt, of is dat ijdele hoop?
Binnen een maand?quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:17 schreef msnk het volgende:
[..]
Wat is binnenkort? Maar het zal wel in prijs dalen ja, zoals altijd
Day One! Naja, het hangt een beetje af van hoe snel VGP verzendtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door Laniboekje op 26-02-2011 16:21:26 ]
quote:
Ziet er op zich wel heel interessant uit.quote:Op maandag 7 februari 2011 20:33 schreef Aether het volgende:
Iemand nog van plan Radiant Historia te halen?
Ik heb ook zo lang gewacht maar natuurlijk wel meteen gaan spelen. Ik speel echter alleen maar op de NDS als ik een keer een luie dag heb of een verloren uurtje ergens, komt niet zo vaak voor. Nu ben ik 12 uur op weg in Golden Sun.... Niet zo episch als de vorige delen zoals ik die mij herinner maar desalniettemin best vermakelijk.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:25 schreef msnk het volgende:
Ik heb welgeteld zes(!) jaar gewacht totdat er een nieuwe Golden Sun zou komen, dikke hype alles.
Is die er eindelijk, heb ik het te druk met mijn X360 en PS3 backlogsLaat staan mijn NDS spellen
Heb het spel dan ook nog niet eens aangeraakt
Laatste DS-game? Ga je helemaal over op 3DS hierna?quote:Op zondag 27 februari 2011 00:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb DQ VI vandaag binnen gekregen. Zodra ik Layton 3 uit heb ga ik daar aan beginnen! Kan niet wachten![]()
Laatste DS-game die ik koop en WAT voor een
Yup, mijn DS ga ik weer netjes inpakken. Misschien dat ik wel nog FFIII ga spelen een keer (enige DS backlog-game die ik heb) maar 3DS wordt het helemaal dit jaarquote:Op zondag 27 februari 2011 09:26 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Laatste DS-game? Ga je helemaal over op 3DS hierna?
Ben ook bezig met Layton 3, wat vind jij ervan?
Wow, nog maar een backlog-game?! Hulde Roy!quote:Op zondag 27 februari 2011 11:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Yup, mijn DS ga ik weer netjes inpakken. Misschien dat ik wel nog FFIII ga spelen een keer (enige DS backlog-game die ik heb) maar 3DS wordt het helemaal dit jaar
Layton 3 is weer leuk, net als de twee voorgaande delen, maar hier zitten toch wel een aantal foutjes in. Weet niet of dat door de Nederlandse vertaling komt, het is wel zonde. Grootste fout was dat schilderij waarop 'iets niet klopt' en de kaartspeler zou moeten zijn die zijn kaarten verkeerd opgestoken heeft. Dat zie je niet als je linkshandig bent omdat je ze dan altijd zo opsteekt
Geen DQ IX?quote:Op zondag 27 februari 2011 12:18 schreef Laniboekje het volgende:
Ik moet nog aan beide DQ's beginnen...
Ja, maar veel Nintendo games zijn vaak op de woensdag ervoor al te koopquote:
Bij de Wii lagen de releasedata van de EA titels een week voor de releasedatum van de hardware zelf in de winkelquote:Op woensdag 2 maart 2011 15:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat was met Wii ook, maar zodra er ééntje gaat gaan ze meestal allemaal... Ik ben die donderdag twee keer naar de stad gefietst
Misschien spelen als de droogte-na-launch toeslaat op 3DSquote:Pokémon is still one of the most bewilderingly detailed RPGs out there, with complex stat buffs and dual-types and move interactions that could make your head spin but the single-player game doesn't challenge you to understand it all fully. Perhaps that's a good thing. People can and do lose their lives to this stuff.
In many respects, Pokémon Black and White is a work of tremendous, surprising bravery. It rescues the increasingly convoluted Pokémon series from itself, disentangling those beautiful core mechanics from the complex tendrils of 15 years of iterations and polishing them to a new shine. Its connectivity is exceptional, it's mind-blowingly huge, and for the first time, it's beautifully presented.
Of course there's a lot that's the same. Of course there is. But with a great many small and well-placed innovations, a vivacious, inventive new cast and the biggest cosmetic makeover the series has ever seen, Pokémon Black and White makes it all feel new again. It reminds you what there was to love about Pokémon in the first place and perhaps we all needed reminding.
9/10
Je zegt het zelf al: Canada.quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:53 schreef Aether het volgende:
Heb Dragon Quest VI uit Canada gehaald en het viel me op dat in deze versie zowel Engels als Frans gekozen kan worden. Is dit voor het eerst (in een RPG)?
Heb heel wat spellen uit Canada. Handleidingen in twee talen is normaal maar tekst in het spel in het Frans had ik nog nooit gezien.quote:
Nichtjes van 8?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:06 schreef msnk het volgende:
Laura's passie. En mensen vinden dat eerste stukje niet zo leuk hier trouwens.
Schijnt daar te moeten door één of andere rare mediawet, een Franse taaloptie is verplicht.quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:02 schreef Aether het volgende:
[..]
Heb heel wat spellen uit Canada. Handleidingen in twee talen is normaal maar tekst in het spel in het Frans had ik nog nooit gezien.
We zijn een week verder en ik zit nu alweer 21 uur in Golden Sun... Beetje veel gespeeld deze week...quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:29 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik heb ook zo lang gewacht maar natuurlijk wel meteen gaan spelen. Ik speel echter alleen maar op de NDS als ik een keer een luie dag heb of een verloren uurtje ergens, komt niet zo vaak voor. Nu ben ik 12 uur op weg in Golden Sun.... Niet zo episch als de vorige delen zoals ik die mij herinner maar desalniettemin best vermakelijk.
Man, ik heb een paar spellen uit de kast getrokken die ik ooit nog eens uit wil spelen of uberhaupt aan wil beginnen... Het zijn er slechts; 15.![]()
Jezus wat irritant lezen als je zoveel moet doorklikkenquote:Op zondag 6 maart 2011 11:25 schreef Aether het volgende:
Departing Salute: A Memorial to the Best of Nintendo DS
A tribute to Nintendo's first touch-screen handheld
Daar zit ik nu ook vastquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:15 schreef Laniboekje het volgende:
Ugh, die eindbaas van Golden Sun is k.u.t.
Argh! Heb er hoofdpijn van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |