Ik wil een hoofdletter-*O* smiley doen. Net als Kunst met de hoofdletter K of Pret met de hoofdletter P.quote:
Hebbie al een slokje op?quote:
quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja maar dat meisje was ook echt een jongen.
Oquote:
quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:28 schreef Cee het volgende:
80.000 euro voor het huwelijk en nog niet eens een fatsoenlijke make-up homo in kunnen huren.
Ik zag van de week (voor bonje met de buren) ook een klein stukje, enge tieten inderdaad. En Ome Willem kan eigenlijk ook helemaal niet acteren zeg.quote:
quote:
80.000 euro voor het huwelijk en nog niet eens een fatsoenlijke make-up homo in kunnen huren.
Oh ja Natas zekerquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zag van de week (voor bonje met de buren) ook een klein stukje, enge tieten inderdaad. En Ome Willem kan eigenlijk ook helemaal niet acteren zeg.
Verslag in details graagquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
Nee ga volgende week de boel proeven
Ja die ook inderdaad, maar ik zag een stukje van GTST met diezelfde bruid. En volgens mij had Ome Willem iemand vermoord.quote:
Raffakwella mag ook meequote:
Haha, will doquote:
devoisofhalland dat kam!quote:
Ik lust ook wel een puntjequote:Op vrijdag 19 november 2010 20:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
Vind je... ik heb wel trek in taart
Maid, scrall je wel mee op je tutspet?quote:
Ik waip me het ongans op m'n supersjieke semsung tutsj!quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maid, scrall je wel mee op je tutspet?
Van die Jennifer-geluidjes waar ik niet tegen kan.quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:34 schreef Karina het volgende:
Dat haphap is zo irritant, hoor ik ELKE ochtend in de auto.
Met je tenen?quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:33 schreef Karina het volgende:
Ik kan weer amper typen, nagels zijn weer te lang.
Als we dat zouden kunnen hequote:Op vrijdag 19 november 2010 20:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat zou wel handig zijn, kan ik helemaal makkelijk eten, drinken en typen gelijkertijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |