abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88651698
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 21:57 schreef Musyn het volgende:
Jij klaagt toch ook over alles he jongen? Eerst zag je haar niet vaak genoeg en nu is het te vaak :P
Ja weet ik, maar dit is dan ook gebaseerd op de feiten. Ik verzin niets, geef het verhaal zo eerlijk mogelijk weer.
  vrijdag 12 november 2010 @ 22:02:42 #27
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_88651850
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 21:58 schreef vergezocht het volgende:

[..]

Dat doe ik al hoor, heb lekker privacy en eigen ruimte als ik de deur dicht doe. En ze zegt absoluut niks over wat ik allemaal wel en niet mag in mijn eigen kamer. Dat laat ik ook niet toe.
Gelukkig maar. Het valt dus best een beetje mee. Als je eenmaal een beetje gewend raakt aan hoe zij het wil in haar huis, is het vast wel uit te houden.
The love you take is equal to the love you make.
pi_88652101
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 22:02 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Gelukkig maar. Het valt dus best een beetje mee. Als je eenmaal een beetje gewend raakt aan hoe zij het wil in haar huis, is het vast wel uit te houden.
Ja kijk het is niet zo dat ze volledig door het lint gaat of zo elke keer dat ze mij wil terechtwijzen. Ze scheldt mij ook niet uit, en blijft beleefd. Alleen vind ik dat ze net zoals mijn moeder deed toen ik jongen was, en wou alles voor mij bepalen. Dat soort indringing op mijn vrijheid stel ik niet op prijs en word er geirriteerd van.

Ze zegt ook wel aardige dingen zo nu en dan, en wij kunnen er ook leuk conversatie maken soms. Ik begrijp haar gewoon niet. Het is alsof alles normaal en lekker is zolang ik aan haar eisen en regels voldoe.
  vrijdag 12 november 2010 @ 22:10:20 #29
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_88652275
Je zult je in haar huis toch wel aan haar moeten aanpassen. Het is geen gelijkwaardige situatie. Misschien ben je ook wel wat te oud om je nog zo naar de regels van een hospita te moeten schikken.
pi_88652362
Ik ken precies zo'n type en geloof me, die mensen veranderen nooit en hebben een soort van dwangneurose om alles netjes en zoals het hoort te doen. Vraag ns aan dr of ze uberhaupt drinkt of ns helemaal los is gegaan. Ik kan je op een briefje geven dat dit niet zo is. Dit is het type vrouw dat altijd alleen blijft omdat er geen lol mee te beleven is. Qua samenleven met zo iemand kan ik je maar 1 tip geven: precies doen wat je zelf wil zolang het binnen de perken is van wat een beetje normaal is. Jij hoeft je leven niet volgens haar regels te leven natuurlijk. Straks wordt je ook nog zo'n zielig type als zijzelf dus is....
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
  vrijdag 12 november 2010 @ 22:12:09 #31
262 Re
Kiss & Swallow
pi_88652369
En dit kon niet bij het andere topic?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_88652387
Weet ze al dat spaarlampen bestaan? :+
dag
pi_88652419
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 22:10 schreef Lienekien het volgende:
Je zult je in haar huis toch wel aan haar moeten aanpassen. Het is geen gelijkwaardige situatie. Misschien ben je ook wel wat te oud om je nog zo naar de regels van een hospita te moeten schikken.
Ja ik ben het met je eens. Ik denk dat ze misschien mij eerder als een nooit-gekregen zoon of zo ziet ipv een gelijkwaardige volwassen man.

En daarom ga ik nog steeds al mijn opties overwegen op het eind van de maand incluis dat verhuizen.
pi_88652470
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 22:12 schreef Peter het volgende:
Weet ze al dat spaarlampen bestaan? :+
Ze heeft twee kleine lampjes naar de woonkamer gebracht en aangeduid als de enige lampjes dat ik aan mag doen in de woonkamer. Ze geven wel wat licht af, alleen niet echt voldoende voor de doorgang :(
  vrijdag 12 november 2010 @ 22:14:34 #35
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_88652480
Het lijkt mij nogal vergezocht dat ze jou als zoon zou zien.
pi_88652563
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 november 2010 22:14 schreef Lienekien het volgende:
Het lijkt mij nogal vergezocht dat ze jou als zoon zou zien.
Ze heeft het iig altijd over mijn ouders en wat ze allemaal aan het doen zijn. En waarom ik niet met hen samenwoon. :{ Dat vind ik behoorlijk vreemd, waarom zou een 31 jarige nog steeds bij mama en papa thuis wonen?

Ze praat nooit over mijn liefdesleven oid.
pi_88652648
Laat dan ook maar, geen reactie dus, volgens mij ben je zelf ook wel een beetje vreemd :{
pi_88652673
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 22:16 schreef vergezocht het volgende:

[..]

Ze heeft het iig altijd over mijn ouders en wat ze allemaal aan het doen zijn. En waarom ik niet met hen samenwoon. :{ Dat vind ik behoorlijk vreemd, waarom zou een 31 jarige nog steeds bij mama en papa thuis wonen?

Ze praat nooit over mijn liefdesleven oid.
Waar woon je? Ik wil wel bij je komen wonen en vrouwmens wegjagen. Ben ik goed in.
pi_88652676
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 22:17 schreef Samson het volgende:
Laat dan ook maar, geen reactie dus, volgens mij ben je zelf ook wel een beetje vreemd :{
Waarom zeg je dat? :(
pi_88652765
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 22:18 schreef friekin_ het volgende:

[..]

Waar woon je? Ik wil wel bij je komen wonen en vrouwmens wegjagen. Ben ik goed in.
Wegjagen van een woning waar ze zelf 13 jaar lang hypotheek aan betaalt? Hoe ga je dat flikken?

Anders ben ik wel voor jou. ;)
pi_88652836
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 22:18 schreef vergezocht het volgende:

[..]

Waarom zeg je dat? :(
Dat merk ik aan je reacties. Trouwens, het feit dat je dit uberhaupt als een probleem aankaart onderstreept wel een soort van jouw onzelfstandigheid en afhankelijkheid, misschien dat ze het daarom vreemd vindt dat je niet meer bij je ouders woont. Als je daar als een echte vent rondliep zou ze het niet in dr hoofd halen om over lampjes en zo te zeuren. Ze voelt blijkbaar aan dat zij degene met de macht is....
pi_88653226
Eerst ga je bij iemand wonen om haar financieel te steunen en nu mopper je dat ze eisen gaat stellen aan je leefgedrag en zoekt raad op een internetforum. Volgens mij is die vrouw niet het probleem maar jij.
Ain't nothing to it but to do it.
Greece
pi_88655835
Je zit ons in de zeik te nemen geef het maar toe!
pi_88661502
Ga op jezelf wonen en je kunt helemaal zelf bepalen wat je doet *O* ....wellicht is het ook eens tijd om dat te doen als je 31 jaar bent. ;)
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_88661566
Doet me denken aan dat zeikwijf afgelopen week in bonje met de buren...
Die stem alleen al en als ik het verhaal van ts lees denk ik, ja zo een moet het zijn.
Wat een zeikwijf man.
Als je haar nog eens hoort praten, zeg je, nog een keer een grote bek en echt ik mep mijn eikel tegen je huig kutwijf!
Never go to bed mad - Stay up and fight
  zaterdag 13 november 2010 @ 02:37:41 #46
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_88662832
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 21:50 schreef kwiwi het volgende:
Wacht even.... Eerst wilde je haar meer thuis hebben (Huisgenote die nooit thuis is), en nu dit? :D
TS is zijn eigen lemming aan het maken _O-
Rayen 2½ jaar!
pi_88889801
Dan zeg je toch gewoon dat jij die lichten wel betaalt als zij voor je uitrekent wat het kost, daarna lekker zeiken over het koffiezetapparaat dat nog aanstaat als ze naar het toilet is, de deur achter haar dichtgooien als ze haar schoenen buiten aan het aandoen is maar haar tas nog binnen staat onder het mom van energiebesparing.
Wie dit leest is een lezer van dit.
pi_88890853
Ga American Beauty kijken. :) Genoeg levenslessen voor jou in die film. (let vooral op die Pa van het meisje)
Gonna rise up
Burning black holes in dark memories
Gonna rise up
Turning mistakes into gold
  vrijdag 19 november 2010 @ 11:34:01 #49
291725 Premium_Quality
Natuurlijk gebrouwen
pi_88895484
Waarom wil je alleen met een 50-jarige vrouw wonen die over alles wat je doet zeikt en zich gedraagt als jouw moeder, terwijl je dat juist wilde ontlopen door op jezelf te wonen? Zoek een andere kamer/appartement.
  vrijdag 19 november 2010 @ 11:36:53 #50
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_88895563
Wordt kaarsjes halen, ps3 en laptop de hele dag laten draaien:)
Maareh bestaan er dan geen spaarlampen?
Jullie huren het samen, dus jullie wonen er ook samen. Dan moet jij toch de dingen kunnen doen die je wilt doen? (Behalve de afwas laten staan ofzo of niet schoonmaken bijvoorbeeld)
Be dance |Be real| Be You
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')