Same here.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:23 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik ben ook totaal niet preuts ofzo, en als ik me prima voel bij iemand vind ik dat echt np
Oh, hier hetzelfdequote:Op vrijdag 12 november 2010 22:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Same here.
En ik zo'n hekel aan BH's dat als ik me echt ergens op mn gemak voel trek ik die al heel snel uit
quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:16 schreef Gasol het volgende:
[..]
voor MissB
Nog sjans gehad met jonge blaadjes vandaag?
ik tel niet meequote:
Fijn is dat hequote:
quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dan alsnog in alleen een string naast MissB eindigen
Ahhh *knuf*quote:
Zo jong ben je nu ook weer niet liefjequote:
Ja, ik ben niet zo fan van BH's wanneer ik lekker comfy lig. En gelukkig kan ik het me veroorloven geen te dragen op sommige dagenquote:
dealquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:25 schreef Evie het volgende:
[..]
Alleen aan mooie mannen mits ik terug mag knijpen
huuuuuuuquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zo jong ben je nu ook weer niet liefje
helemaal als ik op de bank lig en n filmpje aan het kijken benquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Same here.
En ik zo'n hekel aan BH's dat als ik me echt ergens op mn gemak voel trek ik die al heel snel uit
Nou vooruitquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:26 schreef Gasol het volgende:
[..]
Ahhh *knuf*
Ik wil best even met je sjansen hoor, maar ben ik nog wel jong genoeg met mijn 25 jaartjes?
Heel snel... en heel stiekemquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Same here.
Ach, aan oudere blaadjes heb je toch meer, die zijn vaak meer ervarenquote:
Ja maar ook geen oude sjans gehadquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, aan oudere blaadjes heb je toch meer, die zijn vaak meer ervaren
Nee dat kan ik dan weer nietquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik ben niet zo fan van BH's wanneer ik lekker comfy lig. En gelukkig kan ik het me veroorloven geen te dragen op sommige dagen
Niks stiekem.. die trek ik uit en stop ik in mn tasquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Heel snel... en heel stiekem
Volgende keer zal ik zhe boobz in je gezicht duwenquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Heel snel... en heel stiekem
Huppel deed het heul stiekemquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Niks stiekem.. die trek ik uit en stop ik in mn tas
Ze miste het gewoon toen ik half naakt voor dr stondquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Niks stiekem.. die trek ik uit en stop ik in mn tas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |