Nee joh, ze huren het helemaal niet samen. Het is haar koophuis.quote:Op vrijdag 19 november 2010 11:36 schreef Loodje het volgende:
Wordt kaarsjes halen, ps3 en laptop de hele dag laten draaien:)
Maareh bestaan er dan geen spaarlampen?
Jullie huren het samen, dus jullie wonen er ook samen. Dan moet jij toch de dingen kunnen doen die je wilt doen? (Behalve de afwas laten staan ofzo of niet schoonmaken bijvoorbeeld)
Hij woont bij haar in, betaald mee aan de kosten dus dan is het toch iets waar hij gebruik van kan maken?quote:Op vrijdag 19 november 2010 11:39 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee joh, ze huren het helemaal niet samen. Het is haar koophuis.
Het is haar huis, dus zij mag de regels bepalen. En kennelijk doet ze dat ook. Als het hem niet bevalt, kan hij verhuizen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 12:21 schreef Loodje het volgende:
[..]
Hij woont bij haar in, betaald mee aan de kosten dus dan is het toch iets waar hij gebruik van kan maken?
Kijk ik doe niks tegen haar hoor maar ben haar slaaf van haar regels niet. waar bemoeit ze zich mee?quote:
ja klopt als ik eenmaal verhuisd ben. Ik kan blijven en vechten of vreedzaam inpakken en wegwezen. Ik kies voor dat laatstequote:
Waarom begin je dan over haar klappen geven?quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:58 schreef vergezocht het volgende:
[..]
ja klopt als ik eenmaal verhuisd ben. Ik kan blijven en vechten of vreedzaam inpakken en wegwezen. Ik kies voor dat laatste
Wanneer ga je weg? En waar ga je heen?quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:58 schreef vergezocht het volgende:
[..]
ja klopt als ik eenmaal verhuisd ben. Ik kan blijven en vechten of vreedzaam inpakken en wegwezen. Ik kies voor dat laatste
omdat ze zeikt over alles. Dat moet ik echt doen alleen doe ik het nietquote:Op vrijdag 19 november 2010 13:58 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Waarom begin je dan over haar klappen geven?
Dan blijf ik je reacties toch vrij idioot vinden.quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:02 schreef vergezocht het volgende:
[..]
omdat ze zeikt over alles. Dat moet ik echt doen alleen doe ik het niet
lijkt me voor iedereen gezonder idd, niet iedereen klikt met elkaar en als je dan zelf met de oplossing komt is dat alleen maar beter...quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:58 schreef vergezocht het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |