Weet niet, neem aan dat hij dan ook gewoon graag je stem heeft.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:07 schreef AntonioDuMachi het volgende:
En wat als je geen Lucas heet?
Huh? Het is toch alleen maar voor Lucassen?quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:08 schreef OeJ het volgende:
[..]
Weet niet, neem aan dat hij dan ook gewoon graag je stem heeft.
Nee.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:11 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Huh? Het is toch alleen maar voor Lucassen?
Als, Ryan3, als.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:13 schreef Ryan3 het volgende:
Is toch niet bekend of er een groep Lucassen komt?
Of heb ik iets gemist?
Lijkt me te vroeg voor die 'als' en niet bijster interessant ook eigenlijk.quote:
We zouden er eigenlijk 150 van moeten hebben, i.p.v. die stemclubs wat toch automatisch inhoud : klapvee..quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:07 schreef OeJ het volgende:
Ben benieuwd naar zijn standpunten. Ik verheug me echt enorm op zo'n nieuwe eenmansfractie.
Ik begrijp even niet wat je bedoelt, dude.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:11 schreef fokthesystem het volgende:
Mogelijke aanhangers ooit:
Tieners slaan bejaarde man in elkaar na belletje trekken
ROTTERDAM - Twee 13-jarige jongens zijn gisteren opgepakt nadat ze een
81-jarige Rotterdammer hadden mishandeld. Ze hadden belletje getrokken bij
de woning van de bejaarde man aan de Chinese Tuin.
Toen de man achter het tweetal aanging werd hij bij een flat aan de Chinese
Tuin in elkaar geslagen. Dat meldt de politie.
De man heeft een gebroken neus en jukbeen opgelopen. Bij de mishandeling
waren meerdere jongeren betrokken, mogelijk waren dit vrienden van de twee
gearresteerde jongens. (NOVUM)
08/11/10 19u33
Als het maar extreem en "anders is" kan ie zo maar leden krijgen...
Makkelijk gezegd, maar dan moet je ontucht kunnen deconstrueren in een deugdzaam gegeven als je verder wilt gaan. Wat moeten burgervaders tegen hun dochters van 17 zeggen? Dankzij het feit dat jullie ontmaagd worden door mensen die boven jullie zijn gesteld hebben wij gelukkig stabiliteit in ons land en kan papa lekker zijn 13de maand retoucheren?quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:16 schreef Wallert het volgende:
Het jezelf verheugen op de nieuwe eenmansfractie van Lucassen betekent dus dat je er naar uitziet dat de huidige regering ten val komt?
Want dat is het natuurlijke gevolg daarvan.
Ik ben geen fan van de huidige regering, maar zie wel in wat het politieke gevaar van deze crisis is. Daarvan word ik hoe dan ook niet vrolijk.
Dus: ik zit helemaal niet te wachten op een eenmansfractie van iemand die veroordeeld is voor ontucht en verdacht wordt van bedreiging van zijn buurtgenoten. Dat is niet iets waar ik naar uitkijk. Dat is niet iets dat de democratie ten goede komt. Dat is geen voorbeeld voor een ieder die in dit land leeft. Dat is voor mij geen "volksvertegenwoordiger". En zijn standpunten worden daarmee niet geloofwaardiger (ik ken ze niet en heb ook geen behoefte om daar, ingeval hij besluit een eenmansfractie te vormen, kennis van te nemen).
Tja.
Kun je deze even uitleggen, want die kan uitermate verkeerd worden geïnterpreteerd. Ik zie in ontucht niets deugdzaam.quote:Makkelijk gezegd, maar dan moet je ontucht kunnen deconstrueren in een deugdzaam gegeven als je verder wilt gaan.
Ook voor meer uitleg vatbaar. Geen volwassen man van boven de 18 mag een meisje van beneden de 18 betasten. Klaar. Wettelijk en moreel gezien niet aanvaardbaar. Doe je dat wel, dan ben je wettelijk gezien strafbaar. Simpel. En in het geval van Lucassen was er ook nog de hiërarchische verhouding die de relatie compliceerde. Hij was dus boven haar gesteld. En is het dan aanvaardbaar? En wat heeft dat nu te maken met stabiliteit in het land?quote:Wat moeten burgervaders tegen hun dochters van 17 zeggen? Dankzij het feit dat jullie ontmaagd worden door mensen die boven jullie zijn gesteld hebben wij gelukkig stabiliteit in ons land en kan papa zijn lekker 13de maand retoucheren?
Wat het met de stabiliteit te maken heeft?quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:44 schreef Wallert het volgende:
[..]
Kun je deze even uitleggen, want die kan uitermate verkeerd worden geïnterpreteerd. Ik zie in ontucht niets deugdzaam.
[..]
Ook voor meer uitleg vatbaar. Geen volwassen man van boven de 18 mag een meisje van beneden de 18 betasten. Klaar. Wettelijk en moreel gezien niet aanvaardbaar. Doe je dat wel, dan ben je wettelijk gezien strafbaar. Simpel. En in het geval van Lucassen was er ook nog de hiërarchische verhouding die de relatie compliceerde. Hij was dus boven haar gesteld. En is het dan aanvaardbaar? En wat heeft dat nu te maken met stabiliteit in het land?
Dat dochters soms door mannen worden verkracht is een feit. Maar niet te rechtvaardigen. En het heeft al helemaal niets te maken met de stabiliteit van een land.
Groep Lucassen?quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:45 schreef Bolkesteijn het volgende:
Zeker, lijkt mij een waardevolle aanvulling voor de Nederlandse politiek.
We begrijpen elkaar wel, ik vrees alleen dat stabiliteit voor gaat, wat ik ook begrijp, maar ik weet dat het niet gaat.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:05 schreef Wallert het volgende:
Ah, ik zie dat we twee zaken door elkaar halen..
Zijn gedrag is verwerpelijk (ook voor jou).
Maar de politieke consequenties zijn natuurlijk een ander verhaal. Ik denk dat zijn daden inmiddels niet meer het item zijn waar het over gaat. Het gaat, inderdaad zoals jij stelt, over de stabiliteit van de regering. Maar ik blijf erbij dat dit niets heeft te maken met hoe de man zich opstelt t.a.v. minderjarigen. Dat is slechts een aanleiding en inmiddels niet meer meer de hoofdzaak.
Ik ben het je eens dat het een schande is dat indien de man mag blijven zitten om de regering aan een meerderheid te helpen, de morele waarden worden geschonden.
We begrijpen elkaar toch.
Begin je nu weer????quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:08 schreef DrMabuse het volgende:
Hebben de meisjes eigenlijk vrijwillig ingestemd?
Ja.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:08 schreef DrMabuse het volgende:
Ja, anders was het aanranding of verkrachting. Nu is het ontucht.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:08 schreef DrMabuse het volgende:
Ali Lazrak, alleen ging dat over de compensatie van kamerleden en niet over 17-jarige meissies neuken om dat je dat kan...quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:09 schreef LXIV het volgende:
Dat wordt net zo'n fractie als lijst Yldriz of zo iets dergelijks. Die moest ook de SP uit en verschijnt vervolgens bijna nooit meer.
Mee eens. Ik ben ook bang dat dit de politieke werkelijkheid gaat worden.quote:We begrijpen elkaar wel, ik vrees alleen dat stabiliteit voor gaat, wat ik ook begrijp, maar ik weet dat het niet gaat.
PVV is toch een moreel paard van Troje.
Die ook. Maar er is ook toch nog een lijst Ylddriz in de 1e kamer?quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:10 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ali Lazrak, alleen ging dat over de compensatie van kamerleden en niet over 17-jarige meissies neuken om dat je dat kan...
Oke @ LXIVquote:
En hoe leg je dat dan uit aan je dochter?quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:11 schreef Wallert het volgende:
[..]
Mee eens. Ik ben ook bang dat dit de politieke werkelijkheid gaat worden.
?quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:12 schreef LXIV het volgende:
[..]
Die ook. Maar er is ook toch nog een lijst Ylddriz in de 1e kamer?
In ieder geval, het wordt net zo'n lijst. Ongeacht de reden.
Okee, maar als je een jongere dochter hebt wat dan?quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:14 schreef Wallert het volgende:
Die is inmiddels volwassen en gaat haar eigen gang, dankzij een goede opvoeding. Ik hoef dus niets meer uit te leggen.
En jij als vader ook?quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:19 schreef DrMabuse het volgende:
Die kijken voordat je het weet naar Oh oh cherzo.
Die kinderen van Oh oh Cherso zijn echt aardig en in feite goedaardig van karakter.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:21 schreef DrMabuse het volgende:
Maar zo'n progamma mag van mij van de buis.
Tenzij er hier liefhebbers zijn natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |