Jaquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:10 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Volgende week deel 2 toch? Ga je die ook kijken?
The Voice of Holland is wel grappig om te kijken.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:09 schreef missbehavin het volgende:
En waarom is er weer niks op tv?
i know. cypress heeft vaak goede teksten. ook vaak leuke verhaaltjes gewoon.quote:
Haha goed bezig, nu we het toch over films hebben, ik kan niet wachten tot die nieuwe Harry Potter film.quote:
De tweets over #tvoh zijn al grappig genoegquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:10 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
The Voice of Holland is wel grappig om te kijken.
Ik ga naar de nachtpremière dinsdagquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:11 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Haha goed bezig, nu we het toch over films hebben, ik kan niet wachten tot die nieuwe Harry Potter film.
quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:10 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
The Voice of Holland is wel grappig om te kijken.
Oh goed bezig! Mijn vriendenkring is niet zo Harry Potter fan achtig dus dat is jammer, maar ik heb één iemand zover gekregen maar die moet wachten tot zijn loon er is.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga naar de nachtpremière dinsdag
Begrijpelijk hoor, meestal zijn de voorrondes het grappigst.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee ik trek dat soort programma's niet
Oh okequote:Op vrijdag 12 november 2010 22:12 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Oh goed bezig! Mijn vriendenkring is niet zo Harry Potter fan achtig dus dat is jammer, maar ik heb één iemand zover gekregen maar die moet wachten tot zijn loon er is.
quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:12 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Begrijpelijk hoor, meestal zijn de voorrondes het grappigst.
Goed voor elkaar dan! Maar ik heb meer het gevoel dat mensen zich ervoor schamen dat ze HP leuk vinden.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh okeJammer. Mijn vrienden hebben er ook niks mee, maar gelukkig is pa ook fan, dus we gaan samen. Hij betaalt
Welkom thuis dan maar! En hoe was uw dag?quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:14 schreef Gasol het volgende:
Hallo lieftallige singlesik ben ook weer thuis
quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:14 schreef Gasol het volgende:
ik heb er nog nooit een gezien of gelezen.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:14 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Goed voor elkaar dan! Maar ik heb meer het gevoel dat mensen zich ervoor schamen dat ze HP leuk vinden.Want je hoort hoe populair het is maar er zijn vrij weinig die er openlijk over praten dat ze het leuk vinden.
Mijn dag was goed tot zeer goedquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:14 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Welkom thuis dan maar! En hoe was uw dag?
quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee ik trek dat soort programma's niet
Mocht je tijd hebben dan zijn de boeken echte aanraders. En dan vooral de engelse versie. Maar Nederlands is ook goed hoor.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:14 schreef dawg het volgende:
[..]
ik heb er nog nooit een gezien of gelezen.
Ieder z'n ding. Ik kom er gewoon voor uit, ik heb zelfs een HP pyjamaquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:14 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Goed voor elkaar dan! Maar ik heb meer het gevoel dat mensen zich ervoor schamen dat ze HP leuk vinden.Want je hoort hoe populair het is maar er zijn vrij weinig die er openlijk over praten dat ze het leuk vinden.
Uitstekend! Anderhalve week vrij van school, en net even 2 uurtjes vakkenvullen bij de AH.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:15 schreef Gasol het volgende:
[..]
Mijn dag was goed tot zeer goed
Hoe maakt u het vandaag?
Hiquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:14 schreef Gasol het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |