Een grote domme schandvlek voor de Sp destijds.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:12 schreef LXIV het volgende:
Die ook. Maar er is ook toch nog een lijst Ylddriz in de 1e kamer?
In ieder geval, het wordt net zo'n lijst. Ongeacht de reden.
Dat zeg je toch? Je hebt geen kinderen, je hoeft dat niet uit te leggen.quote:
Niet als het in een gezagsverhouding is én er alleen om gaat dat je op de opleiding mag blijven nee (cijfers + doorgaan in de opleiding). Wat mij betreft dan..quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:12 schreef Ryan3 het volgende:
Even heel scherp mag je meissies van 17 beuken zegt Frits Wester in P&W..
Plezier naar gekeken?quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:23 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Die kinderen van Oh oh Cherso zijn echt aardig en in feite goedaardig van karakter.
Heb er met plezier naar gekeken.
In het begin schrok het wat af, omdat het ver van je af staat.
Mijn vader en moeder zijn Hagenezen/Scheveningers en dus had ik wel wat feeling.
Het fatsoen zit er nog altijd wel in. Heel nette jongelui en goed opgevoed.
Mee eens, helaas is er zat jurisprudentie over in soortgelijke kwesties.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:52 schreef Ryan3 het volgende:
Wat het met de stabiliteit te maken heeft?
Is toch duidelijk?
Als de PVV dit straks downplayt dan moeten wij als volk er maar genoegen mee hebben dat een gozert die wél misbruik maakt van zijn positie tov 17-jarige bakvisjes gewoon mag blijven zitten in het belangrijkste democratische gremium van ons land, omdat hij dermate cruciaal is dat zijn wegvallen betekent dat de regering wankelt. En dus offeren we moreel gezien dit soort dingen, onze bedenkingen hierbij of onze afkeur, maar op. Of althans dat wordt door onze strot gehaald.
Hiaatje dus.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:24 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Een grote domme schandvlek voor de Sp destijds.
Duzgun Yildirim was een provincie bobo die 2 machtiging stemmen kreeg en zo met 3 stemmen op zichzelf, nipt de 1e kamer in kwam. De Sp wilde dat niet en ging heel dom dat aankaarten, onder het mom van principe dit en dat, maar tja, de stemming was gewoon eerlijk en procedureel juist.
Het kostte de Sp al met al raadsleden en iets van 3000 leden.
http://nl.wikipedia.org/wiki/D%C3%BCzg%C3%BCn_Yildirim
Wat heeft dat nu weer met "Oh, oh, Cherso" te maken (en dat goed- of afkeuren)????quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:26 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Plezier naar gekeken?
Tja. Verschil van smaak.
Ik ben 100% Hagenaar en ik heb er totaal geen "feeling" mee.
Eerder walging.
Maar dan ook vooral niet klagen van mannen die 17 jarige meisjes neuken.
Waren echt aardige jongelui.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:26 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Plezier naar gekeken?
Tja. Verschil van smaak.
Ik ben 100% Hagenaar en ik heb er totaal geen "feeling" mee.
Eerder walging.
Waarom niet?quote:Maar dan ook vooral niet klagen van mannen die 17 jarige meisjes neuken.
Je hebt niet gekeken dus.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:31 schreef DrMabuse het volgende:
Als dit beeld van 18+ meisjes in Oh, oh, Cherso" als entertainment geaccepteerd wordt dan ligt daar een basis in van een hoop problemen die gaan komen.
Ook 17 jarige meisjes kijken daar naar en zien rolmodellen.
Smerige domme idiote rolmodellen.
Je geeft geen antwoord op de vraag...quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:31 schreef DrMabuse het volgende:
Als dit beeld van 18+ meisjes in Oh, oh, Cherso" als entertainment geaccepteerd wordt dan ligt daar een basis in van een hoop problemen die gaan komen.
Ook 17 jarige meisjes kijken daar naar en zien rolmodellen.
Smerige domme idiote rolmodellen.
N.v.t. ik antwoordde naar aanleiding van: "toen en toen schreef LXIV het volgende:quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:28 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hiaatje dus.
Maar hij heeft geen meisjes van 17 geneukt die onder zijn hoede stonden?
Je bent niet goed op de hoogte, en je trekt allerlei enorm vergaande conclusies op grond daarvan.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:33 schreef DrMabuse het volgende:
Wat ik heb gezien (halve aflevering) was meer dan genoeg.
De flarden daarna op bv DWDD bevestigden mijn gevoel.
Ja, okee.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:33 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
N.v.t. ik antwoordde naar aanleiding van: "toen en toen schreef LXIV het volgende:
Die ook. Maar er is ook toch nog een lijst Ylddriz in de 1e kamer? "
Wat ie er mee wil weet ik niet, echter wat uitleg extra leek me wel nodig en ach ik ben de beroerdste niet.
Dat we niet al te veel met de vinger moeten gaan wijzen als er blijkbaar ook hier mensen met plezier naar de vulgaire avonturen van 18+ meisjes kijken.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je geeft geen antwoord op de vraag...
Je eigen vulgaire fantasie mbt meisjes zit je in de weg, dude.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:37 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Dat we niet al te veel met de vinger moeten gaan wijzen als er blijkbaar ook hier mensen met plezier naar de vulgaire avonturen van 18+ meisjes kijken.
Dat scheelt een paar maanden.
Die vent zat helemaal fout , vanwege zijn functie , dat zei ik al eerder , maar je wil niet weten hoeveel 17 jarige meisjes elke weekend los gaan zonder dat er ook maar iemand naar kraait.
Misschien heb ik een betere smaak. En hoef ik niet de hele reeks te zien om te oordelen.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:35 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Je bent niet goed op de hoogte, en je trekt allerlei enorm vergaande conclusies op grond daarvan.
Nee, ik denk niet dat dit een smaakdingetje is.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:38 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Misschien heb ik een betere smaak. En hoef ik niet de hele reeks te zien om te oordelen.
Smaken verschillen.
Weet ik. Maar is het daarmee legitiem? Ik zou de ouders daarover graag horen.quote:maar je wil niet weten hoeveel 17 jarige meisjes elke weekend los gaan zonder dat er ook maar iemand naar kraait.
Vergelijking slaat echt nergens om imo, sorry..quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:37 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Dat we niet al te veel met de vinger moeten gaan wijzen als er blijkbaar ook hier mensen met plezier naar de vulgaire avonturen van 18+ meisjes kijken.
Dat scheelt een paar maanden.
Die vent zat helemaal fout , vanwege zijn functie , dat zei ik al eerder , maar je wil niet weten hoeveel 17 jarige meisjes elke weekend los gaan zonder dat er ook maar iemand naar kraait.
Tuurlijk niet , maar dat is de tendens , de tijd.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:40 schreef Wallert het volgende:
[..]
Weet ik. Maar is het daarmee legitiem? Ik zou de ouders daarover graag horen.
Oke verschillen we van mening. Dat kan.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vergelijking slaat echt nergens om imo, sorry..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |