ik heb alleen nog maar cheape slechtequote:
quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nu kan ik tenminste slapen vanavond.
Ik kom er ook gewoon vooruit. De films worden steeds vetter en de boeken zijn gewoon gaaf om te lezen.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ieder z'n ding. Ik kom er gewoon voor uit, ik heb zelfs een HP pyjama
quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ieder z'n ding. Ik kom er gewoon voor uit, ik heb zelfs een HP pyjama
Je mag hier even langskomen voor een slokje merlotquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:16 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik heb alleen nog maar cheape slechte
Hij is zo lelijk als de nacht, maar zit zo lekkerquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:17 schreef dawg het volgende:
[..]
pyjama's, die heb ik al lang niet meer gedragen
Vind ik ookquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:17 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ik kom er ook gewoon vooruit. De films worden steeds vetter en de boeken zijn gewoon gaaf om te lezen.
Daarom moet je hem ook 's avonds dragen!quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij is zo lelijk als de nacht, maar zit zo lekker
ik ook niet, heel af en toe als ik niet thuis slaap neem ik iets van n joggingbroek en n hemdje ofzo mee, maar normaal slaap ik nakendquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:17 schreef dawg het volgende:
[..]
pyjama's, die heb ik al lang niet meer gedragen
jij bent te verquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:17 schreef Gasol het volgende:
[..]
Je mag hier even langskomen voor een slokje merlot
En dan alsnog in alleen een string naast MissB eindigenquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:18 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik ook niet, heel af en toe als ik niet thuis slaap neem ik iets van n joggingbroek en n hemdje ofzo mee, maar normaal slaap ik nakend
Ik slaap ook niet in pyjama, maar voor ik naar bed ga en dus gewoon bankhang? Heerlijkquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:18 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik ook niet, heel af en toe als ik niet thuis slaap neem ik iets van n joggingbroek en n hemdje ofzo mee, maar normaal slaap ik nakend
dikke kansquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dan alsnog in alleen een string naast MissB eindigen
dat doe ik in mijn pluizige badjasquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik slaap ook niet in pyjama, maar voor ik naar bed ga en dus gewoon bankhang? Heerlijk
quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:19 schreef Gasol het volgende:
[..]
maar anderhalf uur met de trein, uurtje als je de HSL neemt
Beter dan Groningen toch?
Good pointquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:20 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja maar morgen die uitvaart enzo... dus kan niet
Konten moet je ook niet naar kijken maar in knijpen.. en sigaretten behoor je te rokenquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:46 schreef PeuRac het volgende:
Ik mag niet naar een kont kijken of met pakjes sigaretten gooien![]()
[..]
aah
quote:
Dat deed ik welquote:
stel je jouw kont beschikbaar?quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:21 schreef Evie het volgende:
[..]
Konten moet je ook niet naar kijken maar in knijpen.. en sigaretten behoor je te rokenheiligschennis!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |