Het is een gavequote:Op vrijdag 12 november 2010 21:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij doet heel goed je best ja
Vandaar ook een verkapt naamtopique voor jouquote:
Ik ga mn best doenquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
@ huppel: draag je me dan naar de douche?
quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vandaar ook een verkapt naamtopique voor jou
Moeten wij onze relatie niet weer eens consumeren? Volgens mij is er alweer een kwartaal voorbijquote:
Oh, mooiquote:
nog een dame die mij liefdevol begroetquote:
Time flies when you're having fun.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:37 schreef MissMSX het volgende:
Moeten wij onze relatie niet weer eens consumeren? Volgens mij is er alweer een kwartaal voorbij
Ik ben liefquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:39 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
nog een dame die mij liefdevol begroet![]()
![]()
![]()
weekje rust, volgende week zaterdag de tweede sessie, dus dan begint het weer van voor af aanquote:
Ah, heeft er iig nog een van ons fun gehadquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Time flies when you're having fun.
quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:40 schreef dawg het volgende:
[..]
weekje rust, volgende week zaterdag de tweede sessie, dus dan begint het weer van voor af aan
maar het is het waard![]()
Dat mag ik toch hopenquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:40 schreef dawg het volgende:
[..]
weekje rust, volgende week zaterdag de tweede sessie, dus dan begint het weer van voor af aan
maar het is het waard![]()
Serieus? Ik kan dat echt niet hoorquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:40 schreef Huppelmuts het volgende:
Disaster movie is echt te erg voor woorden. Zo erg dat je wel moet blijven kijken eigenlijk
ofcquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat mag ik toch hopenEn foto maken he!
Mjah zit me al de hele film af te vragen welke dope die schrijvers op hadden.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Serieus? Ik kan dat echt niet hoor
welke datum was dat? en dag?quote:
Aaahw *knuffel geeftquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah zit me al de hele film af te vragen welke dope die schrijvers op hadden.
Dat wil ik ook namelijk
volgende week zaterdag, de 20e dus. om 11.00uquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
welke datum was dat? en dag?
nee, dan kan ik niet want ik heb die aaf een tof feestquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:43 schreef dawg het volgende:
[..]
volgende week zaterdag, de 20e dus. om 11.00u
voor het callcenter gekozen dacht ik.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:44 schreef PeuRac het volgende:
iemand enig idee hoe Yuki's gesprek ging vandaag?
geen uitsluitsel, geloof dat ze voor dat andere gekozen hadquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:44 schreef PeuRac het volgende:
iemand enig idee hoe Yuki's gesprek ging vandaag?
too bad.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, dan kan ik niet want ik heb die aaf een tof feest
jupquote:
of kunnen kwijlen op archibaldquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
jup
dan had ik stavros op zn kloten kunnen geven
aahquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:44 schreef Under_Score het volgende:
[..]
voor het callcenter gekozen dacht ik.
Ja, maar dat haarquote:
je hebt een relatie?quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:46 schreef PeuRac het volgende:
Ik mag niet naar een kont kijken of met pakjes sigaretten gooien![]()
[..]
aah
nopequote:
ik deed niksquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:47 schreef dawg het volgende:
[..]
ik zag het van achter in die hoek nog, jongedame.
Wil je niet van die enge woorden roepenquote:
ik vroeg me al wie gek genoeg was om iets met jou te beginnenquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wil je niet van die enge woorden roepen
Ja, ik snap ook niet waarom ik nog niet onder de douche staquote:
ga dan eens!!quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, ik snap ook niet waarom ik nog niet onder de douche sta
Zekerquote:
Ja maar er is zoveel goede muziek op youtubequote:
Dat kan ook na het douchenquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja maar er is zoveel goede muziek op youtube
Daaromquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik vroeg me al wie gek genoeg was om iets met jou te beginnen
ja, maar euhm.. euhm.. ik ehmm.. Tis zover lopenquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat kan ook na het douchen
En dat staat los van fok
een oor afsnijden?quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:50 schreef MissMSX het volgende:
Ik ben volledig inspiratieloos. Help! wat moet ik eens gaan doen?
dat geloof ik. is een relaxe shop vind ikquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Zeker
En ik had genoeg te bekijken in de tijd dat ik me daar zat te vervelen
Douchen, leuke kleding aan doen en de dansvloer onveilig makenquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:50 schreef MissMSX het volgende:
ja, dat scharrelen snap ik ook nietquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daarom![]()
Scharrel oke, maar voor een relatie spoort ik te weinig
Hups gaanquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, maar euhm.. euhm.. ik ehmm.. Tis zover lopen
wel 4 meter ofzo
Teveel moeite, heb ik niet, kan ik niet.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Douchen, leuke kleding aan doen en de dansvloer onveilig maken
doppen met air? de kat vervelen? je dildo's poetsen? dvdtje kijken? you name it.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:50 schreef MissMSX het volgende:
Wat luister je dan?quote:
maar in 'mijn' shop zit je tenminste naast degene die geinkt wordtquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:51 schreef dawg het volgende:
[..]
dat geloof ik. is een relaxe shop vind ik
Hups, hoor je het? Je moet gaanquote:
M'n dildo's poetsen.... hmmmm...quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:51 schreef dawg het volgende:
[..]
doppen met air? de kat vervelen? je dildo's poetsen? dvdtje kijken? you name it.
tja, ik heb al gereserveerd he, voor 1 sessie van je sleeve.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maar in 'mijn' shop zit je tenminste naast degene die geinkt wordt
Doe eens luisteren naar mij! en niet rare associaties maken!quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Hups, hoor je het? Je moet gaan
jaja chefquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:53 schreef dawg het volgende:
[..]
tja, ik heb al gereserveerd he, voor 1 sessie van je sleeve.
7 dagen langquote:
quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Doe eens luisteren naar mij! en niet rare associaties maken!
Mams?quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
sorry mams
na dit nummer oke?
Ooh niet zo moeilijk, gewoon wanhopig vrouwen versieren en dan zeggen dat je niet toe bent aan een relatiequote:Op vrijdag 12 november 2010 21:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, dat scharrelen snap ik ook niet
quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Teveel moeite, heb ik niet, kan ik niet.
Ik voel me lekker toch niet aangesprokenquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Hups, hoor je het? Je moet gaan
Ik heb air omgekocht. De dildo's zullen moeten wachtenquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:51 schreef dawg het volgende:
[..]
doppen met air? de kat vervelen? je dildo's poetsen? dvdtje kijken? you name it.
En terecht!quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik voel me lekker toch niet aangesproken
Ik ben dan ook geen standaardvrouwquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ooh niet zo moeilijk, gewoon wanhopig vrouwen versieren en dan zeggen dat je niet toe bent aan een relatie![]()
[..]
van douchen krijg je energie, elke vrouw beweert dat en dat laatste ook. *schopt*
omgekocht? wat slecht.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb air omgekocht. De dildo's zullen moeten wachten
Tsja... na zoveel jaar relatie...quote:
nu al?!quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Tsja... na zoveel jaar relatie...
5-year itchquote:
It's gonequote:
Ik zal aan air vragen of hij dat wil doenquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:57 schreef dawg het volgende:
[..]
als je jeuk hebt moet je krabben. zeggen ze tegen mij ook.
Oke Oke.. ik ga al ik ga alquote:
Dat zei ik gisterenquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:57 schreef dawg het volgende:
[..]
als je jeuk hebt moet je krabben. zeggen ze tegen mij ook.
Absoluut geen gangstah rap maar uhm deze isquote:
Wat voor een weer is t bij jou nu dan?quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:00 schreef Barbusse het volgende:
Na mijn pizzaga ik op een terras
zitten
Je onderrug bedoel je?quote:
Nagels in je rugquote:
Een milde 21 gradenquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat voor een weer is t bij jou nu dan?
niet zo mijn ding, sorry.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Absoluut geen gangstah rap maar uhm deze is![]()
Goed naar de tekst luisteren
quote:
Da's nice jaquote:
Wel jammer als je de volgende dag lastig kan zitten en de hele dag in de auto zitquote:
quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Da's nice ja
Ik houd sowieso wel van ruw op bepaalde momenten
is dat je boerinnenkant?quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Da's nice ja
Ik houd sowieso wel van ruw op bepaalde momenten
Pure schijn, m'n bestequote:Op vrijdag 12 november 2010 22:04 schreef dawg het volgende:
[..]
is dat je boerinnenkant?prinsessen zijn volgens mij veel softer en braver.
Ach, als je nacht daarvoor de hele nacht bereden bent....quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wel jammer als je de volgende dag lastig kan zitten en de hele dag in de auto zit
wrrrrrrrauwwwwwwwquote:
Dan is het wel weer acceptabel jaquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ach, als je nacht daarvoor de hele nacht bereden bent....
quote:
Het stormdequote:Op vrijdag 12 november 2010 22:06 schreef dawg het volgende:
[..]
ja, je zei ook dat je hierheen kwam. ik heb niks gezien.
quote:
Niet aanstellen!!quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wel jammer als je de volgende dag lastig kan zitten en de hele dag in de auto zit
Die tekst man die tekstquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:02 schreef dawg het volgende:
[..]
niet zo mijn ding, sorry.
qua tekst vind ik deze goed. leuk verhaaltje gewoon.
Jaquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:10 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Volgende week deel 2 toch? Ga je die ook kijken?
The Voice of Holland is wel grappig om te kijken.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:09 schreef missbehavin het volgende:
En waarom is er weer niks op tv?
i know. cypress heeft vaak goede teksten. ook vaak leuke verhaaltjes gewoon.quote:
Haha goed bezig, nu we het toch over films hebben, ik kan niet wachten tot die nieuwe Harry Potter film.quote:
De tweets over #tvoh zijn al grappig genoegquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:10 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
The Voice of Holland is wel grappig om te kijken.
Ik ga naar de nachtpremière dinsdagquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:11 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Haha goed bezig, nu we het toch over films hebben, ik kan niet wachten tot die nieuwe Harry Potter film.
quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:10 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
The Voice of Holland is wel grappig om te kijken.
Oh goed bezig! Mijn vriendenkring is niet zo Harry Potter fan achtig dus dat is jammer, maar ik heb één iemand zover gekregen maar die moet wachten tot zijn loon er is.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga naar de nachtpremière dinsdag
Begrijpelijk hoor, meestal zijn de voorrondes het grappigst.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee ik trek dat soort programma's niet
Oh okequote:Op vrijdag 12 november 2010 22:12 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Oh goed bezig! Mijn vriendenkring is niet zo Harry Potter fan achtig dus dat is jammer, maar ik heb één iemand zover gekregen maar die moet wachten tot zijn loon er is.
quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:12 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Begrijpelijk hoor, meestal zijn de voorrondes het grappigst.
Goed voor elkaar dan! Maar ik heb meer het gevoel dat mensen zich ervoor schamen dat ze HP leuk vinden.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh okeJammer. Mijn vrienden hebben er ook niks mee, maar gelukkig is pa ook fan, dus we gaan samen. Hij betaalt
Welkom thuis dan maar! En hoe was uw dag?quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:14 schreef Gasol het volgende:
Hallo lieftallige singlesik ben ook weer thuis
quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:14 schreef Gasol het volgende:
ik heb er nog nooit een gezien of gelezen.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:14 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Goed voor elkaar dan! Maar ik heb meer het gevoel dat mensen zich ervoor schamen dat ze HP leuk vinden.Want je hoort hoe populair het is maar er zijn vrij weinig die er openlijk over praten dat ze het leuk vinden.
Mijn dag was goed tot zeer goedquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:14 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Welkom thuis dan maar! En hoe was uw dag?
quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee ik trek dat soort programma's niet
Mocht je tijd hebben dan zijn de boeken echte aanraders. En dan vooral de engelse versie. Maar Nederlands is ook goed hoor.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:14 schreef dawg het volgende:
[..]
ik heb er nog nooit een gezien of gelezen.
Ieder z'n ding. Ik kom er gewoon voor uit, ik heb zelfs een HP pyjamaquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:14 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Goed voor elkaar dan! Maar ik heb meer het gevoel dat mensen zich ervoor schamen dat ze HP leuk vinden.Want je hoort hoe populair het is maar er zijn vrij weinig die er openlijk over praten dat ze het leuk vinden.
Uitstekend! Anderhalve week vrij van school, en net even 2 uurtjes vakkenvullen bij de AH.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:15 schreef Gasol het volgende:
[..]
Mijn dag was goed tot zeer goed
Hoe maakt u het vandaag?
Hiquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:14 schreef Gasol het volgende:
ik heb alleen nog maar cheape slechtequote:
quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nu kan ik tenminste slapen vanavond.
Ik kom er ook gewoon vooruit. De films worden steeds vetter en de boeken zijn gewoon gaaf om te lezen.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ieder z'n ding. Ik kom er gewoon voor uit, ik heb zelfs een HP pyjama
quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ieder z'n ding. Ik kom er gewoon voor uit, ik heb zelfs een HP pyjama
Je mag hier even langskomen voor een slokje merlotquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:16 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik heb alleen nog maar cheape slechte
Hij is zo lelijk als de nacht, maar zit zo lekkerquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:17 schreef dawg het volgende:
[..]
pyjama's, die heb ik al lang niet meer gedragen
Vind ik ookquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:17 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ik kom er ook gewoon vooruit. De films worden steeds vetter en de boeken zijn gewoon gaaf om te lezen.
Daarom moet je hem ook 's avonds dragen!quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij is zo lelijk als de nacht, maar zit zo lekker
ik ook niet, heel af en toe als ik niet thuis slaap neem ik iets van n joggingbroek en n hemdje ofzo mee, maar normaal slaap ik nakendquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:17 schreef dawg het volgende:
[..]
pyjama's, die heb ik al lang niet meer gedragen
jij bent te verquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:17 schreef Gasol het volgende:
[..]
Je mag hier even langskomen voor een slokje merlot
En dan alsnog in alleen een string naast MissB eindigenquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:18 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik ook niet, heel af en toe als ik niet thuis slaap neem ik iets van n joggingbroek en n hemdje ofzo mee, maar normaal slaap ik nakend
Ik slaap ook niet in pyjama, maar voor ik naar bed ga en dus gewoon bankhang? Heerlijkquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:18 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik ook niet, heel af en toe als ik niet thuis slaap neem ik iets van n joggingbroek en n hemdje ofzo mee, maar normaal slaap ik nakend
dikke kansquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dan alsnog in alleen een string naast MissB eindigen
dat doe ik in mijn pluizige badjasquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik slaap ook niet in pyjama, maar voor ik naar bed ga en dus gewoon bankhang? Heerlijk
quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:19 schreef Gasol het volgende:
[..]
maar anderhalf uur met de trein, uurtje als je de HSL neemt
Beter dan Groningen toch?
Good pointquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:20 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja maar morgen die uitvaart enzo... dus kan niet
Konten moet je ook niet naar kijken maar in knijpen.. en sigaretten behoor je te rokenquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:46 schreef PeuRac het volgende:
Ik mag niet naar een kont kijken of met pakjes sigaretten gooien![]()
[..]
aah
quote:
Dat deed ik welquote:
stel je jouw kont beschikbaar?quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:21 schreef Evie het volgende:
[..]
Konten moet je ook niet naar kijken maar in knijpen.. en sigaretten behoor je te rokenheiligschennis!
ik ben ook totaal niet preuts ofzo, en als ik me prima voel bij iemand vind ik dat echt npquote:
Same here.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:23 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik ben ook totaal niet preuts ofzo, en als ik me prima voel bij iemand vind ik dat echt np
Oh, hier hetzelfdequote:Op vrijdag 12 november 2010 22:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Same here.
En ik zo'n hekel aan BH's dat als ik me echt ergens op mn gemak voel trek ik die al heel snel uit
quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:16 schreef Gasol het volgende:
[..]
voor MissB
Nog sjans gehad met jonge blaadjes vandaag?
ik tel niet meequote:
Fijn is dat hequote:
quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dan alsnog in alleen een string naast MissB eindigen
Ahhh *knuf*quote:
Zo jong ben je nu ook weer niet liefjequote:
Ja, ik ben niet zo fan van BH's wanneer ik lekker comfy lig. En gelukkig kan ik het me veroorloven geen te dragen op sommige dagenquote:
dealquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:25 schreef Evie het volgende:
[..]
Alleen aan mooie mannen mits ik terug mag knijpen
huuuuuuuquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zo jong ben je nu ook weer niet liefje
helemaal als ik op de bank lig en n filmpje aan het kijken benquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Same here.
En ik zo'n hekel aan BH's dat als ik me echt ergens op mn gemak voel trek ik die al heel snel uit
Nou vooruitquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:26 schreef Gasol het volgende:
[..]
Ahhh *knuf*
Ik wil best even met je sjansen hoor, maar ben ik nog wel jong genoeg met mijn 25 jaartjes?
Heel snel... en heel stiekemquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Same here.
Ach, aan oudere blaadjes heb je toch meer, die zijn vaak meer ervarenquote:
Ja maar ook geen oude sjans gehadquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, aan oudere blaadjes heb je toch meer, die zijn vaak meer ervaren
Nee dat kan ik dan weer nietquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik ben niet zo fan van BH's wanneer ik lekker comfy lig. En gelukkig kan ik het me veroorloven geen te dragen op sommige dagen
Niks stiekem.. die trek ik uit en stop ik in mn tasquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Heel snel... en heel stiekem
Volgende keer zal ik zhe boobz in je gezicht duwenquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Heel snel... en heel stiekem
Huppel deed het heul stiekemquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Niks stiekem.. die trek ik uit en stop ik in mn tas
Ze miste het gewoon toen ik half naakt voor dr stondquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Niks stiekem.. die trek ik uit en stop ik in mn tas
Ahwquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar ook geen oude sjans gehad
hoe doe je zoiets stiekem?quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Huppel deed het heul stiekem
quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Volgende keer zal ik zhe boobz in je gezicht duwen
quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar ook geen oude sjans gehad
Heul niet!!quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Huppel deed het heul stiekem
Mams, Bril nodig?quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze miste het gewoon toen ik half naakt voor dr stond
quote:
quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heul niet!!
Jij moest op fok ofzo vertellen dat ik mn shirt uit had en dus miste je het uittrekken van de bh
ligt net ff lekkerder hequote:Op vrijdag 12 november 2010 22:30 schreef dawg het volgende:
ja, als ik op de bank ga liggen til ik hem ook even opzij zodat het relaxer ligt.
quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze miste het gewoon toen ik half naakt voor dr stond
FOK!quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je had me vast afgeleid met iets..
Nee, huppel deed afleiden ofzo, she's a trickery woman!quote:
quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:31 schreef Gasol het volgende:
[..]
Hallo mevrouw, wat heeft u een mooie... ehm. ogen .. *knipoog*
Ik laat me niet afleiden als zoiets staat te gebeuren hoorquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, huppel deed afleiden ofzo, she's a trickery woman!
Maar ze deed het stiekemquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik laat me niet afleiden als zoiets staat te gebeuren hoor
Lucky Strikequote:
gewoon eisen dat ze het nog een keer doetquote:
Och, je bent echt een charmeurtje hequote:Op vrijdag 12 november 2010 22:33 schreef Gasol het volgende:
[..]
Ik vond lekker mokkel toch iets te platvloers
Dat durfde ik nietquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
gewoon eisen dat ze het nog een keer doet
Nee hoor, ik zeg gewoon wat ik denkquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Och, je bent echt een charmeurtje he
nog ff en hij komt met brownies aanzettenquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Och, je bent echt een charmeurtje he
Te laat met je neequote:
quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:34 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nog ff en hij komt met brownies aanzetten
ben jij nou mijn moeder?quote:
ach, jij vergeet mijn complimenteuze opmerkingen van vanmiddag voor het gemak ook maar ffquote:
als ik daar punten mee kan scorenquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:34 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nog ff en hij komt met brownies aanzetten
Niet waarquote:
quote:
quote:
veel plezier!quote:
quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:35 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ach, jij vergeet mijn complimenteuze opmerkingen van vanmiddag voor het gemak ook maar ff![]()
![]()
![]()
't is goed met jequote:
Ik lach weerquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Weet je hoe intimiderend die boobs zijn?
het zijn slechts vetklompen met melkkliertjes hoorquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Weet je hoe intimiderend die boobs zijn?
ahh, joe, maak je borst maar nat.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:37 schreef missbehavin het volgende:
Ja eh, van joejoe verwacht ik onderhand wel iets meer ja.
Well if you put it that wayquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
het zijn slechts vetklompen met melkkliertjes hoor
is dat niet haar taak?quote:
nou, laat die tetten nog eens zienquote:
In dat geval...quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
het zijn slechts vetklompen met melkkliertjes hoor
flauw hoorquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
In dat geval...
*stopt tieten weer in bh
quote:
quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
In dat geval...
*stopt tieten weer in bh
Volgende keer dat ik bij MissB ben zal ik dat doenquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nou, laat die tetten nog eens zien
Niet doenquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
In dat geval...
*stopt tieten weer in bh
quote:
quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
In dat geval...
*stopt tieten weer in bh
dit is een legendarische quote.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:39 schreef Gasol het volgende:
[..]
Ik wou de spellingnazi's niet op mijn dak, maar nu heb ik een quotenazi op mijn dak
Braaf..quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Volgende keer dat ik bij MissB ben zal ik dat doen
Oh, mag het welquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
flauw hoor
*schud met vetklompen*
quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Volgende keer dat ik bij MissB ben zal ik dat doen
quote:
quote:
Tuuuurlijk mag jij datquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, mag het wel
*tieten tevoorschijn haalt
Melk?quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:40 schreef Gasol het volgende:
[..]
Ik had wel zin in een glaasje melk
quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Brave dochter.
En nee, je krijgt geen sleeve
Ernstig jammer weer..quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Brave dochter.
En nee, je krijgt geen sleeve
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |