SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:14 schreef iBenny het volgende:
De volgorde van optredens vanavondtnxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
De opening doorrrrrrrrrr....En in de resultSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De opening doorrrrrrrrrr....Nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De opening doorrrrrrrrrr....Hoi PietjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Halfquote:
eyquote:
Jooopiquote:
Kane, nou ik ben er niet echt weg vanquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
ey, luister je ook naar de publiekopwarmer?
Nee, ik bedoel echt de publieksopwarmer, de dude die nu aan 't raaskakelen is (ze zijn al live in de redroom, zie site).quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Kane, nou ik ben er niet echt weg van
quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:20 schreef Cee het volgende:
Weet je wat zo raar is, als ze het over de eerste jaren van GTST hebben, hebben ze het er voornamelijk over dat Arnie en Peter zo slecht acteerden en hoe amateuristisch het allemaal was.
D'r is wat dat betreft in 20 jaar niks veranderd.
Oooooo, nee ik kijk half mee op tv, maar ze zijn hier zo leukquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel echt de publieksopwarmer, de dude die nu aan 't raaskakelen is (ze zijn al live in de redroom, zie site).
Raffaelaquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:22 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik ben ineens voor Shary-Ann. Bart
![]()
Anne
Primaquote:
Ik word niet goed van Ome Willemquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:24 schreef Cee het volgende:
Ik zit zo raar met m'n benen, dat ik morgen volgens mij schuin ga lopen.
Oh jee Ome Willem wordt niet goed.
Ze is te lui geweest om fotootjes in te laden, lui wicht.quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:23 schreef Joooo-pi het volgende:
Weinig contacten in de telefoon voor gigi
Ja, niet gek he, zo gezellig is het er niet (nou ja soms welquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Prima, je bent weg bij ons
! * snik Met jou?
Waar heb je het allemaal overquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:25 schreef Cee het volgende:
Wat een plofkop heeft Rick met z'n Motor gekregen!En Cruella de Ville staat er ook!
quote:
Hoofdletter?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |