abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88901069
quote:
Op vrijdag 19 november 2010 14:02 schreef Lienekien het volgende:

die verdient wel klappen hoor. Hoeft niet van mij te komen. Ook dr vroegere gingen er vandoor.
  vrijdag 19 november 2010 @ 14:06:45 #77
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_88901101
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 14:05 schreef vergezocht het volgende:

[..]

die verdient wel klappen hoor. Hoeft niet van mij te komen. Ook dr vroegere gingen er vandoor.
Als het je niet bevalt, dan vertrek je. Punt.
The love you take is equal to the love you make.
pi_88901254
quote:
schreef b4kl4p het volgende:
Trek je bek eens open tegen haar dan, in plaats van hier te lopen huilen.

He muts, we moeten praten. Zo gaat het niet.

Zo moeilijk is het niet.
Dat heb ik al gedaan hoor. Ze belooft alles en dan weer liegt.
  vrijdag 19 november 2010 @ 14:13:30 #79
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_88901397
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 14:10 schreef vergezocht het volgende:

[..]

Dat heb ik al gedaan hoor. Ze belooft alles en dan weer liegt.
En aan wat voor beloftes moet ik dan denken?
pi_88901410
Ik zei tegen haar dat ze moet samenwerken daar we een woning delen en wij allebei geen eigen apartement hebben. En ook dat ze mij moet kunnen vertrouwen en niet elkaar accuseren/zwartmaken. Ze knikte toe maar blijft toch oneerlijk. Ze wil zelf geen regels
  vrijdag 19 november 2010 @ 14:14:57 #81
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_88901460
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 14:13 schreef vergezocht het volgende:
Ik zei tegen haar dat ze moet samenwerken daar we een woning delen en wij allebei geen eigen apartement hebben. En ook dat ze mij moet kunnen vertrouwen en niet elkaar accuseren/zwartmaken. Ze knikte toe maar blijft toch oneerlijk. Ze wil zelf geen regels
Wat voor regels wil jij dan wel en zij niet?
pi_88901534
Je hebt cursussen he voor sociale vaardigheden, ook voor fatsoenlijk Nederlands trouwens (8>
pi_88901560
quote:
Op vrijdag 19 november 2010 14:06 schreef Lienekien:

[..]

Als het je niet bevalt, dan vertrek je. Punt.
de laatste meid daar bleef maar half maandje samenwonen. Liet zelfs al dr spullen achter.
  vrijdag 19 november 2010 @ 14:17:49 #84
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_88901586
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 14:17 schreef vergezocht het volgende:

[..]

de laatste meid daar bleef maar half maandje samenwonen. Liet zelfs al dr spullen achter.
Ja, dat weet ik. Dat had je al verteld.

Heb je je koffers al gepakt?
pi_88901763
quote:
Op vrijdag 19 november 2010 14:17 schreef Lienekien het volgende:

Ja, dat weet ik. Dat had je al verteld.

Heb je je koffers al gepakt?
Nee doe ik ook niet. Ik heb tot 4 Dec betaald en dan blijf ik
  vrijdag 19 november 2010 @ 14:23:29 #86
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_88901817
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 14:22 schreef vergezocht het volgende:

[..]

Nee doe ik ook niet. Ik heb tot 4 Dec betaald en dan blijf ik
Maar je hebt al wel een nieuw adres?
pi_88901918
quote:
Op vrijdag 19 november 2010 14:23 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Maar je hebt al wel een nieuw adres?
Ik moet op zoek gaan. Zo snel is het niet iig. :(
  vrijdag 19 november 2010 @ 14:26:44 #88
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_88901966
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 14:25 schreef vergezocht het volgende:

[..]

Ik moet op zoek gaan. Zo snel is het niet iig. :(
Twee weken is wel krap.
pi_88902804
Gast, grow some balls. Je laat een vrouw toch niet zo hard op je kop zitten en je koeieneren? Als je nou een relatie met haar had gehad dan had ik het nog een beetje kunnen begrijpen maar dit? Nee sorry, bij mij was het allang oorlog geweest. Wat denkt die doos wel niet.
pi_88903162
quote:
schreef DeptieDurp: Nee sorry, bij mij was het allang oorlog geweest. Wat denkt die doos wel niet.
Je hebt er gelijk in. Kijk ik wil geen aanklacht van mishandeling met deze moderne dames. Ze studeert ook scheikunde. Wil niet uitgezet worde
  vrijdag 19 november 2010 @ 14:57:27 #91
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_88903251
Ik heb ook zo'n huisgenootje die altijd gaat kankeren als ik het water laat doorstromen tijdens het afwassen. Boehoe het milieu.
:')
pi_88903713
quote:
schreef Dribbel_ het volgende:
Ik heb ook zo'n huisgenootje die altijd gaat kankeren als ik het water laat doorstromen tijdens het afwassen. Boehoe het milieu.
Serieus? Wat doe je daaraan? Heb je hem/haar erop aangesproken?
  vrijdag 19 november 2010 @ 15:15:55 #93
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_88904055
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 15:07 schreef vergezocht het volgende:

[..]

Serieus? Wat doe je daaraan? Heb je hem/haar erop aangesproken?
*is aan het afwassen

-Dat stromende water, moet dat nou?
Ja dat vind ik makkelijker
*huisgenootje loopt weg en komt even later weer binnen
-Kan je niet dat water uitzetten dat kost echt veel geld.
Joh doe niet zo moeilijk we betalen alles inclusief
-Ja maar dat is toch zonde
Hoezo, wou je het nog gebruiken dan?
-Je ben zo'n eikel soms he, dat is gewoon slecht voor het milieu ook
Dat interesseert me dan weer niet zoveel
*huisgenootje loopt boos weg

opgelost :')
pi_88908819
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 14:55 schreef vergezocht het volgende:

[..]

Je hebt er gelijk in. Kijk ik wil geen aanklacht van mishandeling met deze moderne dames. Ze studeert ook scheikunde. Wil niet uitgezet worde
Ben je bang dat ze je een kaliumoplossing geeft als je om een watertje vraagt ofzo :P? Of dat ze je overgiet met zoutzuur als je slaapt? Ik zeg ook niet dat je het fysiek op moet gaan lossen. Gast dat moet je uberhaupt nooit doen. Tenzij het uit zelfverdediging is natuurlijk maar dat is een heel ander verhaal. Zet die muts gewoon eens goed verbaal te kakken. Prima dat het haar huis is, maar jij betaalt mee dus dan heb jij ook gewoon een vinger in de pap. Klaar.
pi_88909594
TS is een pussy!
pi_88910505
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 14:57 schreef Dribbel_ het volgende:
Water zat hoor...
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
  zaterdag 20 november 2010 @ 12:50:38 #97
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_88938673
Ik ben heel benieuwd naar je volgende topics, waarin je ons uitgebreid vertelt over je leven op straat, langzame aftakeling en heroinegebruik. Misschien dat wij nog wat tips hebben! Welke brug slaapt het beste? Hoe vaak kun je een spuit hergebruiken?
451 °F
pi_88940562
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 november 2010 12:50 schreef Charles.Darwin het volgende:
Ik ben heel benieuwd naar je volgende topics, waarin je ons uitgebreid vertelt over je leven op straat, langzame aftakeling en heroinegebruik. Misschien dat wij nog wat tips hebben! Welke brug slaapt het beste? Hoe vaak kun je een spuit hergebruiken?
Hahaha!
pi_88942339
Ik zou adviseren direct/zo snel mogelijk te vertrekken, al kost het je bij wijze van 4 uur reizen op een dag tot je iets anders hebt... Ik heb ook bij een enigszins vergelijkbare hospita gewoond en mijn ervaring leert dat het toch steeds erger wordt omdat degene met de dwangneurose steeds meer dingen niet gaat accepteren. Op zich zijn mensen met een dwangneurose niet onoverkomelijk, maar wel als ze dingen als de fout van de ander zien en hun gedrag dus niet eens herkennen, dan wordt het slechts erger.. En of je nu wel of niet "wint" het blijft een onprettige sfeer/strijd om in te leven en dat wil je niet op je werk, maar al helemaal niet thuis.

In het begin kon ik vanaf een bepaalde datum in mijn kamer, echter anderhalve week voordat ik in mijn kamer kon kon ik ook alvast een andere kamer kiezen omdat de vorige bewoner ineens was vertrokken (?). Vervolgens bij binnenkomst kreeg ik direct een lijst met 5 huisregels, de opdracht om de badkamer na gebruik af te drogen, schoenen uit bij binnenkomst, bepaalde behoeften niet op de badkamer doen, verplicht borden gebruiken en de ramen openzetten.

Een lijstje:
* Ik de 1e dag daar douchen; ik maar uit goede wil de hele grond afgedroogd, muren afgedroogd nou ja naar mijn idee best grondig.. kom ik 's middags uit mijn stage, komt ze me direct achterna richting de trap... met de mededeling dat er druppels op de kraan zaten en dat dat niet volgens afspraak was.

* Vervolgens de dag erna kom ik 's avonds thuis (in mijn kamer) en denk; he shit accu van mijn laptop leeg; die had ik toch aan de oplader gehangen?). Vervolgens de dag erna laptop weer aan de lader gehangen om hem 's avonds te kunnen gebruiken zonder snoer, kom ik thuis, weer een lege accu en geen snoer in het stopcontact...

* Raam (in mijn kamer) opengezet op een bepaalde stand (en wist ik nog), staat op een andere stand (dus uiteraard weer twijfel aan mezelf), maar goed de dagen erna stond hij ook altijd weer anders..

* Vervolgens 's avonds een boek gelezen en daarbij een nachtlampje aangehad, alleen tijdens het lezen in slaap gevallen. Vervolgens de volgende dag een brief onder mijn deur(!) met de mededeling dat mijn licht 's nachts aan was en of ik dat voortaan uit wil doen.

* Na een kort gesprekje over dat ik het niet prettig vond dat ze op mijn kamer kwam, maar dat ik echt mijn uiterste best wil doen dat ze van bepaalde dingen geen last heeft, kwam het erop neer dat als ik stekkers in het stopcontact laat etc. zij vond dat ze het recht had mijn kamer te betreden (zinloze discussie dus uiteraard waar geen vooruitgang in te boeken was).

* Kranten die ik nog niet had gelezen en dus even in een laadje (in mijn kamer) had gelegd waren ineens verdwenen.. ik vragen of zij die gezien had, kwam erop neer dat het oude kranten waren en ze die dus weg mocht gooien want anders maakte ik er toch maar een troep van.. (en dan moet je weten hoe netjes ik alles liet daar, ik sliep er alleen en overdag zat ik op mijn stage).

* Op een gegeven moment kon ik niet slapen door haar nogal luidruchtige bezoekers, dus maar een boekje erbij gepakt (en weer in slaap gevallen). Hoor ik geklop op mijn deur (ik dat uiteraard genegeerd om half 4 's nachts), zo nog een paar keer kloppen. Komt ze mijn kamer binnen, naast mijn bed staan en mij vertellen dat mijn licht uit moet... (ik totaal verbouwereerd, dus eigenlijk niet echt gereageerd). Volgende dag een gesprek aangegaan, kwam erop neer dat als ik het licht aanliet zelfs na waarschuwen dat zij dan het recht had om diep in de nacht mijn kamer binnen te komen en mij op mijn fouten te wijzen...

* Vervolgens dezelfde dag nog een brief van 2 kantjes onder mijn deur; over dat ik met teleurstellingen in het leven moet leren omgaan, dat ik met anderen moet leren communiceren, dat ze geprobeerd heeft om mij dit bij te brengen etc. :o En dat ze nu bij een inspectie van mijn kamer ook broodkruimels had aangetroffen, dus dat ze besloten had niet met mij verder te willen als huurder...

[ Bericht 0% gewijzigd door VinceBeggar op 20-11-2010 14:50:29 ]
pi_88943933
@VinceBeggar _O- dat lijkt precies de vrouw bij wie ik woon. Alleen is het nog niet zo erg, maar jij zegt dat dat zal veranderen :x Ik kan me voorstellen dat de eigenares een schoon huis wil maar dit is natuurlijk van de gekke.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')