Dat deed ik ook, paar minuten daarna, ging ik de keuken in, pakte ik de chips van de bovenkast, en ze was mij de hele tijd aan het kijken, draaide ik me om, en ging de woonkamer inquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:36 schreef Paxcon het volgende:
Gewoon chips eten. Jij betaalt toch ook voor dat huis, wie denkt ze wel niet wie ze is?
Nou die lichten wordt ze echt een gekkie over hoor, dat durf ik niet...maar alle andere kleine dingen pak ik haar terug meequote:Op vrijdag 12 november 2010 21:37 schreef LasTeR het volgende:
Gewoon naakt in de woonkamer gaan zitten, chips eten terwijl je de lampen in de doorgang en keuken aan hebt.
Een soort onderverhuurders-contract. Ik hoefde geen borg te betalenquote:
Geldt er geen uitzettingsproces dan?quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:47 schreef Lienekien het volgende:
Je huurt eigenlijk bij een hospita. Die mag je de eerste maanden ook gewoon weer op straat zetten.
Wat staat erin over opzeggen van de huur door verhuurder?quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:48 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Geldt er geen uitzettingsproces dan?Waarvoor dient dat contract dan?
Er staat daar niets over, vreemd genoeg.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:49 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat staat erin over opzeggen van de huur door verhuurder?
Ja klopt, ik ken haar gewoon niet goed genoeg denk ik.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:50 schreef kwiwi het volgende:
Wacht even.... Eerst wilde je haar meer thuis hebben (Huisgenote die nooit thuis is), en nu dit?
Ik ben 31. Dat is ook mogelijk de reden waarom die 22 jarige meid (haar huisgenote net voor ik) ook is verhuisd.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:53 schreef LasTeR het volgende:
Ze is boven de vijftig? Hoe oud ben jij in hemelsnaam?
Geen huis maar wel een kamer in ieder geval. En dat blijft voor mij een openstaande optie op het einde van de maand, nadat ik mijn eerste huurtermijn (en mijn huurgeld) volledig heb opgebruikt.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:54 schreef Lienekien het volgende:
Ik zou een ander huis zoeken. Voor 540 euro in de maand moet je toch een heel eind kunnen komen.
Te lezen aan dit topic had ik verwacht dat jullie beiden in de twintig zouden zijn. Grow a pair.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:54 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Ik ben 31. Dat is ook mogelijk de reden waarom die 22 jarige meid (haar huisgenote net voor ik) ook is verhuisd.
Of je gaat gewoon je chips op je eigen kamer eten. Is ook een optie.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:55 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Geen huis maar wel een kamer in ieder geval. En dat blijft voor mij een openstaande optie op het einde van de maand, nadat ik mijn eerste huurtermijn (en mijn huurgeld) volledig heb opgebruikt.
Nou, we zoeken geen relatie hoor, het is maar net met wie je vredig en rustig onder een dak samen kan wonen. In dat geval breidt je je grenzen uit.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:56 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Te lezen aan dit topic had ik verwacht dat jullie beiden in de twintig zouden zijn. Grow a pair.
Dat doe ik al hoor, heb lekker privacy en eigen ruimte als ik de deur dicht doe. En ze zegt absoluut niks over wat ik allemaal wel en niet mag in mijn eigen kamer. Dat laat ik ook niet toe.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:57 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Of je gaat gewoon je chips op je eigen kamer eten. Is ook een optie.
Ja weet ik, maar dit is dan ook gebaseerd op de feiten. Ik verzin niets, geef het verhaal zo eerlijk mogelijk weer.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:57 schreef Musyn het volgende:
Jij klaagt toch ook over alles he jongen? Eerst zag je haar niet vaak genoeg en nu is het te vaak
Gelukkig maar. Het valt dus best een beetje mee. Als je eenmaal een beetje gewend raakt aan hoe zij het wil in haar huis, is het vast wel uit te houden.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:58 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Dat doe ik al hoor, heb lekker privacy en eigen ruimte als ik de deur dicht doe. En ze zegt absoluut niks over wat ik allemaal wel en niet mag in mijn eigen kamer. Dat laat ik ook niet toe.
Ja kijk het is niet zo dat ze volledig door het lint gaat of zo elke keer dat ze mij wil terechtwijzen. Ze scheldt mij ook niet uit, en blijft beleefd. Alleen vind ik dat ze net zoals mijn moeder deed toen ik jongen was, en wou alles voor mij bepalen. Dat soort indringing op mijn vrijheid stel ik niet op prijs en word er geirriteerd van.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:02 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Het valt dus best een beetje mee. Als je eenmaal een beetje gewend raakt aan hoe zij het wil in haar huis, is het vast wel uit te houden.
Ja ik ben het met je eens. Ik denk dat ze misschien mij eerder als een nooit-gekregen zoon of zo ziet ipv een gelijkwaardige volwassen man.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:10 schreef Lienekien het volgende:
Je zult je in haar huis toch wel aan haar moeten aanpassen. Het is geen gelijkwaardige situatie. Misschien ben je ook wel wat te oud om je nog zo naar de regels van een hospita te moeten schikken.
Ze heeft twee kleine lampjes naar de woonkamer gebracht en aangeduid als de enige lampjes dat ik aan mag doen in de woonkamer. Ze geven wel wat licht af, alleen niet echt voldoende voor de doorgangquote:
Ze heeft het iig altijd over mijn ouders en wat ze allemaal aan het doen zijn. En waarom ik niet met hen samenwoon.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:14 schreef Lienekien het volgende:
Het lijkt mij nogal vergezocht dat ze jou als zoon zou zien.
Waar woon je? Ik wil wel bij je komen wonen en vrouwmens wegjagen. Ben ik goed in.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:16 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Ze heeft het iig altijd over mijn ouders en wat ze allemaal aan het doen zijn. En waarom ik niet met hen samenwoon.Dat vind ik behoorlijk vreemd, waarom zou een 31 jarige nog steeds bij mama en papa thuis wonen?
Ze praat nooit over mijn liefdesleven oid.
Waarom zeg je dat?quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:17 schreef Samson het volgende:
Laat dan ook maar, geen reactie dus, volgens mij ben je zelf ook wel een beetje vreemd
Wegjagen van een woning waar ze zelf 13 jaar lang hypotheek aan betaalt? Hoe ga je dat flikken?quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:18 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Waar woon je? Ik wil wel bij je komen wonen en vrouwmens wegjagen. Ben ik goed in.
Dat merk ik aan je reacties. Trouwens, het feit dat je dit uberhaupt als een probleem aankaart onderstreept wel een soort van jouw onzelfstandigheid en afhankelijkheid, misschien dat ze het daarom vreemd vindt dat je niet meer bij je ouders woont. Als je daar als een echte vent rondliep zou ze het niet in dr hoofd halen om over lampjes en zo te zeuren. Ze voelt blijkbaar aan dat zij degene met de macht is....quote:
TS is zijn eigen lemming aan het makenquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:50 schreef kwiwi het volgende:
Wacht even.... Eerst wilde je haar meer thuis hebben (Huisgenote die nooit thuis is), en nu dit?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |