Het is een gavequote:Op vrijdag 12 november 2010 21:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij doet heel goed je best ja
Vandaar ook een verkapt naamtopique voor jouquote:
Ik ga mn best doenquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
@ huppel: draag je me dan naar de douche?
quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vandaar ook een verkapt naamtopique voor jou
Moeten wij onze relatie niet weer eens consumeren? Volgens mij is er alweer een kwartaal voorbijquote:
Oh, mooiquote:
nog een dame die mij liefdevol begroetquote:
Time flies when you're having fun.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:37 schreef MissMSX het volgende:
Moeten wij onze relatie niet weer eens consumeren? Volgens mij is er alweer een kwartaal voorbij
Ik ben liefquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:39 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
nog een dame die mij liefdevol begroet![]()
![]()
![]()
weekje rust, volgende week zaterdag de tweede sessie, dus dan begint het weer van voor af aanquote:
Ah, heeft er iig nog een van ons fun gehadquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Time flies when you're having fun.
quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:40 schreef dawg het volgende:
[..]
weekje rust, volgende week zaterdag de tweede sessie, dus dan begint het weer van voor af aan
maar het is het waard![]()
Dat mag ik toch hopenquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:40 schreef dawg het volgende:
[..]
weekje rust, volgende week zaterdag de tweede sessie, dus dan begint het weer van voor af aan
maar het is het waard![]()
Serieus? Ik kan dat echt niet hoorquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:40 schreef Huppelmuts het volgende:
Disaster movie is echt te erg voor woorden. Zo erg dat je wel moet blijven kijken eigenlijk
ofcquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat mag ik toch hopenEn foto maken he!
Mjah zit me al de hele film af te vragen welke dope die schrijvers op hadden.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Serieus? Ik kan dat echt niet hoor
welke datum was dat? en dag?quote:
Aaahw *knuffel geeftquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah zit me al de hele film af te vragen welke dope die schrijvers op hadden.
Dat wil ik ook namelijk
volgende week zaterdag, de 20e dus. om 11.00uquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
welke datum was dat? en dag?
nee, dan kan ik niet want ik heb die aaf een tof feestquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:43 schreef dawg het volgende:
[..]
volgende week zaterdag, de 20e dus. om 11.00u
voor het callcenter gekozen dacht ik.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:44 schreef PeuRac het volgende:
iemand enig idee hoe Yuki's gesprek ging vandaag?
geen uitsluitsel, geloof dat ze voor dat andere gekozen hadquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:44 schreef PeuRac het volgende:
iemand enig idee hoe Yuki's gesprek ging vandaag?
too bad.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, dan kan ik niet want ik heb die aaf een tof feest
jupquote:
of kunnen kwijlen op archibaldquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
jup
dan had ik stavros op zn kloten kunnen geven
aahquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:44 schreef Under_Score het volgende:
[..]
voor het callcenter gekozen dacht ik.
Ja, maar dat haarquote:
je hebt een relatie?quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:46 schreef PeuRac het volgende:
Ik mag niet naar een kont kijken of met pakjes sigaretten gooien![]()
[..]
aah
nopequote:
ik deed niksquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:47 schreef dawg het volgende:
[..]
ik zag het van achter in die hoek nog, jongedame.
Wil je niet van die enge woorden roepenquote:
ik vroeg me al wie gek genoeg was om iets met jou te beginnenquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wil je niet van die enge woorden roepen
Ja, ik snap ook niet waarom ik nog niet onder de douche staquote:
ga dan eens!!quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, ik snap ook niet waarom ik nog niet onder de douche sta
Zekerquote:
Ja maar er is zoveel goede muziek op youtubequote:
Dat kan ook na het douchenquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja maar er is zoveel goede muziek op youtube
Daaromquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik vroeg me al wie gek genoeg was om iets met jou te beginnen
ja, maar euhm.. euhm.. ik ehmm.. Tis zover lopenquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat kan ook na het douchen
En dat staat los van fok
een oor afsnijden?quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:50 schreef MissMSX het volgende:
Ik ben volledig inspiratieloos. Help! wat moet ik eens gaan doen?
dat geloof ik. is een relaxe shop vind ikquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Zeker
En ik had genoeg te bekijken in de tijd dat ik me daar zat te vervelen
Douchen, leuke kleding aan doen en de dansvloer onveilig makenquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:50 schreef MissMSX het volgende:
ja, dat scharrelen snap ik ook nietquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daarom![]()
Scharrel oke, maar voor een relatie spoort ik te weinig
Hups gaanquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, maar euhm.. euhm.. ik ehmm.. Tis zover lopen
wel 4 meter ofzo
Teveel moeite, heb ik niet, kan ik niet.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Douchen, leuke kleding aan doen en de dansvloer onveilig maken
doppen met air? de kat vervelen? je dildo's poetsen? dvdtje kijken? you name it.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:50 schreef MissMSX het volgende:
Wat luister je dan?quote:
maar in 'mijn' shop zit je tenminste naast degene die geinkt wordtquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:51 schreef dawg het volgende:
[..]
dat geloof ik. is een relaxe shop vind ik
Hups, hoor je het? Je moet gaanquote:
M'n dildo's poetsen.... hmmmm...quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:51 schreef dawg het volgende:
[..]
doppen met air? de kat vervelen? je dildo's poetsen? dvdtje kijken? you name it.
tja, ik heb al gereserveerd he, voor 1 sessie van je sleeve.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maar in 'mijn' shop zit je tenminste naast degene die geinkt wordt
Doe eens luisteren naar mij! en niet rare associaties maken!quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Hups, hoor je het? Je moet gaan
jaja chefquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:53 schreef dawg het volgende:
[..]
tja, ik heb al gereserveerd he, voor 1 sessie van je sleeve.
7 dagen langquote:
quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Doe eens luisteren naar mij! en niet rare associaties maken!
Mams?quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
sorry mams
na dit nummer oke?
Ooh niet zo moeilijk, gewoon wanhopig vrouwen versieren en dan zeggen dat je niet toe bent aan een relatiequote:Op vrijdag 12 november 2010 21:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, dat scharrelen snap ik ook niet
quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Teveel moeite, heb ik niet, kan ik niet.
Ik voel me lekker toch niet aangesprokenquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Hups, hoor je het? Je moet gaan
Ik heb air omgekocht. De dildo's zullen moeten wachtenquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:51 schreef dawg het volgende:
[..]
doppen met air? de kat vervelen? je dildo's poetsen? dvdtje kijken? you name it.
En terecht!quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik voel me lekker toch niet aangesproken
Ik ben dan ook geen standaardvrouwquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ooh niet zo moeilijk, gewoon wanhopig vrouwen versieren en dan zeggen dat je niet toe bent aan een relatie![]()
[..]
van douchen krijg je energie, elke vrouw beweert dat en dat laatste ook. *schopt*
omgekocht? wat slecht.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb air omgekocht. De dildo's zullen moeten wachten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |