Dat laatste denk ik ook.quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:24 schreef damian5700 het volgende:
[..]
In de praktische uitwerking mogelijk in het scenario dat Lucassen weigert zijn zetel op te geven en het is laakbaar dat de selectie zo amateuristisch is.
Ik denk overigens dat Wilders hier enorm van baalt en dat hij is voorgelogen.
Jawel dat wel, maar ik heb me rot gezocht, ik weet niet waarop ik op moet reageren...quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik heb je er ook niet een paar keer aan herinnerd ofzo...
"behaalde resultaten uit het verleden zijn geen garantie voor de toekomst " (Belegging product slogan)quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:18 schreef Bolkesteijn het volgende:
op het moment van stemmen zijn niet alle toekomstige acties in de komende 4 jaar bekend bij de kiezer. Er kan dus eigenlijk nooit een goede afweging gemaakt worden in het stemhokje.
Mmm, net zo slecht in zoeken als sommige andere mensen dus...quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:28 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jawel dat wel, maar ik heb me rot gezocht, ik weet niet waarop ik op moet reageren....
Ik aan Frits Westerquote:Op zaterdag 13 november 2010 02:28 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik moet trouwens iedere keer aan Pierre Wind denken als ik die foto zie.
Nu je het zegt.quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:28 schreef Bolkesteijn het volgende:
Frits Westerquote:Op zaterdag 13 november 2010 02:28 schreef Bolkesteijn het volgende:
Daarover heb ik reeds mijn opvattingen geventileerd.quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:26 schreef Ryan3 het volgende:
Deel 6 alweer van dit grote snel vollopende topic. Het vervolg op :
Kamerlid Eric Lucassen van PVV bedreigde buurtgenoten - deel 6
Dat laatste denk ik ook.
Echter nou ja dit soort mensen kun je verwachten bij een partij als PVV of LPF dus, denk ik.
Nee, serieus, dacht dat ik alles had afgewerkt...quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mmm, net zo slecht in zoeken als sommige andere mensen dus...
We hadden het ook niet over partijen, maar over personen.quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:28 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
"behaalde resultaten uit het verleden zijn geen garantie voor de toekomst " (Belegging product slogan)
Met de politiek is dat vaak WEL zo ( gaat niet op voor de pvv want : ) immers kijk OM via bijv. www.politix.nl als je zelf een slecht geheugen hebt of doorgaans geen politiek volgt.
Nu is elk excuus zwak, in 2010, internet bezitters, kijk gewoon naar de partij die IRL net zo stemde als jij (het meest) gedaan zou hebben.
Nou serieus niet dus.. En de :"herinneringen"hadden een aanwijzing mogen zijnquote:Op zaterdag 13 november 2010 02:30 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, serieus, dacht dat ik alles had afgewerkt....
Ik ook.quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:30 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Daarover heb ik reeds mijn opvattingen geventileerd.
Volgens mij hebben ze wat in mijn bier gedaan.quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nou serieus niet dus.. En de :"herinneringen"hadden een aanwijzing mogen zijn
Tunnelvisie afdoen aub. Lucassen is gezien de omstandigheden een spil in het hele regeer/gedoog gebeuren. De 'screentest' van de pvv blijkt ontoereikende, de stemmer stemt in hoofdzaak op wilders / de pvv en hij , lucassen, kwam daarop in de 2e kamer.quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:30 schreef Arglist het volgende:
We hadden het ook niet over partijen, maar over personen.
Dat vind ik dus juist ook het foute aan deze zaak. Het leeftijdsverschil niet echt.quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:32 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik ook.
Maar het is nog ernstiger dan het zich vanmiddag deed aanzien wmb.
Die meiden waren niet flieft op de look-a-like van Pierre Wind, nee, ze gingen van bil om op de opleiding te blijven.
Dat is toch erg laakbaar, vind je niet.
Ik zie een GLinkser dat niet zo gauw doen.
Nee, want ik zeg nu echt iets HEEL anders dan 10 posts geledenquote:Op zaterdag 13 november 2010 02:33 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze wat in mijn bier gedaan.
Ik snap je nu echt niet.
Eh, moet ik hier op reageren?quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
Aaaaaahjhh, verliefd... Was ik dat maar weer eens (wederzijds natuurlijk)..."*DROOMT*
Get your drift.quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, want ik zeg nu echt iets HEEL anders dan 10 posts geleden
Ja, daar hadden wij het beide dus over...... had dan wat moeite genomen om 't te lezen.quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:34 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Tunnelvisie afdoen aub. Lucassen is gezien de omstandigheden een spil in het hele regeer/gedoog gebeuren. De 'screentest' van de pvv blijkt ontoereikende, de stemmer stemt in hoofdzaak op wilders / de pvv en hij , lucassen, kwam daarop in de 2e kamer.
Bolkesteijn zal het wel snappen die heeft het volgens mij ook over het systeem an sich.
* Zet nu ook maar haar aluhoedje op dan*quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:34 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Tunnelvisie afdoen aub. Lucassen is gezien de omstandigheden een spil in het hele regeer/gedoog gebeuren. De 'screentest' van de pvv blijkt ontoereikende, de stemmer stemt in hoofdzaak op wilders / de pvv en hij , lucassen, kwam daarop in de 2e kamer.
Bolkesteijn zal het wel snappen die heeft het volgens mij ook over het systeem an sich.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |