Dat deed ik ook, paar minuten daarna, ging ik de keuken in, pakte ik de chips van de bovenkast, en ze was mij de hele tijd aan het kijken, draaide ik me om, en ging de woonkamer inquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:36 schreef Paxcon het volgende:
Gewoon chips eten. Jij betaalt toch ook voor dat huis, wie denkt ze wel niet wie ze is?
Nou die lichten wordt ze echt een gekkie over hoor, dat durf ik niet...maar alle andere kleine dingen pak ik haar terug meequote:Op vrijdag 12 november 2010 21:37 schreef LasTeR het volgende:
Gewoon naakt in de woonkamer gaan zitten, chips eten terwijl je de lampen in de doorgang en keuken aan hebt.
Een soort onderverhuurders-contract. Ik hoefde geen borg te betalenquote:
Geldt er geen uitzettingsproces dan?quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:47 schreef Lienekien het volgende:
Je huurt eigenlijk bij een hospita. Die mag je de eerste maanden ook gewoon weer op straat zetten.
Wat staat erin over opzeggen van de huur door verhuurder?quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:48 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Geldt er geen uitzettingsproces dan?Waarvoor dient dat contract dan?
Er staat daar niets over, vreemd genoeg.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:49 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat staat erin over opzeggen van de huur door verhuurder?
Ja klopt, ik ken haar gewoon niet goed genoeg denk ik.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:50 schreef kwiwi het volgende:
Wacht even.... Eerst wilde je haar meer thuis hebben (Huisgenote die nooit thuis is), en nu dit?
Ik ben 31. Dat is ook mogelijk de reden waarom die 22 jarige meid (haar huisgenote net voor ik) ook is verhuisd.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:53 schreef LasTeR het volgende:
Ze is boven de vijftig? Hoe oud ben jij in hemelsnaam?
Geen huis maar wel een kamer in ieder geval. En dat blijft voor mij een openstaande optie op het einde van de maand, nadat ik mijn eerste huurtermijn (en mijn huurgeld) volledig heb opgebruikt.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:54 schreef Lienekien het volgende:
Ik zou een ander huis zoeken. Voor 540 euro in de maand moet je toch een heel eind kunnen komen.
Te lezen aan dit topic had ik verwacht dat jullie beiden in de twintig zouden zijn. Grow a pair.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:54 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Ik ben 31. Dat is ook mogelijk de reden waarom die 22 jarige meid (haar huisgenote net voor ik) ook is verhuisd.
Of je gaat gewoon je chips op je eigen kamer eten. Is ook een optie.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:55 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Geen huis maar wel een kamer in ieder geval. En dat blijft voor mij een openstaande optie op het einde van de maand, nadat ik mijn eerste huurtermijn (en mijn huurgeld) volledig heb opgebruikt.
Nou, we zoeken geen relatie hoor, het is maar net met wie je vredig en rustig onder een dak samen kan wonen. In dat geval breidt je je grenzen uit.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:56 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Te lezen aan dit topic had ik verwacht dat jullie beiden in de twintig zouden zijn. Grow a pair.
Dat doe ik al hoor, heb lekker privacy en eigen ruimte als ik de deur dicht doe. En ze zegt absoluut niks over wat ik allemaal wel en niet mag in mijn eigen kamer. Dat laat ik ook niet toe.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:57 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Of je gaat gewoon je chips op je eigen kamer eten. Is ook een optie.
Ja weet ik, maar dit is dan ook gebaseerd op de feiten. Ik verzin niets, geef het verhaal zo eerlijk mogelijk weer.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:57 schreef Musyn het volgende:
Jij klaagt toch ook over alles he jongen? Eerst zag je haar niet vaak genoeg en nu is het te vaak
Gelukkig maar. Het valt dus best een beetje mee. Als je eenmaal een beetje gewend raakt aan hoe zij het wil in haar huis, is het vast wel uit te houden.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:58 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Dat doe ik al hoor, heb lekker privacy en eigen ruimte als ik de deur dicht doe. En ze zegt absoluut niks over wat ik allemaal wel en niet mag in mijn eigen kamer. Dat laat ik ook niet toe.
Ja kijk het is niet zo dat ze volledig door het lint gaat of zo elke keer dat ze mij wil terechtwijzen. Ze scheldt mij ook niet uit, en blijft beleefd. Alleen vind ik dat ze net zoals mijn moeder deed toen ik jongen was, en wou alles voor mij bepalen. Dat soort indringing op mijn vrijheid stel ik niet op prijs en word er geirriteerd van.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:02 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Het valt dus best een beetje mee. Als je eenmaal een beetje gewend raakt aan hoe zij het wil in haar huis, is het vast wel uit te houden.
Ja ik ben het met je eens. Ik denk dat ze misschien mij eerder als een nooit-gekregen zoon of zo ziet ipv een gelijkwaardige volwassen man.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:10 schreef Lienekien het volgende:
Je zult je in haar huis toch wel aan haar moeten aanpassen. Het is geen gelijkwaardige situatie. Misschien ben je ook wel wat te oud om je nog zo naar de regels van een hospita te moeten schikken.
Ze heeft twee kleine lampjes naar de woonkamer gebracht en aangeduid als de enige lampjes dat ik aan mag doen in de woonkamer. Ze geven wel wat licht af, alleen niet echt voldoende voor de doorgangquote:
Ze heeft het iig altijd over mijn ouders en wat ze allemaal aan het doen zijn. En waarom ik niet met hen samenwoon.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:14 schreef Lienekien het volgende:
Het lijkt mij nogal vergezocht dat ze jou als zoon zou zien.
Waar woon je? Ik wil wel bij je komen wonen en vrouwmens wegjagen. Ben ik goed in.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:16 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Ze heeft het iig altijd over mijn ouders en wat ze allemaal aan het doen zijn. En waarom ik niet met hen samenwoon.Dat vind ik behoorlijk vreemd, waarom zou een 31 jarige nog steeds bij mama en papa thuis wonen?
Ze praat nooit over mijn liefdesleven oid.
Waarom zeg je dat?quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:17 schreef Samson het volgende:
Laat dan ook maar, geen reactie dus, volgens mij ben je zelf ook wel een beetje vreemd
Wegjagen van een woning waar ze zelf 13 jaar lang hypotheek aan betaalt? Hoe ga je dat flikken?quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:18 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Waar woon je? Ik wil wel bij je komen wonen en vrouwmens wegjagen. Ben ik goed in.
Dat merk ik aan je reacties. Trouwens, het feit dat je dit uberhaupt als een probleem aankaart onderstreept wel een soort van jouw onzelfstandigheid en afhankelijkheid, misschien dat ze het daarom vreemd vindt dat je niet meer bij je ouders woont. Als je daar als een echte vent rondliep zou ze het niet in dr hoofd halen om over lampjes en zo te zeuren. Ze voelt blijkbaar aan dat zij degene met de macht is....quote:
TS is zijn eigen lemming aan het makenquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:50 schreef kwiwi het volgende:
Wacht even.... Eerst wilde je haar meer thuis hebben (Huisgenote die nooit thuis is), en nu dit?
Nee joh, ze huren het helemaal niet samen. Het is haar koophuis.quote:Op vrijdag 19 november 2010 11:36 schreef Loodje het volgende:
Wordt kaarsjes halen, ps3 en laptop de hele dag laten draaien:)
Maareh bestaan er dan geen spaarlampen?
Jullie huren het samen, dus jullie wonen er ook samen. Dan moet jij toch de dingen kunnen doen die je wilt doen? (Behalve de afwas laten staan ofzo of niet schoonmaken bijvoorbeeld)
Hij woont bij haar in, betaald mee aan de kosten dus dan is het toch iets waar hij gebruik van kan maken?quote:Op vrijdag 19 november 2010 11:39 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee joh, ze huren het helemaal niet samen. Het is haar koophuis.
Het is haar huis, dus zij mag de regels bepalen. En kennelijk doet ze dat ook. Als het hem niet bevalt, kan hij verhuizen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 12:21 schreef Loodje het volgende:
[..]
Hij woont bij haar in, betaald mee aan de kosten dus dan is het toch iets waar hij gebruik van kan maken?
Kijk ik doe niks tegen haar hoor maar ben haar slaaf van haar regels niet. waar bemoeit ze zich mee?quote:
ja klopt als ik eenmaal verhuisd ben. Ik kan blijven en vechten of vreedzaam inpakken en wegwezen. Ik kies voor dat laatstequote:
Waarom begin je dan over haar klappen geven?quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:58 schreef vergezocht het volgende:
[..]
ja klopt als ik eenmaal verhuisd ben. Ik kan blijven en vechten of vreedzaam inpakken en wegwezen. Ik kies voor dat laatste
Wanneer ga je weg? En waar ga je heen?quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:58 schreef vergezocht het volgende:
[..]
ja klopt als ik eenmaal verhuisd ben. Ik kan blijven en vechten of vreedzaam inpakken en wegwezen. Ik kies voor dat laatste
omdat ze zeikt over alles. Dat moet ik echt doen alleen doe ik het nietquote:Op vrijdag 19 november 2010 13:58 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Waarom begin je dan over haar klappen geven?
Dan blijf ik je reacties toch vrij idioot vinden.quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:02 schreef vergezocht het volgende:
[..]
omdat ze zeikt over alles. Dat moet ik echt doen alleen doe ik het niet
lijkt me voor iedereen gezonder idd, niet iedereen klikt met elkaar en als je dan zelf met de oplossing komt is dat alleen maar beter...quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:58 schreef vergezocht het volgende:
[..]
die verdient wel klappen hoor. Hoeft niet van mij te komen. Ook dr vroegere gingen er vandoor.quote:
Als het je niet bevalt, dan vertrek je. Punt.quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:05 schreef vergezocht het volgende:
[..]
die verdient wel klappen hoor. Hoeft niet van mij te komen. Ook dr vroegere gingen er vandoor.
Dat heb ik al gedaan hoor. Ze belooft alles en dan weer liegt.quote:schreef b4kl4p het volgende:
Trek je bek eens open tegen haar dan, in plaats van hier te lopen huilen.
He muts, we moeten praten. Zo gaat het niet.
Zo moeilijk is het niet.
En aan wat voor beloftes moet ik dan denken?quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:10 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Dat heb ik al gedaan hoor. Ze belooft alles en dan weer liegt.
Wat voor regels wil jij dan wel en zij niet?quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:13 schreef vergezocht het volgende:
Ik zei tegen haar dat ze moet samenwerken daar we een woning delen en wij allebei geen eigen apartement hebben. En ook dat ze mij moet kunnen vertrouwen en niet elkaar accuseren/zwartmaken. Ze knikte toe maar blijft toch oneerlijk. Ze wil zelf geen regels
de laatste meid daar bleef maar half maandje samenwonen. Liet zelfs al dr spullen achter.quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:06 schreef Lienekien:
[..]
Als het je niet bevalt, dan vertrek je. Punt.
Ja, dat weet ik. Dat had je al verteld.quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:17 schreef vergezocht het volgende:
[..]
de laatste meid daar bleef maar half maandje samenwonen. Liet zelfs al dr spullen achter.
Nee doe ik ook niet. Ik heb tot 4 Dec betaald en dan blijf ikquote:Op vrijdag 19 november 2010 14:17 schreef Lienekien het volgende:
Ja, dat weet ik. Dat had je al verteld.
Heb je je koffers al gepakt?
Maar je hebt al wel een nieuw adres?quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:22 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Nee doe ik ook niet. Ik heb tot 4 Dec betaald en dan blijf ik
Ik moet op zoek gaan. Zo snel is het niet iig.quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:23 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar je hebt al wel een nieuw adres?
Twee weken is wel krap.quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:25 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Ik moet op zoek gaan. Zo snel is het niet iig.
Je hebt er gelijk in. Kijk ik wil geen aanklacht van mishandeling met deze moderne dames. Ze studeert ook scheikunde. Wil niet uitgezet wordequote:schreef DeptieDurp: Nee sorry, bij mij was het allang oorlog geweest. Wat denkt die doos wel niet.
Serieus? Wat doe je daaraan? Heb je hem/haar erop aangesproken?quote:schreef Dribbel_ het volgende:
Ik heb ook zo'n huisgenootje die altijd gaat kankeren als ik het water laat doorstromen tijdens het afwassen. Boehoe het milieu.
*is aan het afwassenquote:Op vrijdag 19 november 2010 15:07 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Serieus? Wat doe je daaraan? Heb je hem/haar erop aangesproken?
Ben je bang dat ze je een kaliumoplossing geeft als je om een watertje vraagt ofzoquote:Op vrijdag 19 november 2010 14:55 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Je hebt er gelijk in. Kijk ik wil geen aanklacht van mishandeling met deze moderne dames. Ze studeert ook scheikunde. Wil niet uitgezet worde
Water zat hoor...quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:57 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik heb ook zo'n huisgenootje die altijd gaat kankeren als ik het water laat doorstromen tijdens het afwassen. Boehoe het milieu.
Hahaha!quote:Op zaterdag 20 november 2010 12:50 schreef Charles.Darwin het volgende:
Ik ben heel benieuwd naar je volgende topics, waarin je ons uitgebreid vertelt over je leven op straat, langzame aftakeling en heroinegebruik. Misschien dat wij nog wat tips hebben! Welke brug slaapt het beste? Hoe vaak kun je een spuit hergebruiken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |